Diskuse

Nákupem auta placení teprve začíná. Spočítejte si, kolik vás bude stát

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně spočítat. Bylo by hloupé schrastit peníze na honosné auto snů a v zimě nejezdit, protože nezbude na zimáky.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T

titanic68

9. 3. 2012 15:23
Nákupem to nekončí....

Tak sem se trošku ponořil do příspěvků a nemohl jsem uvěřit vlastním očím. Neustále se zde píše o nějakých autech a různých značkách až jsem se málem začal bát chodit po chodníku aby mně nějaká ta autopotvora neublížila. Kdepak hošani, na svět se nejlépe hledí přes trojcípou hvězdu, a pohled na něj je super krásný. Já nidy auto nechci, ale chci jen vůz značky Mercedes. Kdo nikdy nejel tímto vozítkem a nesledoval vozovku přes zaměřovač na kapotě, neví co to je požitek z jízdy.

V tomhle vozítku jste v naprosté pohodě a pohodlí. Tohle vozítko není pro šílence a sebevrahy, to je vozítko pro fajšmekry a alespoň trošku myslící bytosti, které milují život svůj i těch ostatních.

0 0
možnosti
RJ

Milenius

8. 3. 2012 7:06
Zůstatková hodnota

Pořád nechápu, proč tam figuruje zůstatková hodnota? Normální člověk si auto pořizuje za nějakým účelem a pokud ten účel neskončí, tak to auto by měl vyjezdit na hranici jeho životnosti a pak půjde na šroťák. Zůstatková hodnota je tedy 0.

Jo pravda, já zapomněl, tady se vlastně mluví o autech pro kravaťáky, kteří ho nemají za účel odvozu, ale jako prezentaci své hloupé image, takže potřebují každé 3 roky nové. Sorry, zapomněl jsem, že se u nás už nic moc nedělá, jen přesouvají papíry sem a tam.

1 0
možnosti
.

.zq.

9. 3. 2012 0:21
Re: Zůstatková hodnota

lidi si udržují vozový park v určité úrovni, na kterou mají. Ti, co si kupují auta nová, se jich většinou do 4 let zbavují, jiní si zas kupují auta 5 let stará a po pár letech je zase posílají dál. Nedovedu si představit člověka, který si koupí nové auto a po 15 letech se s ním loučí na vrakovišti.

0 0
možnosti
DJ

superkutil

7. 3. 2012 15:49
Není výhodnější si auto půjčit?

Vše se odvíjí od najetých km za rok a poklesu ceny. U nového auta většinou první 3 roky převažuje pokles ceny, další 3 roky cena paliva, pak může přijít cena oprav. Dříve jsem kupoval ojetiny. Tak 3 roky staré a měl je 7 let. Ale teď najedu 30-50tis.km za rok a to už řešit ojetinou nejde. Většina aut totiž nevydrží víc jak 200tis.km, pak začnou být poruchová a nebezpečná. Takže musím brát nová. A to mě vydrží tak 6 let a náklad na 1km včetně paliva je cca 10-20Kč. To už je ale cena levnějšího taxi. Takže teď ve firmě místo dalšího auta používáme taxi za 16Kč/km. :-)

0 0
možnosti
H

Honza25

8. 3. 2012 10:42
Re: Není výhodnější si auto půjčit?

Ja jsem si spocital, ze bez nakladu na beznin by me vyslo auto na 50tis rocne (pojisteni + servis + znamka + ztrata hodnoty). A protoze jezdim jednou za cas, vyplati se mi auto pujcit. Na cely vikend za 2500 a je to bez starosti. A pujcim si to, co zrovna potrebuju. Az "propujcuju" za rok vic nez 40 tisic, nebo budu linej, tak si auto poridim.

0 0
možnosti
DV

VLDX

7. 3. 2012 13:42
Zajímá mě cena dílů z druhovýroby ne servis

A po přezkoumání zjistíte, že díly např. na Renault Clio stojí podobně jako díly na Renault Laguna. Servis značkový neřeším u ojetiny to nemá moc smysl a dělám vše přes garážníky. Chci vidět, kdo pojede s ojetinou do značkového servisu za nehorázné peníze.

0 0
možnosti
PK

pk08

7. 3. 2012 9:29
pravda

mě se líbí poslední odstavec-po UPLYNUTÍ ZÁRUKY se majiteli tkz.protočí panenky-všichni už jenom ze zásady dělají max.kvalitu;-D nové auto na osobní spotřebu je max.úlet ve všech směrech

0 0
možnosti
VV

FrantaVazoun

6. 3. 2012 18:45
Jste buzeranti

...řekl Lenin a šel spat

1 0
možnosti
AS

S-Tony

6. 3. 2012 15:09
2 čisté mzdy

Já kupuju auta za dvě čisté mzdy a když vydělím cenu vozu, počet km co jsem najel a náklady na benál a pojistku,opravy, tak se pořád véjdu do 4 kč za km. A to tam počítám i cenu vozu.

