Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J90i26ř98í 78S39c41h41w48a73c72h 8458244828886

.... a 9 z 10 tu tvrdí, že do ojetiny jen tankují palivo a mění olej. ;-)

+18/0
doporučit
5.2.2019 0:07

Š90i71m50o24n 11M49a11r63t39y74n56e76k 7153115623386

Tak kdo by tobyl řekl, že ojetina nebude ve stavu nového auta......:-)

+19/−1
doporučit
5.2.2019 5:29

P28e37t71r 18K11n17ě34b80o28r69t 8192618939710

A kolik lidí zjistí závadu u úplně nového vozu?

+10/0
doporučit
5.2.2019 8:47

P74e37t60r 13B80á24č32a 8555406265225

Tak neumi nakupovat no.

Rozhodne me podobny clanky neprinuti ihned bezet pro novy auto s motorem do sekacky.

+7/0
doporučit
5.2.2019 9:23

H36e86d33v32i61k36a 39O85c45h53t17á52b74c86o83v46á 5684949400

Čtyři roky po koupi škodovky (fabka 1200 tsi) manžel po drobném ťukanci a demontáži nárazníku zjistil, že auto bylo bourané a opravované ještě před koupí. Paradox je , že bylo koupeno v systému škoda plus (roční vozy).... ?

+5/0
doporučit
5.2.2019 19:48

V40í49t 69K66o10u28b26a 6126300484168

Nechci být hnidopich, ale v životě jsem měl čtyři úplně nová auta a závadu jsem zjistil do měsíce u všech čtyř, u dvou to auto dokonce uzemnilo. Čím složitější ty stroje jsou kvůli ekoteroristickým nařízením EU, tím více závad bude na nových o ojetých autech. Doby, kdy TDI jisté značky najezdili milion km jsou prostě pryč.

+4/0
doporučit
5.2.2019 23:55

J72i96ř54í 94S73i29r10k58a 2664437794

Tak nikdo neprodává ojeté vozidlo jen tak,většinou kvůli tomu,že jsou na něm poruchy :-D

+5/−2
doporučit
5.2.2019 16:56

M75a58r27t66i84n 84B25a96ž76a62n59t 8106852715663

No jo, dokuď každý bude chtít voktávku v tédeí, v metalíze, po německém důchodci s najetými 20 000 km za 10 let, garážovanou, nebouranou a v zimě nejetou za 50 000, tak se s tím musí tito kupující smířit, že kupují iluzi ;-D

+4/−2
doporučit
5.2.2019 19:19

J30i33ř13í 44Z33ý18k46a 9389803201960

ano, když jsem koupil ojeté auto, tak mělo vadnou klimatizaci a stabilizační systém. Vyhádal jsem si 20t Kč slevu a za 5t Kč jsem to opravil. Za 8t Kč padlo na rozvody. A zbylých 7t Kč profinancovalo následných 5 let servisu (5x olej a filtry).

Auto mám devátým rokem, celkem mu je 18 a zatím bez výrazných problémů. Dva roky zpátky jsem vyměnil autobaterii (2000), nasadil nerezový výfuk (9000), loni dal nové brzdy na předek (2800Kč/Brembo), letos prozatím jen el.mag ventil turba za 400Kč a jeden upadlý drát (0Kč).

Sumasumárum nákupní cena + servis + gumy + plánovaný repas podvozku (25000) = méně jak 200t Kč/10let. Tj. 1600Kč/měsíc. Za to neseženu snad ani Dacii, natož komfortní velký sedan s hodně dobrou výbavou a 250PS.

+2/0
doporučit
5.2.2019 22:35

V78l23a64d45a20n 38Č95e59r73n21ý 8482426433406

Normální člověk, který si kupuje ojeté auto, automaticky počítá s tím, že do něj bude muset investovat. Pokud není stoprocentně znám původ a servisní minulost, tak automaticky minimálně výměna rozvodů a oleje.

