Diskuze
Pozor na nezajištěné okurky a hever. Náklad může i při malé nehodě zabíjet
Děkujeme za pochopení.
P76a28v95e40l 58J92e93ř54á67b45e42k
Ještě, že musíme dávat pozor na nezajištěnou lahev okurek.
Ale umíte si představit ten mazec, kdyby se vám v autě z tašky vyletěla nezajištěná sklenice jahodové marmelády a rozbila se?
L18u63b73o81š 40K22o50p64e45c55k94ý
Austrálie historicky eviduje dvě osoby, které byly během dopravní nehody usmrceny deštníkem, katapultovaným z poličky pod zadním sklem
Š53i45m43o70n 17M34a20r49t29y29n47e81k
V minulé firmě po mně každou chvíli někdo chtěl abych v autě převážel nějaký materiál nebo vybavení. Počínaje krabicemi šroubů, přes trubky, soudky s olejem a konče třeba lahví k autogenu. Když jsem odmítal kvůli bezpečnosti, tak přišel kouzelný argument: "no tak musíte jet opatrně" .
J12a57n 97H74r56u37b85e65š
Rady pěkné. Takže vezmu popruhy s ráčnami a důkladně všechno v kufru přikurtuju. K tomu vikslajvantu, který překrývá prostor na rezervu - to musí držet jak helvítská víra.
T86o10m80á19š 44T15a14t56í59č83e60k
Dejte už taky pokoj s jakýmsi přepočítáváním na kila - že prý 1,5litrová petka se při určité rychlosti chová, jako kdyby vážila 20, při vyšší 40 kg. To prostě vůbec nic nevypovídá. Ke stanovení nebezpečnosti letících předmětů bychom museli použít výpočet impulsu - a v tom je kámen úrazu, dobře si z fyziky na gymplu pamatuju, jak většina spolužáků něco tak abstraktního nechápala. A s těma kilama? - Když si naložím na hlavu 40kilovej šutr, tak ho odnesu hodně daleko, než si budu muset odpočinout. Obejde se to bez jakéhokoliv úrazu.
T21o32m67á43š 53V44e57s19e92l65ý
můžeme být rádi, že to nepřepočítatali na fotbalová hřiště...
R98i67c32h94a55r11d 36F86i95l75a
Když mi někdo řekne, tohle si vezmu k sobě, aby se to nerozbilo, tak vždycky odpovím. Představ si, že se otočíme přes střechu, jak to tady asi bude vypadat. A potom už si nikdo neriskne mít plnou kabinu střepů jen aby náhodou nerozbil sklenici. Co se nevejde do kufru, to se mnou nejede.
J10a23n 86Z48a59j13í30c
V praxi je nejlepší si vyzkoušet ten simulátor nárazu od Besipu. Je to jako při rychlosti 30 km/h, která vypadá v pohodě, ale rána to je překvapivě obrovská. Od té doby se poutám okamžitě při nástupu do auta.
L49u25k54á36š 90S56t61r45á91n71s74k79ý
Jenže na rozdíl od auta ten simulátor Besipu nemá deformační zónu pohlcující náraz, ne? Kdybyste se boural v reálném autě v rychlosti 30, tak ta rána bude mnohem menší.
O50d97s46t49r30a50n84ě91n86ý 81U14ž94i58v14a15t17e68l
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...