Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Skoro dvě třetiny Čechů zjistily po koupi ojetého vozu závadu

Celkem 64 procent Čechů, kteří si loni pořídili ojetý vůz, po jeho koupi zjistilo nějakou závadu nebo opravu po havárii. Nejčastějšími závadami, které kupující na svém voze odhalili, byly problémy s elektronikou (23 procent), nepřiznaná havárie vozu (12 procent) a závada na motoru (11 procent).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano staré auto = předpoklad pro problémy, já si koupil 2 roky staré i s tovární zárukou, která poběží ještě 3 roky a jsem vysmátý. Ta cena oproti novému byla dost rozdílná. Předpokládám že si ho nechám 4-5 let a půjdu zase do novějšího.

0 0
možnosti

J11a91n 69D64l51o57u17h61ý

7. 2. 2019 15:11

On nekdo kupuje ojete auto a predpoklada ze bude v poradku? ;-D Ja teda to tak rozhodne nemam hozeny. Vzdycky tomu autu neco bude a clovek by mel pocitat, ze v prvnim roce do toho vrazi cca 20% z ceny za kterou to auto koupil R^

0 0
možnosti

starší auto má závady, to je logické. Ale měly by být při prodeji přiznány

0 0
možnosti

J86a60n 34U22l62m

6. 2. 2019 7:11

To jsou takový kecy s těma vašema servisama,

pokud člověk není úplně neschopnej nebo línej a běžný servis si udělá sám (oleje, filtry, destičky, letní x zimní gumy...) nemusí za nějaký nesmyslný servisní prohlídky vyhazovat skoro nic

0 0
možnosti

tak je to stejný jako s tím dobíjením elektromobilů..... vyměňuj olej, brzdový destičky někde na sídlišti....;-)

0 0
možnosti

V75í41t 32K64o98u23b82a

5. 2. 2019 23:55

Nechci být hnidopich, ale v životě jsem měl čtyři úplně nová auta a závadu jsem zjistil do měsíce u všech čtyř, u dvou to auto dokonce uzemnilo. Čím složitější ty stroje jsou kvůli ekoteroristickým nařízením EU, tím více závad bude na nových o ojetých autech. Doby, kdy TDI jisté značky najezdili milion km jsou prostě pryč.

5 0
možnosti

měl jsem v životě 4 nová auta a závady nikde.....

0 0
možnosti

No kupoval jsem dvě auta z českého autobazaru a tři z Německa. A musím říci, že je velký rozdíl v tom co se prodává u nás a venku. Vesměs to co jsem dovážel jezdilo v pohodě a první opravy přišli až po třech čtyřech letech vesměs kolem 200-250 000.

Z českého bazaru byly opravy vesměs do jednoho roka při nájezdu někde kolem 150 000. Nevím kolik z toho bylo přetočených, ale i tak je asi třeba si uvědomit, že český zákazník dá auto do autobazaru až po nějaké závadě. V Německu je to často hned po splacení leasingu. A to i určuje technický stav onoho vozidla.

Bohužel současné zákony EU způsobily, že Němci moc aut do Čech prodávat nechtějí.

0 0
možnosti

syn si dovezl auto z Německa, ušetřil dost peněz, potom se dá auto pár let používat a bez stočení kilometrů se prodá u nás za nákupku nebo s minimální ztrátou

0 0
možnosti

J17i14ř52í 76Z18ý33k22a

5. 2. 2019 22:35

ano, když jsem koupil ojeté auto, tak mělo vadnou klimatizaci a stabilizační systém. Vyhádal jsem si 20t Kč slevu a za 5t Kč jsem to opravil. Za 8t Kč padlo na rozvody. A zbylých 7t Kč profinancovalo následných 5 let servisu (5x olej a filtry).

Auto mám devátým rokem, celkem mu je 18 a zatím bez výrazných problémů. Dva roky zpátky jsem vyměnil autobaterii (2000), nasadil nerezový výfuk (9000), loni dal nové brzdy na předek (2800Kč/Brembo), letos prozatím jen el.mag ventil turba za 400Kč a jeden upadlý drát (0Kč).

Sumasumárum nákupní cena + servis + gumy + plánovaný repas podvozku (25000) = méně jak 200t Kč/10let. Tj. 1600Kč/měsíc. Za to neseženu snad ani Dacii, natož komfortní velký sedan s hodně dobrou výbavou a 250PS.

2 0
možnosti
Foto

Tak zrovna klima je věc, která sice naštve, ale auto bez ní může jezdit bez neomezeně problému. Já mám 1 starší auto-Fabii bez klimy a nevadí mi to. Přirovnal bych to k pokaženému rádiu. Samozřejmě naštve to, nicméně mnohem horší je třeba nějaká komplikovaná závada na motoru, převodovce nebo třeba hlavně v případě turbodieslu hodně optřebovaná spojka vč.setrvačníku. To je pěkná pálka....

0 0
možnosti

dost procent lidí po koupení nového auta zjistila problém s elektronikou , u předminulého auta mně museli přehrát software řídící jednotky při prvních ochlazení, protože s tím ochlazením programátoři nepočítali a motor špatně startoval

0 0
možnosti

Hm možná si nekupujte škodovku;-D

0 0
možnosti

Čtyři roky po koupi škodovky (fabka 1200 tsi) manžel po drobném ťukanci a demontáži nárazníku zjistil, že auto bylo bourané a opravované ještě před koupí. Paradox je , že bylo koupeno v systému škoda plus (roční vozy).... ?

6 0
možnosti

No co, Škoda plus mění mínusy ojeteho auta v plusy, jak píše jejich reklama. To doslova znamená, že ojetou bouračka mění za zánovní voňavku. .

0 0
možnosti

Do autorizovaného servisu jezdíme pravidelně na výměnu pneumatika, auto zvednou a přitom se nám na auto kouknou i zespodu. Třeba tak našli stopy po zubech kuny. Na STK nejezdíme, předáme auto do servisu a ten STK zařídí. Vozím jim tam na STK i vozík a přitom ho vždy opraví, dostává v lese zabrat. Každou fakturu zakládám.

Pokud bych auto prodával, klidně dám k dispozici všechny faktury za opravy, kupec si může v nich listovat a konzultovat se servisem, který auto podle pokynů výrobce servisoval. Kde by mohl být pro kupujícího problém?

Asi v tom, že někdo na servis a údržbu kašle.

1 0
možnosti

Cinkněte až budete zas prodávat. ;-)

1 0
možnosti

Koupíš nové - 1 milion, platíš 2-3 roky jen garančky

Koupíš 4-5 let ojeté - 600 tisíc, počítej 100.000,- navíc na údržbu během následujících 2-3 let

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

Milano zrušeno. Alfa ustoupila ministrovi a nový model přejmenovala

16. dubna 2024,  aktualizováno  15:25

Na bláznivé komedie jsou Italové machři, a dokáží je přenést do reálného života. Ani ne týden po...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie

Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...