+2/0
doporučit
5.2.2019 19:41

L86a33d70i53s22l96a67v 32H17a98š76k54a 4313196701380

Každý normální člověk, co kupuje ojetinu ví, že je obvykle třeba do ní po koupi něco nasypat

+2/0
doporučit
5.2.2019 19:39

P29e46t55r 86S16p11a41t41z52i31e13r36e97r 7544802895694

Jednak člověk když kupuje auto, tak by se neměl dívat po ojetinách za cenu, kterou má naspořenou...ale vždycky tak o 20% nižší, protože po koupi se doporučuje udělat minimálně základní servisní údržba. Pak také člověk musí stát trochu nohama na zemi a pořád vědět, že kupuje ojetinu. Tu většinou prodává někdo, protože už do ní nechce investovat peníze. Takže ta investice přijde na nového majitele. Pokud samozřejmě někdo zatají vážnou nehodu nebo vážné poškození typu, uvařený motor a pak ledabyle opravená hlava tím, že tam napatlá jen těsnící tmel (taky jsem to už viděl) tak pak to samozřejmě je špatně. Ale když někdo koupí auto za 40 tis a očekává, že bude fungovat bez problému i třeba jen rok...tak je naivní. Zažil jsem paní, která takhle koupila auto s tím, že chce minimálně dva roky jezdit bez servisu...samozřejmě se jí začaly sypat běžné věci a paní nadávala jak si prodávající dovoluje prodat auto, které nevydrží ani dva měsíce...přitom jí odešla zapalovací cívka...tedy běžná věc. Takže to tak brát..je to ojetina ne nové auto. Taky tomu odpovídá cena.

+2/0
doporučit
5.2.2019 19:30

D13r46a84h75o84m67í23r 38S55t16r64o68u64h16a85l 4875448902114

Je úplně normální počítat s tím, že při koupi ojetiny další alespoň 50% ceny jde do následných oprav a úprav. Nikdo neprodává auto proto, že je v pořádku. Ten, kdo je šokovaný, je jen frňák, co si kupuje jenom nová auta.

Vždycky jsem se snažil vyjednávat s původním majitelem na férovku. Co s tím je? Proč to prodáváte za tak málo? OK, rozvody a tlumiče nechám vyměnit. Dík, že jste mi to řekl.

+2/−2
doporučit
5.2.2019 11:30
Foto

P86a55v34e84l 90P38o11k89o92r41n34ý 2616284850842

Do autorizovaného servisu jezdíme pravidelně na výměnu pneumatika, auto zvednou a přitom se nám na auto kouknou i zespodu. Třeba tak našli stopy po zubech kuny. Na STK nejezdíme, předáme auto do servisu a ten STK zařídí. Vozím jim tam na STK i vozík a přitom ho vždy opraví, dostává v lese zabrat. Každou fakturu zakládám.

Pokud bych auto prodával, klidně dám k dispozici všechny faktury za opravy, kupec si může v nich listovat a konzultovat se servisem, který auto podle pokynů výrobce servisoval. Kde by mohl být pro kupujícího problém?

Asi v tom, že někdo na servis a údržbu kašle.

+1/0
doporučit
5.2.2019 19:45

J28a72k85u61b 44S78t42a58š59e94k 4767729863254

Se závadami počítám, tak zhruba 20 procent z ceny počítám na okamžité opravy.

Jinak si tedy nákup ojetého vozu nemůžu vynachválit, je to ekonomicky daleko rozumější alternativa i při započítání nákladů na opravy.

