Diskuze

Čtyři zájemci o škodovácký trůn. Podrží značku, nebo zbrzdí? ptají se odbory

Otázku budoucího směřování mladoboleslavské automobilky Škoda Auto řeší odbory v novém vydání svého týdeníku Škodovácký odborář. V srpnu má být zvolen nový předseda představenstva za končícího Bernharda Maiera.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mne osobne by zajimalo, z ceho prameni obecne presvedceni odboru, ze snad jedinym cilem vsech vlastniku a manazeru je nechat svoji firmu zchrachovat a zavrit ji :-D

3 0
možnosti

Škodovka je výdělečná pouze proto, že to VW dovolí... u nás je menší zdanění než v Německu a Španělsku. Kdyby nechtěli, aby Škoda vydělávala, napálí jim platby za technologie a motory tak, že jí lehce dostanou do mínusu...to mateřský koncern samozřejmě může a ani odbory s tím nic neudělají!!!

Jezdím ve Škodě, ale pokud značka bude otloukánek, jdu jinam...

1 0
možnosti

No muze, ono to ma docela dane pravidla co muze a co nemuze, a i kdyz se s tim da na obe strany trochu hybat, tak financni urady pochopitelne nejsou uplne hloupe a nezkousnou vsechno....

0 0
možnosti

Pokud nekdo nechce VW a misto toho si koupi levnejsi Skodovku, tak at jsou radi. Porad je to pro ne lepsi varianta nez kdyz si koupi napriklad Renaulta nebo Dacii. A clanek take rika, ze ne vsichni chteji ihned nejmodernejsi vymozenosti ale chteji produkt za rozumnou cenu a s rozumnymi provoznimi naklady. Pokud se toho Skodovka bude drzet, tak se nemusi niceho obavat. Uz nyni se proslycha, ze Octavia bude smerovat k Superbu a ten zanikne ( uz zacina byt docela drahy).

2 0
možnosti

Hlavně musí být o auta zájem a taky je víc důležité kdo sedí ve VW.

0 0
možnosti

Ono je to úplně jedno, který tajtrlík bude nakonec vybrán, protože noty stejně rozdávají šéfové VW. To je ta stále česká značka :-P

0 0
možnosti

EVROPSKÝ autoprůmysl má před sebou hodně velkou výzvu. Stojí proti němu EU Parlament, který jej vlastními zákony hodlá zlikvidovat, protože výhoda evropských aut byla v dieslech. Píši záměnrě byla, protože všichni vidíme trend. Nástup elektro aut evropské automobilky zlikviduje. Ještě budeme rádi, když v továrnách po VW budeme moci vyrábět Tesly nebo Asijské značky. Bohužel. Důležité jsou totiž baterie a SW. A v tomto Evropa výrazně zaostává. Stejně jako v IT technologiích, které mají v rukou v USA a v Číně. Takže není čas na boj mezi VW a Škodovkou. Pokud tam něco takového opravdu probíhá, nezaslouží si VW nic jiného, než vyklidit pozice a snížit svůj podíl na trhu. Vůbec bych se tomu nedivil, pokud si chtějí podrazit vlastní značku. Holt zřejmě mají dost jiných, které jsou velmi profitabilní, že si můžou dovolit být neúspěšní.

4 3
možnosti

Takže máte strach, že budem rádi za výrobu Tesly, ale zároveň radíte vykašlat se na elektroauta a zaspat technologicky právě za USA?

2 0
možnosti

Elektro mánie srazí celý koncern dolů,odbyt nebude bůhvíjaký takže potřebují dosadit někoho úplně cizího aby mohl dělat rázné škrty navzdory odborům

1 0
možnosti

P54e84t40r 31B24á13č43a

16. 7. 2020 15:51

At klidne zanikne, akorat nevim v cem budou jezdit mistni cepickari svych 60 km/h, kdyz ne ve Fabiich, asi Hyundai ix20, to maji taky jenom oni.

0 6
možnosti

Tezko rict, zkus se zeptat rodicu, co si pak koupi, abys vedel co si jednou budes moct pucit az budes mit ridicak....

0 0
možnosti
Foto

Tak je dobře, že se o to odbory zajímají, ale rozhodně je blbost, aby se do toho vměšovala vláda. Tohle je čistě vnitrokoncernová záležitost.

I tak můžeme jen doufat, že VW bude pokračovat v rozvoji Škodovky. Za těch skoro 30 let partnerství z ní udělal jednu z nejdůležitějších evropských značek, z čehož profituje jak koncern, tak ČR.

10 1
možnosti

P93e93t11r 91N43o71v61á89k

16. 7. 2020 14:58

Pokud bude Škoda konkurentem ostatním značkám koncernu, tak koncern nebude na Škodě profitovat, ale dokonce může i předělávat...

0 1
možnosti

J45a38n 62D51l13o19u89h36ý

16. 7. 2020 14:26

Pokud VW chce rozinky vydloubat, pak toho moc nezbyde. VW asi tuší nějaký problém (odbory, legislativa, stát..).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...