Diskuze
Čtyři zájemci o škodovácký trůn. Podrží značku, nebo zbrzdí? ptají se odbory
Děkujeme za pochopení.
M55a37r72t79i90n 46K66a34r10á98s61e56k
Mne osobne by zajimalo, z ceho prameni obecne presvedceni odboru, ze snad jedinym cilem vsech vlastniku a manazeru je nechat svoji firmu zchrachovat a zavrit ji :-D
J52i79ř34í 78S83o64l67f40r31o62n61k
Škodovka je výdělečná pouze proto, že to VW dovolí... u nás je menší zdanění než v Německu a Španělsku. Kdyby nechtěli, aby Škoda vydělávala, napálí jim platby za technologie a motory tak, že jí lehce dostanou do mínusu...to mateřský koncern samozřejmě může a ani odbory s tím nic neudělají!!!
Jezdím ve Škodě, ale pokud značka bude otloukánek, jdu jinam...
M78a92r32t72i10n 36K45a16r14á32s72e10k
No muze, ono to ma docela dane pravidla co muze a co nemuze, a i kdyz se s tim da na obe strany trochu hybat, tak financni urady pochopitelne nejsou uplne hloupe a nezkousnou vsechno....
B98e17d45ř29i90c98h 54K26u52d92r98n52a
Pokud nekdo nechce VW a misto toho si koupi levnejsi Skodovku, tak at jsou radi. Porad je to pro ne lepsi varianta nez kdyz si koupi napriklad Renaulta nebo Dacii. A clanek take rika, ze ne vsichni chteji ihned nejmodernejsi vymozenosti ale chteji produkt za rozumnou cenu a s rozumnymi provoznimi naklady. Pokud se toho Skodovka bude drzet, tak se nemusi niceho obavat. Uz nyni se proslycha, ze Octavia bude smerovat k Superbu a ten zanikne ( uz zacina byt docela drahy).
S24t62a96n17i94s60l76a92v 74N75o10v96o23t93n33ý
Hlavně musí být o auta zájem a taky je víc důležité kdo sedí ve VW.
M73a62r54e52k 30J16a34n78e75č29k48a
Ono je to úplně jedno, který tajtrlík bude nakonec vybrán, protože noty stejně rozdávají šéfové VW. To je ta stále česká značka
J48a32r17o44s54l84a93v 79K58o47t38u38l20a
EVROPSKÝ autoprůmysl má před sebou hodně velkou výzvu. Stojí proti němu EU Parlament, který jej vlastními zákony hodlá zlikvidovat, protože výhoda evropských aut byla v dieslech. Píši záměnrě byla, protože všichni vidíme trend. Nástup elektro aut evropské automobilky zlikviduje. Ještě budeme rádi, když v továrnách po VW budeme moci vyrábět Tesly nebo Asijské značky. Bohužel. Důležité jsou totiž baterie a SW. A v tomto Evropa výrazně zaostává. Stejně jako v IT technologiích, které mají v rukou v USA a v Číně. Takže není čas na boj mezi VW a Škodovkou. Pokud tam něco takového opravdu probíhá, nezaslouží si VW nic jiného, než vyklidit pozice a snížit svůj podíl na trhu. Vůbec bych se tomu nedivil, pokud si chtějí podrazit vlastní značku. Holt zřejmě mají dost jiných, které jsou velmi profitabilní, že si můžou dovolit být neúspěšní.
L52u54k79á34š 32J17a47n15d96a
Takže máte strach, že budem rádi za výrobu Tesly, ale zároveň radíte vykašlat se na elektroauta a zaspat technologicky právě za USA?
J80i63ř96í 50B78r45u89t82o30v87s56k21ý
Elektro mánie srazí celý koncern dolů,odbyt nebude bůhvíjaký takže potřebují dosadit někoho úplně cizího aby mohl dělat rázné škrty navzdory odborům
P54e84t40r 31B24á13č43a
At klidne zanikne, akorat nevim v cem budou jezdit mistni cepickari svych 60 km/h, kdyz ne ve Fabiich, asi Hyundai ix20, to maji taky jenom oni.
M84a44r34t44i98n 74K35a98r56á68s81e42k
Tezko rict, zkus se zeptat rodicu, co si pak koupi, abys vedel co si jednou budes moct pucit az budes mit ridicak....
J51i55n35d80ř56i44c24h 43L68n63ě17n49i63č40k10a
Tak je dobře, že se o to odbory zajímají, ale rozhodně je blbost, aby se do toho vměšovala vláda. Tohle je čistě vnitrokoncernová záležitost.
I tak můžeme jen doufat, že VW bude pokračovat v rozvoji Škodovky. Za těch skoro 30 let partnerství z ní udělal jednu z nejdůležitějších evropských značek, z čehož profituje jak koncern, tak ČR.
P93e93t11r 91N43o71v61á89k
Pokud bude Škoda konkurentem ostatním značkám koncernu, tak koncern nebude na Škodě profitovat, ale dokonce může i předělávat...
J45a38n 62D51l13o19u89h36ý
Pokud VW chce rozinky vydloubat, pak toho moc nezbyde. VW asi tuší nějaký problém (odbory, legislativa, stát..).
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej RD 3+1, pozemek 3.388 m2, Medonosy - Chudolazy
Medonosy - Chudolazy, okres Mělník
4 590 000 Kč