Diskuze
Nový VW Golf: výrazný design, technika beze změn
Děkujeme za pochopení.
aaaa
kecy
vidím mezi diskutujícími samé odborníky na vw...prodeje se propadají, golf výrazně zaostává, všichni ostatní se derou na špici. to jsou samé kecy. vw golf V zkrátka potkalo to, co potká originál, který se každý výrobce snaží napodobit. vw vymyslelo třídu golf a byl úspěšný, protože konkurence nic takového neměla. už roky se ho snaží napodobit a mnozí to dělají velmi dobře. když jste pekař sám v ulici, tak vám pekárna pojede dobře do té doby, než se ve stejné ulici neotevřou další čtyři pekárny. golf zůstane legendou a všichni se vždy budou snažit porovnávat se s ním a to tak zůstane pokud bude existovat nižší střední a s ní golf.
raptty67
VW ?
VW a jejich motory TDI narozený v roku 1974 budou opravdu chlouba novýho Golfa. Kouř, dým a saze nás jednou díky VW zabijou.
Revo
Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...
Např. při osazování motory, do VW dávají díly původně určené pro Audi. které z výroby sice plní technické a rozměrové parametry, ovšem nikoli v nejvyšším kvalitativním povoleném rozptylu. A tak je to i s vákami brzdových kotoučů a destiček, tlumiči, olejem (např. Valvoline 10W40 je polosyntetika, ovšem pro vysoké namáhání motoru, umí ho vyrobit jen pár firem v kvalitě odpovídající standardu Audi) pneu sériově osazované na Audi jsou vždy 1-2 ve vítězech testu ADAC nebo ÖAMTC, kdežto u VW jde o o třídu až dvě horší pneu, co se týká valivého odporu, brzdné dráhy na mokru, aquaplaningu.
Závěr: pokud chcete pořádné auto za své peníze, kupujte jedině audi, kde dostanete PRODUKT TŘÍDY "A".
AUDI Náskok díky technice.
Pete
Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...
tohle je placená reklama?
Polárníliška
Nevím jestli je zrovna tohle správná cesta...
Golf byl vždy pokládána za etalon kvality a solidnosti k čemuž přispíval i vcelku konzervativní design. V tom si myslím spočívá jeho dobrá pověst, nicméně patří ve své třídě rozhodně k dražším autům a jelikož je konkurence kvalitou blíž a blíž často za méně peněž, není se klasajícím prodejům co divit, ale výrazný design to rozhodně nezachrání, spíše naopak.
Ex-treme
Propad prodeje Golfu v Německu
je pro VW tím jediným důvodem pro změnu jeho nudného designu na který si snad nikdo nezvykl. Auto je to dobrý, to jo, ale s krásou si netyká
Hans
co se děje?
Kdo komu nakukal, že se GolfV neprodává? Kouknu z okna a vídím dva! Měl jsem IV a o té se pořád říkalo jak nejde na odbyt. Byl Gut a dost lidí se mě na něj ptalo. Do V jsem nešel kvůli motorizaci která se nabízí u nás! Tj.nesmysl1.4, starší1.6 a překonaná 1.9TDi.Design mě nevadí a slyšel jsem i dost chválu.Chce to změnit nabídku s výbavou a bude ho chtít každý!!!!nebo chcete korejce? Co je pruser je dle mne Golf+.To je rodinná varianta bez koulí!!!
Petr
Kde jste milovníci VW?
To tu zas bude série příspěvků typu: Golf je nejlepší, mám TDI najeto milion km bez poruchy a za 5l/100 při plném plny.......
Už i soudruzi v SRN pochopili, že sláva golfu k úspěchu na trhu nestačí. Neni to špatné auto, ale konkurence nabízí stejně dobré za lepší peníze a tak prodeje Golfu jsou tam, kde jsou. SIce se stále hodně prodává, ale už to zdaleka neni to, co to bývalo před lety.
b.b.
Re: Kde jste milovníci VW?
konkurence nabizi pouze nizsi cenu a hezci kabat.
Anonym
Aston
Mno že by další povedené čórký designu Astonu DB9 kterou už úspěšně použil nový jaguar ?
Polárníliška
Re: Aston
Jestli to nebude tím, že ty auta navrhoval stejný designer...
medick
to je logika, ne?
konzervativni mladez, ktera dava uz deset let prednost golfum pred extravagantnimi kousky jinych vyrobcu ted podle VW nahle zmeni nazor? Jestli se sam VW chce pripravit o zakazniky, tak jen do toho. Mladi nemci budou pak kupovat jina auta - vetsinou s ohledem na penezenku. Takze tim se prospeje hlavne Getzu, Cliu, Peugeotu 207/307, Kia Ceed, atd. Jedine, za co zapad byl ochoten u VW platit, byla osvedcena tradice
qualcom
Re: to je logika, ne?
až na to, že clio, getz, 207 je třída níž a že v jízdních vlastnostech na golfa má jedině A3 a BMW1 a jízdu si taky chci vychutnat
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Prodej rodinného domu, Bělá
Bělá, okres Opava
4 750 000 Kč