Diskuze
Mít auto leze do peněz. Češi si na opravu rozbitého vozu občas půjčují
Děkujeme za pochopení.
R91o81b21i22n 59Ž87i56ž54k31a
No kupovat auto na hraně finančních možností je prostě hazard no.
Chápu to u těch nejlevnějších ojetin, kde může rozdíl mít vs nemít auto dělat tolik, že skoro není na výběr, ale pokud je mi málo Fabie a zadlužím se za starého medvěda, průšvih si na hlavu přivolávám sám.
Reálně mít na auto 150, tak koupit max za 80 a zbytek vyhradit jako rezervu na servis v příštích 2-3 letech. (to píšu jako člověk, kterej si s bídou vymění žárovku)
M65i74r84o37s65l22a73v 98S62u98c60h59y
Američané mají jednoduchou poučku, jak drahé auto kupovat: za trojnásobek měsíčného platu. Jenže to by u nás museli lidé přesedlat na bicykly.
M75a22r20e51k 66J14a62n63e14č36k35a
To je pravda, že to může lézt do peněz. Nicméně od té doby, co si opět servisuji všechny auta v rodině sám a ne v servisech (neznačkových i značkových) jsou výdaje za opravy minimální a to přesto, že kupuji pouze ty nejlepší díly z druhovýroby, které jsou mnohdy stejné nebo i lepší než prvovýroba. Už mě totiž došla trpělivost testovat servisy a sponzorovat jejich fušeřinu a nebo kontrolovat, kde na co zase zapomněli, nebo to udělali blbě a pak se dohadovat. Od té doby jsou auta v perfektní kondici a hlavně těch peněz co člověk ušetří. Tj. nízké ceny N.D. a co jednou opravím, nemusím nechávat měnit třeba již po roce znova, natož pak něco po někom opravovat a ještě při tom relaxuji obdobně, jako někdo třeba při údržbě zahrady Chápu ale, že to není pro každého.
A45n17t90o30n29í67n 23S20e72b88e34r35a
Jo, já si servisuju auta 10 let. I když nejsem mechanik tak oprava je rychlejší a kvalitnější než v service. A za těch 10 let jsem to počítal a ušetřil jsem asi 100 tisíc.
Ono totiž někdy stačí více o tom číst a koumat a pak oprava stojí třeba 500 kč, a v servise jsou vám schopni říct že pod 10 to nebude.
R63o79m48a63n 46P65a42s64t73y56r25i68k
Socialove nemaji na opravu - hlavne ze kazdej trouba musi vlastnit nejaky skopek
J11a70n 91S82z93a89m27a39r49á67n90s57z31k53ý
To si tak koupite ojetou vranu za 150tisic , v dehtu (at to mamo malo , zere , bo je to obrovske auto v kombajnu a hlavne at to taha vocpoda). Samozrejme , ze na uver. (V dnesni dobe uroky prd prdu , to zvladnem mamo) a zadnou fabii mamo (to maji jen dedci do kaufu a zpet a my jezdime do globusu) , minimalne oktu ci superba ci pasika. Nejlepe mamo z Nemecka po duchodci ci doktora. (Samozrejme Turek). Musi to mit servisku a najeto do 100tisic km. (Servisku ti udela turek na kolene za par minut).
A pak se poroucha turbo , dvouhmota boucha , vstriky v cudu (bo doktor tam lil naftu z masin) y egr KO , DPF pricpany. A ty letis do banky pro dalsi uver , bo cena opravy te zruinovala :-D
V78í93t 84C50h86a86l87u83p87a
Přesně :-)))...proto jsem přesně před 2lety když žena chtěla nový (staronový) auto řekl:...."mámo hlavně žádnou naftu, jedině benzín atmosféru"....no a krom rozvodů (preventivně hned po koupi), oleje a jednou brzdové destičky a STK přes servis, nevím co je to autoservis....
J86a65n 98M26a47l93ý
Stáří vozového parku v ČR ukazuje v plné nahotě ekonomický stav občanů. Evropská elektromobilní cesta to jen prohloubí.
M69i51r87o90s31l28a58v 74S39u25c81h70y
Tak, a teď by měla přijít masírka o půjčování a sdílení aut, nejlépe elektrických. Nebo má snad článek jiný smysl? Ó jistě, finanční služby, ty tu dlouho nebyly, ty je třeba propagovat dnes a denně.
Míval jsem Seat Toledo 1. generace, statisticky jedno z nejporuchovějších aut na evropském trhu. Jen jednou jedinkrát jsem nenastartoval. V servisu mi pak sdělili, že má baterka nepatří do auta, ale do muzea. Jinak naprosto spolehlivé auto. Jezdil jsem s ním do značkového servisu (ale k jiné značce, která se snažila opravdu zákazníky přilákat). Po letech, když už auto mělo šrámy prakticky všude, mě i tam neradi viděli. To musel přijít vždy technik, který mě znal, abych jim tam nestrašil, hned zavezl auto dozadu.
Z93d85e94n87ě89k 42D92u85f47e79k
Jistě Češi jsou nuceni jezdit ve starých autech, aby se dostali do práce. MHD, vlaky jste co do počtu spojů jste minimalizovali pomalu tak, že skoro nic nejede, tak běžný obraz rodiny na venkově jsou dvě stará auta, jedno manželka, jedno manžel a tím jezdí do práce, či vozí děti do škol či školek. Auta udržují za pomoci místních mechaniků, kamarádů či vlastními rukami. případně se domluví a jezdí parta chlapů jedním autem do práce a po týdnu dnu se střídají, dle domluvy.
J33a69n 38M80a26l82ý
To je samozřejmě realita. Minimálně po dobu školky 2 auta nutně potřebujete, protože to hromadnou dopravou prostě časově nevychází.
F15r27a93n72t78i45š78e26k 13N66o98v35á30k
Pořídit si auto výrazně pod úrovní svých příjmů, trochu se o to zajímat, drobnosti typu svíčky, kola, žárovky, tlumiče.. si dělat sám. Pak je člověk schopen poznat servis, kde nevěší bulíky na nos = servisování vyjde za velmi přijatelnou cenu.
P28e54t34r14a 25B92r97o92d98o75v65á
přesně, koupit si auto ne které mám, hlavně na servis, rozumět tomu nemusíte, když víte kam se obrátit. Člověk s tím ale musí počítat...
L33i61b55o89r 27M27o62u50č11k74a
a stát z vlastníků a provozovatelů automobilů, děla dojnou krávu ... a jakmile se bude opět harašit krizi, bude jim podmazávat huby, aby ta auta kupovala ..
P69ř22e30m18y91s58l 16V77o84t33a42v67a
Další díl masírky, proč je pronájem lepší než vlastnictví věcí. Realizace to již v software, silný tlak je na nemovitosti a další na radě jsou samozřejmě auta. Zkusme si odpovědět s kým se dá víc manipulovat - s tím, kdo má vše potřebné ve vlastnictví, nebo s tím kdo má vše pronajaté.
H64o28n34z97a 64Z23e86m28a89n
Máte velmi zajímavé myšlenkové pochody. Tohle vydedukovat z jednoho krátkého článku o proběhlém průzkumu na téma Češi a auto...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...