

České silnice by brzy mohla brázdit auta na tuzemském trhu dosud neznámá. Vozy italské automobilky DR Automobiles nafotil v Hustopečích u Brna čtenář iDNES.cz, který nechce být jmenován. „Jsou zaparkovaná v areálu firmy AGROTEC Group, u nedaleké benzinové stanice chystají jakýsi prodejní pavilon,“ všímá si špion.
Autor: MD, pro iDNES.cz
Marketingový ředitel společnosti Ondřej Holík, kterého jsme kontaktovali, nechtěl zacházet do detailů. „Můžeme pouze potvrdit, že významně rozšíříme portfolio námi prodávaných vozů, více podrobností se brzy dozvíte,“ uvedl.
Autor: MD, pro iDNES.cz
Start prodeje je podle všeho na spadnutí. Zatím však není jasné, kdy a za jakých podmínek by značka mohla oficiálně vstoupit na český trh.
Autor: MD, pro iDNES.cz
DR Automobiles totiž nabízí modely čínských automobilek přizpůsobené evropskému trhu a zaměřuje se na zákazníky, kteří hledají nadstandardně vybavená auta za dostupnou cenu. V domovské Itálii je značka poměrně úspěšná, její prodeje v posledních letech předčily i takové giganty jako Alfa Romeo nebo Mazda.
Autor: MD, pro iDNES.cz
DR Automobiles existuje téměř dvacet let, postupem času založila ještě další značky. Do Česka se tedy chystají též auta pod jménem EVO. DR Automobiles vytvořila v Itálii rozsáhlou síť prodejců a servisních středisek.
Autor: MD, pro iDNES.cz
V Hustopečích na jihu Moravy se chystá minimalisticky pojatý shrowroom. To odpovídá filozofii zakladatele automobilky Massima di Risia, když v roce 2006 s dovozem čínských aut začínal, nabízel je v supermarketech.
Autor: MD, pro iDNES.cz
Postupem doby automobilka diverzifikovala svůj sortiment a ke značce DR, přesídlené do vyššího segmentu trhu, přibyla zcela nová řada odvozených modelů s názvem EVO, se kterou italská firma drží nízké ceny. Naopak hierarchicky výše než DR jsou značky Sportequipe, ICH-X a Tiger.
Autor: MD, pro iDNES.cz
DR staví na modelech nabízených v Číně, v podání italské značky mají ovšem svébytný design. DR Automobiles skládá své vozy z dovezených čínských kompletů v továrně ve středoitalském regionu Molise. Základem rozsáhlé nabídky italské značky jsou modely od různých čínských koncernů: Chery, JAC, BAIC a Dongfeng.
Autor: MD, pro iDNES.cz
Značka DR však působí i ve Francii, Španělsku, Postugalsku, Švýcarsku a pár aut je registrovaných v Německu. Česko tedy bude jedním z prvních trhů.
Autor: MD, pro iDNES.cz
Stylové SUV Sportequipe 7
Autor: DR Automobiles Group
DR 5.0 je hlavním modelem značky, v některých měsících se propracuje mezi nejprodávanější vozy své kategorie na italském trhu. Za loňský rok je mezi padesátkou nejprodávanějších modelů v Itálii.
Autor: DR Automobiles Group
Dieselový off-road ICH-X K2, který má základ v čínském modelu Beijing BJ40 Plus, je jakousi moderní variací na jeepy.
Autor: DR Automobiles Group
Dieselový off-road ICH-X K2, který má základ v čínském modelu Beijing BJ40 Plus, je jakousi moderní variací na jeepy.
Autor: DR Automobiles Group
Nejmenším modelem řady DR je nově čtyřmístný elektromobil do města DR 1.0, který vyjde na 25 900 eur.
Autor: DR Automobiles Group
Bývalý závodník Massimo Di Risio dokázal v Itálii výrazně zabodovat s čínskými auty.
Autor: DR Automobiles Group
Stylovější varianta DR 1.0 nese označení Sportequipe 1.
Autor: DR Automobiles Group
Pick-up Sportequipe S7 s 2,0litrovým vznětovým motorem s výkonem 136 koní.
Autor: DR Automobiles Group
K největším modelům DR Automobiles patří DR 6.0.
Autor: DR Automobiles Group
Model DR 3.0 vychází z Chery Tiggo 3x.
Autor: DR Automobiles Group