náhledy
Původně se chtěla Škoda pochlubit kombíkovým provedením nové Fabie až ve čtvrtek 2. října na autosalonu v Paříži, ale na poslední chvíli změnila plány. Jako jedna z mála redakcí světa jsme auto mohli nafotit ještě před představením.
Autor: František Vlček, MAFRA
Škoda původně neplánovala ukázat kombík ani na tradiční prezentaci pro vybrané hosty v předvečer autosalonu. Slavnostní odhalení ve čtvrtek ráno na pařížském výstavišti mělo být jakýmsi překvapením. Představí se na stejném místě, kde měla přesně před 14 lety premiéru první generace úspěšné Škody Fabie Combi.
Autor: František Vlček, MAFRA
Zadní světla a víko kufru jsou velmi podobné těm u hatchbacku, ale tvar mají lehce pozměněný.
Autor: František Vlček, MAFRA
Kdo viděl novou Fabii Combi naživo, říká, že to bude jedna z nejhezčích škodovek. Předseda dozorčí rady koncernu Volkswagen Ferdinand Piëch se podle informátora redakce nechal na jedné z interních „předváděček“ chystaných novinek slyšet, že to bude jedno z nejkrásnějších aut celého koncernu.
Autor: František Vlček, MAFRA
Kufr se oproti předchůdkyni zvětšil o 25 litrů. Fabia Combi tak naloží až 530 litrů zavazadel v základní konfiguraci, což je objem měřený pod zataženou roletku kufru. Při sklopení zadních sedadel se až po střechu naloží 1 395 litrů. U kombíku se na rozdíl od hatchbacku počítá s možností připlatit za „dvojitou“ podlahu. Pod desku zarovnanou s prahem kufru se vejdou menší věci, při sklopení zadních opěradel také získáte rovnou plochu, což hatchback neumožní.
Autor: František Vlček, MAFRA
Nová Škoda Fabia Combi se začne prodávat až začátkem příštího roku. Dvou generací předchůdkyň se prodalo do konce letošního srpna 1,1 milionu.
Autor: František Vlček, MAFRA
Interiér je úplně nový, rozmístění ovládacích prvků je tradiční.
Autor: František Vlček, MAFRA
Příď zůstane beze změn. Prodloužené provedení se od základního hatchbacku liší od prostředního (B) sloupku.
Autor: František Vlček, MAFRA
Kabina je širší a delší než u předchůdkyně.
Autor: František Vlček, MAFRA
Přístrojovku oživuje velký panel, který může být lakovaný v různých barvách.
Autor: František Vlček, MAFRA
Zajímavým detailem, který má přilákat mladé zákazníky, je "džínovinový" potah sedadel.
Autor: František Vlček, MAFRA