1 0
možnosti
K

kamaraddodeste22

5. 3. 2012 16:08
jedinym resenim je KIA

levne, spolehlive. skodovky jsou naprosto cenove mimo.

1 0
možnosti

salmen

4. 3. 2012 20:35
spotřeba je důležitá

Mám R meg. 1,5 Dci a spotřebu s lehkou nohou 3,9 l/100km naftu kupuji za dnes(26,2) 1km mne stojí 1,02kč průměr na pořízení a opravy mne dnes vychází na 1,35 (vedu si záznamy) celkem tedy mne km stojí 2,37

Může mi někdo napsat, zda je lepší benzín nebo nafta? 8-o

0 0
možnosti
MU

ajsmen

5. 3. 2012 14:58
Re: spotřeba je důležitá

řek bych že nejlepší je nemít Megana....

2 0
možnosti
E

ekure

4. 3. 2012 17:30
jedině mně naštvou

pořídila jsem si "Favorita" za 6tisíc na inzerát u Kauflandu. Mám jej 7rok, a nebojím se nákladů.Když mi jej někdo ukradne, nebo zruší, tak mně [] šíleně, ale fakt šíleně naštve. Navíc - někdo mi jej objel korunou, - asi mi závidí můj skvělý vůz, který opravdu jen nestojí před domem, ale jezdí.Když si spočítám MHD pro mně. psa , 10leté dítě, tak jsem zatím v klidu. Nebojím se, že ztratí cenu - de facto ji má jen pro mně.A to je fajn. Ne?;-D;-D

4 0
možnosti
RK

Rada.K

4. 3. 2012 21:53
Re: jedině mně naštvou

Ve Favoritu bych se nejvíc bál toho, že do mě někdo ťukne.

1 0
možnosti

Nejčtenější

Octavie, které (nejspíš) neznáte. Dvoumotorová, kupé či s upletenou karoserií

Nejprodávanější model značky Škoda v průběhu let vznikl v celé řadě speciálních verzí přímo z výroby, ale i v rozličných úpravách. Znáte dvoumotorovou octavii s výkonem 1000 koní, verzi pick-up, kupé...

Nejdražší ulice v Praze. Klenoty nocovaly v centru, na trať je vyslal prezident

Rekordních 130 automobilových veteránů vyrazilo ráno mezi 6:00 a 8:00 z pražské Opletalovy ulice v závodu 1000 mil československých do Bratislavy. Prvních několik vozů odstartoval prezident Petr...

Americké křižníky obsadily louku, teď mají obří mejdan v srdci Pálavy

JK Classics není jen pouhé automobilové muzeum. Jde i o místo, kde se několikrát do roka potkávají lidé, kterým učarovaly chromem oplývající stroje osazené velkoobjemovými motory. Třeba jako na...

Češi vyvinuli systém, který na dálku zastaví auto. Svět žasne, čeká na předpis

Pražské ČVUT a brněnské VUT stojí za unikátním bezpečnostním systémem, který umožňuje na dálku zastavit osobní automobil bez ničení, násilí nebo ohrožení posádky. Policie tak může pronásledované...

Po mosteckém okruhu se proháněly perly z dílny Porsche. I exkluzivní modely

Jedno z největších tuzemských setkání majitelů a příznivců vozů Porsche se uskutečnilo opět na mosteckém autodromu. I třetí ročník lákal fanoušky německých vozů s českou stopou na exkluzivní modely...

Tesla v Evropě testuje systém plně autonomního řízení, čeká na schválení

Americký výrobce elektromobilů Tesla v Evropě testuje systém plně autonomního řízení. Na sociální síti X firma zveřejnila video z rušných římských ulic. Automobilka systém plánuje zpřístupnit...

13. června 2025

Americké křižníky obsadily louku, teď mají obří mejdan v srdci Pálavy

JK Classics není jen pouhé automobilové muzeum. Jde i o místo, kde se několikrát do roka potkávají lidé, kterým učarovaly chromem oplývající stroje osazené velkoobjemovými motory. Třeba jako na...

13. června 2025

Senát je proti dotacím a povinným elektromobilům ve firmách

Senát se postavil proti možnému zavádění jakýchkoli státních subvencí na elektromobily pro koncové zákazníky, byly by podle něho rozpočtové neudržitelné. Horní komora při projednávání unijního...

13. června 2025

Elektriky jsou v Česku na vzestupu. Hlasujte v anketě, která se vám líbí

Elektromobilita je v Česku na vzestupu. Prodeje bateriových vozů výrazně rostou, a to nových i ojetých. Kdo je favoritem českých zákazníků, zjišťují Aures Holdings v anketě Ojeté auto roku. Hlasujte,...

13. června 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.