OBRAZEM: Fioravanti Thalia

aktualizováno 
Fioravanti Thalia je netradičně tvarovaný rodinný koráb. Ladné linie a subtilní proporce obalují zajímavě zamýšlený prostor pro posádku a plánovaný ekologicky přívětivý pohon.

Fioravanti Thalia | foto: FioravantiiDNES.cz

Nádrže na vodík v případě pohonu využívajícího palivové články, případně baterie pro hybridní pohon jsou umístěny na nejbezpečnějším místě poblíž těžiště celé thalie.

Cestující vzadu sedí o třicet centimetru výš než řidič se spolujezdcem. Dozadu se namísto zrcátek dívají kamery, stěrač a couvací a mlhová zadní světla jsou uchyceny v jediném dílu, který ukrývá také otevírání pátých dveří.

Thalia je dlouhá 4 675 mm, široká 188 centimetrů a vysoká 144. Rozvor je 2,9 metru.

Fioravanti ThaliaFioravanti ThaliaFioravanti Thalia


Fioravanti ThaliaFioravanti ThaliaFioravanti Thalia


Fioravanti ThaliaFioravanti ThaliaFioravanti Thalia

 

Autor:

Cesta do Chorvatska 2019

Plánujete letos cestu do Chorvatska autem? Zmapovali jsme pro vás cestu přes Slovinsko i Maďarsko. Mapa a popis trasy, poplatky a ceny pohonných hmot na jednom místě.

Nejčtenější

Kritik elektromobilů se opřel do plug-in hybridů a čeká renesanci dieselů

Nabíječky elektromobilů sítě Ionity

Profesor Fritz Indra patří k největším kritikům elektromobility. Tvrdí, že Čína tahá Evropu za nos a předpovídá...

V Norsku už naslepo objednávají elektrické škodovky. Záloha je čtrnáct tisíc

Škoda Vision iV

V Norsku registrují pět tisíc rezervací za tři týdny na elektrické škodovky. Severská země je velmocí elektromobilů,...

Start-stop systém pomáhá výrobcům, řidiči uspoří jen velmi málo

Start-stop systém

Proč plýtvat palivem, když auto stojí? Přece stačí vypnout motor. Výrobci tuto technologii vyvíjejí už dlouho, ale s...

Hra o centimetry. Kamiony na pražské křižovatce lámou značky a semafory

Kamiony a autobusy mají potíže ve zúžení  na rozkopané křižovatce ulic Radlická...

Oprava tramvajové trati na pražském Smíchově od začátku prázdnin komplikuje dopravu. Dělníci se nově přesunuli na...

VW v Bratislavě propouští, je to varování pro slovenský autoland

Výroba Volkswagenu Touareg v bratislavské továrně koncernu VW

Slovenská ekonomika je plně závislá na autoprůmyslu. Téměř polovinu průmyslové produkce země tvoří výroba aut. Jejich...

Další z rubriky

VW v Bratislavě propouští, je to varování pro slovenský autoland

Výroba Volkswagenu Touareg v bratislavské továrně koncernu VW

Slovenská ekonomika je plně závislá na autoprůmyslu. Téměř polovinu průmyslové produkce země tvoří výroba aut. Jejich...

VIDEO: Škoda učí jezdit novou Octavii na nejslavnějším okruhu světa

Nová Škoda Octavia na Nürburgringu

Vývoj Octavie čtvrté generace jde do finiše. Škoda novou generaci svého stěžejního modelu představí koncem letoška, v...

Na červenou se na přejezd nejezdí. Závory jdou v nouzi prorazit

Závory u přejezdu ve středočeském Pavlově ovládá...

Osobní auto má i s posádkou hmotnost obvykle od 1 500 kilogramů do dvou a půl tuny. Obyčejná malá lokálka má desetkrát...

Najdete na iDNES.cz