+1/0
doporučit
5.2.2019 19:17

M27a47r62e63k 78J13a23n77e61č93k46a 1827766303951

Ono do každé ojetiny je potřeba dříve nebo později investovat. Jsou ale i kupující, kteří po koupi neudělají ani to základní, čili rozvody, vodní pumpa, všechny filtry a všechny náplně a naivně věří slovům předešlého majitele, nebo autobazaru. V lepším případě vymění pouze rozvodový řemen, ale protékající a pak zadřená vodní pumpa, může nadělat stejnou paseku. Pak to brečí, když se jim to potká, nebo že jim odešlo těsnění pod hlavou, apod. nářky. Další typ lidí to zase odjezdí na vrak a všude tvrdí, že ho to nestálo vůbec nic a pak se diví, že se každý kupec raději otočí na podpatku, když vidí tu naleštěnou bídu. Mnoho lidí také uvažuje při koupi ojetiny absolutně nelogicky. Majitel, který jim v dobré víře vyjmenuje, co všechno bylo na autě měněno, tak tyhle to naopak vyděsí a myslí si něco o sypajícím se vraku a pokladničce, i když jim nedochází to podstatné, že jim tím předešlí majitel ušetřil výdaje, které by museli dříve nebo později stejně podstoupit. Pokud je auto ještě v záruce, tak tady je to často pro kupujícího snadnější v případě závady, pokud ji ovšem kryje záruka a závada nebyla způsobena nesprávným zacházením. Nicméně existují i automobilky (koncern můžete z toho rovnou vynechat), které nemají problém obeslat dopisem majitele i staršího vozu, který již dávno není v záruce na svolávačku.

+1/0
doporučit
5.2.2019 15:40

J31a53n 46N81o78v87á23k 6120825567327

Budu parafrázovat pana Rothschilda: nejsem tak bohatý, abych kupoval ojetá auta.

Tímto heslem se snažím celý život řídit a nemám problémy s takovými situacemi.

+1/0
doporučit
5.2.2019 11:52

J54a96n 73U88l24m 7650239746752

Tím "značkovým autobazarem" je myšleno AAA a ESA nebo jak se to rozliší, který je a který není?

+1/0
doporučit
5.2.2019 11:47

T92o70m97á48š 81K71u49c21h90a25ř 3607111218611

Já to mám obráceně, před 11 lety jsem koupil už tehdy notně jetou O1 a stále jen jezdím a měním prakticky jen spotřebák a rozvody. Nikdy se nestalo, že by nedojela. Lidé v mém okolí za tu dobu mají už druhé, nebo dokonce třetí nové auto a snad nikdo neměl to štěstí, aby ho měl bez problémů, zpravidla nějak souvisejících s elektronikou (Fabia, Passat, Nissan, Hyundai, Renault, Audi, Peugeot). Někdy tak vážné závady, že vozidlo muselo být odtaženo (Vynechávající válce motoru, blbnoucí posilovač, vadná spojka, nefunkční startér..). A také opakující se závady, které servis neumí najít, auto si nechávají v servisu několik dní, (sám si neumím představit, že bych ze servisu neodjel ten den, kdy jsem auto přivezl) mění vše možné, čidla, řídící jednotky, kvůli blbnoucímu kontaktu ve spínací skříňce třeba vyměnili celý startér a oni se stále do servisu vracejí, a vše často jen kvůli pitomým zlobícím kontaktům, nebo chybám SW (Někdy je těžké říct, kdy se jednalo o chybu SW a kdy naopak SW záplata zachraňuje HW chybu, výrobci to nechtějí přiznávat.) A já je občas do těch servisů jednadvacetiletou babičkou vozím a vždy si ji vděčně pohladím. :-)

+1/0
doporučit
5.2.2019 7:55

R38o51b39e89r17t 37M13a45t79u16l55a 8587269136715

No tak se měli na to auto koukat před koupí a ne až doma. A že mezi náma chodí i experti co se doma divili, že má to auto sjeté gumy...

+1/−1
doporučit
5.2.2019 11:53

M79a79r69e12k 54Š12t60ě55t96k10a 4171478112203

Pokud někdo prodává soukromé auto, které má najeto méně než 150 tisíc, není to jen tak z plezíru - buďto je více či méně havarované, nebo je tam jiný problém;-)

0/−3
doporučit
5.2.2019 13:26
Foto

M67i94l31a42n 44K45e47b83l75ů15š47e71k 1578899908913

★ mě by třeba vůbec nevadilo, že auto bylo bourané, když je dobře opravené, nové bych si v životě nekoupil, nehodlám platit mangerské marže a to až stotisícové, takže asi tak. Koupil jsem za můj život několik ojetin a vždy spokojenost.

0/−3
doporučit
5.2.2019 10:50

Najdete na iDNES.cz