Nový Renault Thalia má konečně hezký zadek

aktualizováno 
Doposud thalia lákala zákazníky na čísla. Velký objem kufru, nízká spotřeba a hlavně dumpingová cena byly pádným protiargumentem pro ty, kteří v něm viděli "clio, kterému vzadu cosi narostlo". Nová thalia už bude vypadat k světu.

Renault Thalia | foto: Renault

Doposud jsme thalii viděli poněkud jinak, než jak o ní píše tisková zpráva: "...tříprostorový vůz hladkých, plynulých křivek, který vyzařuje eleganci prestižního sedanu."

I přes nevalný vzhled si ale i díky skvělým cenám našly thalie mnoho příznivců, včetně těch z Česka.

Nutno říci, že oproti "nastavované kaši" stávající generace, kterou snad ani nemá na svědomí designér, vypadá thalia nová skvěle.

Automobilky se konečně naučily dávat levným malým sedanům hezké kabátky. Nové thalii to podle prvních obrázků bude slušet. Naživo se přesvědčíme na moskevském autosalonu, který zažíná 26. srpna. Na české silnice vyrazí laciný renault už v říjnu.

Nový Renault Thalia je 4,26 metru dlouhý a 1,43 metru vysoký. Ostře sledovaný údaj o objemu kufru ani další čísla automobilka nezveřejnila, moc se oproti stávající generaci měnit nebudou.

Renault pouze prozrazuje, že nová thalia stojí na základech předchozí generace Renaultu Clio. Nabídka motorů bude pravděpodobně kopírovat koncernovou sestřenici Dacii Logan a stávající thalii.

Nový Renault Thalia, který bude na některých trzích nabízený jako Renault Symbol, se bude vyrábět v tureckém závodě Bursa, jehož kapacitu Renault navýšil na 360 000 vozů ročně. Loni závod vyrobil 263 000 automobilů.


 

Autor:

Nejčtenější

Řidička kamionu vypráví: učila ji máma, do imigrantských přístavů se bojí

Osmadvacetiletá kamioňačka Veronika Kubínová

Tlačí se do profese, která odjakživa patřila chlapům. Však si od nich na cestách také občas vyslechnou něco peprného....

Problém s oxidy dusíku vyřeší zrušení limitů pevných částic, míní expert

Ilustrační snímek

V Německu je překračování hodnot škodlivin v autodopravě diskutovaným tématem. Přibývá měst, kde na některých úsecích...

VW chce ovládnout trh s elektromobily. Techniku nabízí i konkurenci

Nová platforma koncernu Volkswagen pro elektrická auta

Koncern Volkswagen staví svůj úspěch už po dekády na sílení komponent a unifikaci techniky. Sází na systém jednotných...

První jízda: nový Mercedes GLE se do zatáčky naklápí jako motorka

Mercedes představuje čtvrtou generaci třídy GLE.

Čtvrtá generace třídy GLE má mezi kvanty současných SUV modelů Mercedes-Benz zvláštní postavení. Přímo totiž navazuje...

První jízda novou elektrokiou: nelže o dojezdu a je příjemně normální

Kia e-Niro

Dojezd je asi jednou z nejvíce diskutovaných nevýhod elektromobilů. Situace se ale lepší a důkazem toho je i nová Kia...

Další z rubriky

ANALÝZA: Konec levných časů, auta už budou jen zdražovat

Ilustrační snímek

Za poslední dva roky nová auta podražila, mnohá dost výrazně. A zvyšování cen bude pokračovat, lépe už nebude. Srovnali...

Kráska za volantem fekálního vozu: Práci mužům neberu. Nechtějí ji dělat

Ženy za volantem: Veronika Viktorinová jezdí s fekálním vozem

Tlačí se do profese, která odjakživa patřila mužům. Však si od nich na cestách také občas vyslechnou něco peprného....

Problém s oxidy dusíku vyřeší zrušení limitů pevných částic, míní expert

Ilustrační snímek

V Německu je překračování hodnot škodlivin v autodopravě diskutovaným tématem. Přibývá měst, kde na některých úsecích...

BMW Řada 5 3,0...
BMW Řada 5 3,0...

r.v. 2012, naj. 55 000 km, diesel
950 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz