OBRAZEM: Krásky a novinky bratislavského autosalonu

  13:00aktualizováno  13:00
Bratislava hostí autosalon. Po bídě v Brně, kam na výstaviště dorazilo pár značek, co se daly spočítat na prstech jedné ruky, je návštěva bratislavského výstaviště překvapením. Účastní se přes čtyřicet značek, organizátoři napočítali skoro devadesát slovenských výstavních premiér.

Z Brna je to do Bratislavy hodina cesty. Před měsícem proběhl v Brně autosalon, který snad ani autosalonem nebyl. Velmi slabou účast vystavovatelů omlouvali organizátoři počasím a recesí. Na Slovensku je hej, aspoň podle autosalonu, který tam právě probíhá. Výstaviště je plné aut. Nechybí snad žádná značka.

Kromě tradičních automobilek přítomných na slovenském trhu na výstaviště dorazily i supersporty a exotická auta. Automobilovou smetánku zastupuje Porsche, Bentley, Ferrari, Lamborghini, Maserati nebo Rolls Royce. Organizátorům se podařilo nalákat i rarity v podobě Aston Martinu a McLarenu. Nissan přivezl i koncept vypůjčený z největších světových autosalonů.

Vrcholem autosalonu je otevření tuningové sezóny. Bratislavský autosalon má otevřeno do neděle. Obyčejné vstupné pro dospělého je pět eur.

Zobrazit celou fotogalerii

Prohlédněte si pohodlně všechny fotografie

Autor:

Cesta do Chorvatska 2019

Plánujete letos cestu do Chorvatska autem? Zmapovali jsme pro vás cestu přes Slovinsko i Maďarsko. Mapa a popis trasy, poplatky a ceny pohonných hmot na jednom místě.

Nejčtenější

Kritik elektromobilů se opřel do plug-in hybridů a čeká renesanci dieselů

Nabíječky elektromobilů sítě Ionity

Profesor Fritz Indra patří k největším kritikům elektromobility. Tvrdí, že Čína tahá Evropu za nos a předpovídá...

V Norsku už naslepo objednávají elektrické škodovky. Záloha je čtrnáct tisíc

Škoda Vision iV

V Norsku registrují pět tisíc rezervací za tři týdny na elektrické škodovky. Severská země je velmocí elektromobilů,...

Start-stop systém pomáhá výrobcům, řidiči uspoří jen velmi málo

Start-stop systém

Proč plýtvat palivem, když auto stojí? Přece stačí vypnout motor. Výrobci tuto technologii vyvíjejí už dlouho, ale s...

Hra o centimetry. Kamiony na pražské křižovatce lámou značky a semafory

Kamiony a autobusy mají potíže ve zúžení  na rozkopané křižovatce ulic Radlická...

Oprava tramvajové trati na pražském Smíchově od začátku prázdnin komplikuje dopravu. Dělníci se nově přesunuli na...

VW v Bratislavě propouští, je to varování pro slovenský autoland

Výroba Volkswagenu Touareg v bratislavské továrně koncernu VW

Slovenská ekonomika je plně závislá na autoprůmyslu. Téměř polovinu průmyslové produkce země tvoří výroba aut. Jejich...

Další z rubriky

Na červenou se na přejezd nejezdí. Závory jdou v nouzi prorazit

Závory u přejezdu ve středočeském Pavlově ovládá...

Osobní auto má i s posádkou hmotnost obvykle od 1 500 kilogramů do dvou a půl tuny. Obyčejná malá lokálka má desetkrát...

V Norsku už naslepo objednávají elektrické škodovky. Záloha je čtrnáct tisíc

Škoda Vision iV

V Norsku registrují pět tisíc rezervací za tři týdny na elektrické škodovky. Severská země je velmocí elektromobilů,...

Hra o centimetry. Kamiony na pražské křižovatce lámou značky a semafory

Kamiony a autobusy mají potíže ve zúžení  na rozkopané křižovatce ulic Radlická...

Oprava tramvajové trati na pražském Smíchově od začátku prázdnin komplikuje dopravu. Dělníci se nově přesunuli na...

Najdete na iDNES.cz