- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bez poruchové 1,4 je to v dnešní nabídce výborné auto. Komibi je prostorný, vpředu vzadu i v kufru.
Já ho nemám jen proto, že jsem nechtěl tu škubající 1,4 a v tehdejší nabídce jsem si motor moc nevybral.
Interier je porad hnusnej, po dve generace za konkurenci.
Ale ta nepoužitelná přihrádka pod rádiem nezmizela.
Astra K neni spatne auto. Ma jen nepochopitelne maly kufr - prostor kolem je, ale neda se vyuzit a liziny na strese jsou z plastu a pricniky na ne nedate.
Mně taky vadí malé kufry, proto mám kombi....
Tak puvodni 1.4 zas takova skoda neni, ten motor byl proklety skubanim a jakz takz vyladit se ho podarilo az pred rokem a pul. 1.6T je skoda, ale tipuju, ze se prodaval stejne minimalne.
Škoda Opelu. Zafira byla super rodinné auto, zařízli ji. Jsem moc zvědav, co si koupím jako další plnohodnotné auto pro rodinu.
Tipuji to na nějaké SUV, ty si všehoschopná ruka trhu vybrala jako "plnohodnotnou" náhradu MPV
Hmm, automobilky jsou administrativně dotlačeny ke snížení emisí spalovacího motoru a to jde jedině tříválcem. Emise se sníží, výkon zůstane zachován, ale zničí se životnost vozidla. Stačí se dnes poptat na emisích jak si stojí tříhrnky s emisemi po 250 000 Km, kdežto atmosféry s nimi nemají problém ani po 500 000 km.
Auto s pul milionem je auto v klinicky smrti. I pokud ma v poradku emise.
Ježiši ty to zdevastovali. Frantíci no. Tříválcový mor. Z plnotučného auta udělali nízkonákladovku.
Tak už jen zničit ikonickou Insignii a bude po Oplu.
Hmm, Frantící zdevastovali? Proč asi platí licenční poplatky za ty motory původnímu vlastníkovi?
Jo jo trivalec, preji prijemne svezeni :D
V této cenové kategorii je to standardní motor, resp. kdo nabízí něco jiného?