Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Opravdu rychle nabít elektroauto v Česku skoro nejde a je to drahé

Se zpřísňujícími se limity exhalací v roce 2020 přijdou na evropský trh nové elektromobily a analytici očekávají výrazný nárůst odbytu. Bez ultrarychlých nabíječek je však jejich využití stále omezené. V Česku přibývají příliš pomalu aktuálně jsou v Česku jen čtyři ultra rychlé nabíječky, jedna u Berouna, další u Humpolce a dvě v Praze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
TV

Je to o ničem. Pořád jsme východ. Jako u CNG. Stanice mají nižší tlak než v Německu. Nabíječky jsou taky nižším výkonem . Hlavně nahoře hýří s dotacemi, abych to platil i já, jako daňový poplatník. Přitom dovést elektromobil z mimo území EU je byrokratický oříšek. Přitom dát vozidlo do stavu schválení v EU není tak obtížné když je bez emisí. Ale ne radši že svých peněz dotuji podnikatele, kteří si ještě koupi vozu nakonec ještě odečtou v daních. Protože normální člověk si nekupuje pro sebe vůz za milion aniž by si vůz neodepisoval. Možná se nějací najdou, ale tak hrstka. Promile.

0 0
možnosti
FB

A ještě na kwh z tepelné elektrárny vypustí na km víc co2 než můj 4 roky starý diesel.. Éto paradóxy...

0 6
možnosti
JS

.....a úplně nejvíc z té atomové a vodní......;-)

3 0
možnosti

Nabití není drahé, to se může jen zdát. Je to dáno cenou elektřiny, pro elektromobily je extra proud, který je sice dražší, ale mnohem efektivnější než klasický proud doma v zásuvkách. Proto je ta cena tak vysoká ;-D;-D

0 2
možnosti
RP

podle některých odborníků není na světě ani dostatek mědi na to, aby se mohla vybudovat taková elektrická síť, která by dokázala nabíjet tolik elektromobilů jako je dnes automobilů

1 5
možnosti
JS

.... prý odborníci! ;-D

A co experti? Nejsou to experti?

3 0
možnosti
OL

Dobít výše zmíněných 50 kWh na 200 km tak u Ionity vyjde neregistrovaného zákazníka na astronomických 1 050 korun.

Nechci se chlubit, ale kdo z vas to ma?? :-)

0 0
možnosti
JS

No pravě že nikdo. ;-)

Všichni (ostatní) to mají za zlomek ceny.

1 0
možnosti
SH

Podle mne je elektromobilita mrtvá větev. Jestli něco bude k užitku, pak je to vodíkový pohon . Když vyjmenuji všechny minusy: vysoká pořizovací cena, problém s dobou a umístěním nabíjení, drahý a dlouhý servis, nebezpečí požáru, nemožnost vzít si ssebou rezervní baterii (viz kanystr), pořád mne nejvíc děsí představa 20 km kolony na D1 v mrazu -15. Stovky aut za nějakou hodinu vybijí baterie na ohřátí interieru a po zprovoznění dálnice je budou několik dní odtahovat kam? Všechny dobíjecí nstanice v okolí budou obsazené.

4 3
možnosti
RP

to vědí všichni, že je to slepá ulička... ale každý se bojí říct, že král je nahý, protože by ho sežrala ekologická internetová úderka

4 3
možnosti
RP

nevíte někdo, jestli když začínal rozvoj spalovacích motorů, tak jestli taky polostátní rafinérie stejně jako ČEZ rozdávali benzín zdarma? ;-D

0 0
možnosti
JS

Když začínal rozvoj spalovacích motorů, tak se petrolej prodával v lékárnách....;-)

0 0
možnosti
RP

elektromobily coby slepá ulička automobilismu... o pomalém nabíjení a nízké kapacitě baterií se ví už sto let, ale pořád se najdou nějací pionýři slepých uliček, kteří to budou zkoušet ;-D

2 3
možnosti
ZM

Jestli si myslíte, že elektromobily se za sto let nijak nezměnily, tak byste se měl asi probudit.

1 2
možnosti
RP

za deset minut nabiju auto na vzdálenost 200km ? ;-D;-D tak díky, nemám zájem, to si radši nechám ten dvacet let starý atmosférický benzín, kterej po desetiminutovém tankování ujede 600 km ;-D

2 0
možnosti
JS

A ty jezdíš tím starým křápem každý den 600 km?

No vím, že nejezdíš, to by měl najeto 3 000 000 km a to asi nemá, že.....;-)

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...