Novozélandský supersport dostal jméno po Denny Hulmovi, novozélandské automobilové legendě. Hulme byl totiž mistr světa formule 1 z roku 1967 a vítěz šampionátu CanAm z roku následujícího.
Vývoj novozélandského supersportu lze tedy prát jako poctu legendárnímu závodníkovi, který zemřel v roce 1992 na infarkt během závodu za volantem BMW M3.
Hulme CanAm svoji konstrukcí odkazuje na vozy formule 1. Kola jsou uchycena mimo karoserii a nechybí přední a zadní přítlačné křídlo. Konstrukce novozélandské civilní formule je obdobná jako v případě neméně unikátního supersportu Caparo T1.
Hulme CanAm dokáže svést vedle řidiče i jednoho pasažéra, který sedí po jeho boku. Osádka však musí slevit z nároků na luxus, vše bylo podřízeno nízké hmotnosti a jízdním zážitkům. Navíc lze sundat střechu a vychutnat si tak jízdu jako ve formuli 1. Místo čelního skla pak má vůz pouze malou clonu.
Podvozek je vyroben z uhlíkových vláken, což zaručuje nízkou hmotnost, která je podle tvůrců pod 1 000 kilogramů. Na konstrukci se podílel specialista na kompozity Wayne Smith, jehož doménou byl výroba rychlostních jachet.
Původně byl supersport, ještě pod označením F1, osazen vidlicovým osmiválcem z BMW M5. Nyní je použit sedmilitrový V8 motor z Chevroletu Corvette Z06. Motor podává maximální výkon 441 kW a točivý moment 600 Nm.
Hulme CanAm má poháněná zadní kola přes šestistupňovou převodovku. Unikátní supersport se může pochlubit bleskovým zrychlením z nuly na stovku za 2,8 sekundy. Maximální rychlost by měla dosahovat až 315 kilometrů za hodinu.
V příštím roce by se měla rozjet malosériová výroba čítající omezený počet vozů. Cena se bude pohybovat okolo 700 tisíc dolarů, tedy v přepočtu přes 15 milionů korun.