Nový kabriolet na zimu: Peugeot 207 CC oficiálně

  12:57aktualizováno  12:57
Doby, kdy se kabriolet schoval s padajícími listy do garáže, jsou nenávratně pryč. Auta bez střechy jsou dnes celoroční záležitosti. Peugeot se tak nerozpakuje přinést první fotky nového ccčka začátkem prosince.

Peugeot 207 CC | foto: Peugeot

Zimní pneumatiky na kabrioletu nejsou už dnes žádný extravagantní výstřelek otužilého kabrioletisty. Plechová střecha ochrání před slotou mnohem lépe než zranitelné plátno.

Lvíček 207 jde ve stopách svého veleúspěšného předchůdce a odkládá střechu, aby ji nahradil skládací.

CéCéčko vychází samozřejmě z hatchbacku, přibral ale výztuhy, které jsou u kabrií nezbytné pro bezpečnost a dobré jízdní vlastnosti. Oproti konvenčním, praktičtěji zaměřeným 207, je o 7,5 centimetru nižší. Stejně jako předchůdce odveze dva dospělé a dvě děti, neboli v řeči čísel: konfigurace interiéru je 2+2. Jako kupé ccčko odveze 449 litrů věcí, jako kabriolet 187 litrů.

Skládací střecha je podobné koncepce jako u 206 cc, už ji ale není třeba při skládání manuálně odjišťovat. Její složení, případně natažení, trvá nějakých 25 sekund. Vyrábět je budou ve fabrice Peugeotu v Madridu a pak poputují na výrobní linky 207, rozeseté po Evropě.

popisek AUTOKATALOG
VŠE O PEUGEOTECH 

Do Peugeotu 207 CC budou k mání dva benzinové a jeden naftový motor. Benzinové agregáty mají shodný objem 1,6 a výkony 120 a 150 koní. Naftové HDIčko stejného objemu má koní 110.  Motory budou osazeny pětistupňovou manuální převodovkou. Pro slabší benziňák bude k mání také čtyřstupňový automat.

207 CC dostane dvě různé charakteristiky podvozku. Slabší benzinový a naftový agregát budou mít odpružení měkčí a komfortnější, nejsilnější motor v nabídce - vyvinutý ve spolupráci s BMW - bude doplněný podvozkem sportovně přitvrzeným. Verze se také budou lišit pneumatikami, na výběr bude z rozměru 195/55 R16 a 205/45 R17.

Řidičky zaujme zásobník na parfém, vestavěný do přístrojové desky, který šíří příjemnou vůni po interiéru (v případě, že stáhne střechu i po okolí).

Autoři: ,

Cesta do Chorvatska 2019

Plánujete letos cestu do Chorvatska autem? Zmapovali jsme pro vás cestu přes Slovinsko i Maďarsko. Mapa a popis trasy, poplatky a ceny pohonných hmot na jednom místě.

Nejčtenější

Kritik elektromobilů se opřel do plug-in hybridů a čeká renesanci dieselů

Nabíječky elektromobilů sítě Ionity

Profesor Fritz Indra patří k největším kritikům elektromobility. Tvrdí, že Čína tahá Evropu za nos a předpovídá...

V Norsku už naslepo objednávají elektrické škodovky. Záloha je čtrnáct tisíc

Škoda Vision iV

V Norsku registrují pět tisíc rezervací za tři týdny na elektrické škodovky. Severská země je velmocí elektromobilů,...

Hra o centimetry. Kamiony na pražské křižovatce lámou značky a semafory

Kamiony a autobusy mají potíže ve zúžení  na rozkopané křižovatce ulic Radlická...

Oprava tramvajové trati na pražském Smíchově od začátku prázdnin komplikuje dopravu. Dělníci se nově přesunuli na...

Škoda po sto letech míří do jedné stopy. Projeli jsme elektromoped Klement

Otestovali jsme Klementa – koncept městské mobility od Škoda Auto

Klement klame tělem. Zpovzdálí se tváří jako hodně drahé a extravagantní kolo. Ale Klement bicykl není, jeho pedály...

VW v Bratislavě propouští, je to varování pro slovenský autoland

Výroba Volkswagenu Touareg v bratislavské továrně koncernu VW

Slovenská ekonomika je plně závislá na autoprůmyslu. Téměř polovinu průmyslové produkce země tvoří výroba aut. Jejich...

Další z rubriky

Hra o centimetry. Kamiony na pražské křižovatce lámou značky a semafory

Kamiony a autobusy mají potíže ve zúžení  na rozkopané křižovatce ulic Radlická...

Oprava tramvajové trati na pražském Smíchově od začátku prázdnin komplikuje dopravu. Dělníci se nově přesunuli na...

Dacia Duster dostane sourozence. Ve hře je SUV-coupé, nebo pick-up

Kupé SUV Renault Arkana při premiéře na autosalonu v Moskvě

Dacie Duster je možná nečekaný, ale zato fenomenální úspěch. Zprvu možná vysmívaný vůz, dnes zlaté vejce celé aliance...

Milovat i nenávidět elektroauta, která nikdo nechce. Šéf BMW musí umět obojí

BMW Vision M Next

U VW je to jasné, tam jsou všichni do elektroaut zamilovaní, aspoň navenek. S jejich rozmachem spojili vládci německého...

Najdete na iDNES.cz