náhledy
Nissan nemá v evropské nabídce téměř žádné klasicky střižené auto. Nepočítáme-li malinkou micru a fandovské sporťáky, crossovery a SUVčka. Ty ovšem frčí, a tak je Nissan druhou nejprodávanější japonskou značkou v Evropě. A qashqai je hlavním pilířem úspěchu. Nová generace trénuje na premiéru.
Autor: Nissan
Nissan má v Evropě podíl 3,5 procenta, to znamená od začátku letoška skoro 330 tisíc aut. A velkou část z nich tvoří qashqai. Nissan má velkou továrnu v britském Sunderlandu. Právě tam se qashqaie vyrábějí.
Autor: Nissan
Když před lety auto podivného jména a vlastně docela umírněných tvarů představovali, nebyli nissanáři nadšení.
Autor: Nissan
Jenže časy nezničitelných primer a almer skončily. A qashqai si i přes to jméno, které prvního půlroku nikdo neuměl napsat správně napoprvé, získal věhlas. Jen pro upřesnění. Qashqaiové jsou kmen íránských kočovných pastevců.
Autor: Nissan
Je to velmi úspěšný model, který v některých dobách táhl většinu prodejů značky. Po šesti letech od premiéry ovšem přichází čas pro nástupce.
Autor: Nissan
Ten by se měl představit snad už tento týden ve čtvrtek 7. listopadu. Zatím automobilka ukázala obrázky zamaskovaného auta při jízdních zkouškách.
Autor: Nissan
Další informace už Japonci drží v tajnosti. Mluví se však o tom, že i qashqai dostane podobně jako evropská konkurence maloobjemové, turbem dopované motory. Turbodieselová 1,5 od Renaultu je v nabídce qashqaie už teď. Novinkou má být kompresorem přeplňovaná dvanáctistovka. Malý benziňák s výkonem 113 koní už dostává micra nebo note.
Autor: Nissan