Diskuze
Topení a nabíjení mobilu jen někdy. Elektroauta by mohla zhasnout Francii
Děkujeme za pochopení.
A70n59t84o51n51i59n 25M83a18r24a
Zkuste se ve svem spravedlivem rozhorceni zastavit a pocitat. Spickovy odber 88 GW. Predpokladane zvyseni odberu 0,5 az 1 GW (za predpokladu ze by tam jezdili 3% elektroaut). To je je jako kdyz mate doma jistic na 32 Amper, primotopy, trouba a zehlicka jedou naplno, a zacnete resit jestli si decka muzou nabit mobil aby nevyhodili jistic.
Francouzi si zvykli na to ze se topi elektrinou z JE, a tak kdyz prijdou mrazy zacne to mavat sitema po cele Francii i u sousedu (Nemecko, Belgie...)
A29n18t75o84n31i40n 30M13a64r42a
Tak nevim jak to delaji treba Norove nebo Svedove? Tam je zima minimalne pul roku v kuse?
F21r88a40n18t43i83š60e21k 66Z86a73h25á13l32k42a
Nic není černobílé. Elektro auta mají místo na trhu, ale při určitém procentu zastoupení jejich negativa převáží nad pozitivy. Nejhorší je, že všichni centrální plánovači mají potřebu vnutit jeden recept na všechno, protože oni nejlépe vědí...
Asi jako když komunisti tlačili meliorace. Na nějakém procentu území to bylo i prospěšné, ale ve většině to bylo na škodu a meliorovaly se i suché louky na kopci.
S98t79a51n17i29s44l76a87v 55K69o90r97m54a23n87e47c
Je to přesně naopak. Při určitém procentu eaut už bude k nim vybudována infrastruktura. Negativa nad pozitivy převáží u spalováků. Rapidně poklesne počet pump, cena paliva neúměrně vzroste.
Bludy o škodlivosti meliorací rozšiují ekologové, kteých je čím dál více s čím dál slabším vzděláním (vżdyť vystudoval tuto školu je tak snadné a člověka tam neotravují s technickými předměty). Když už dojdou argumenty, začne se operovat s komunisty. Meliorace budují zemědělci více než 100 let. Stačí je svést pod zem místo do povrchových toků a budou účinnější než bažiny u každé obce plánované ekology. Stá by měl vybudovat takovou vzorovou obec a přinutit tam ekology žít dva, tři roky po škole aby získali “praxi”.
Z62b74y31n32ě49k 27B82a94r21t93h
Navrhuji EU elektroteroristům: každý, kdo bude mít právo hlasovat o omezení EKOškodlivin z provozu mobilních prostředků, se bude muset prokázat VŠ vzděláním z prestižní univerzity v oblasti elektro, či chemie, fyziky, matematiky. Ekologické, sociální, či jiné pseudohumanitární vzdělání, by mělo být vylučující. Ti, kdo dnes a včera rozhodli o nesmyslném popírání jakýchkoliv fyzikálních zákonů ve prospěch jakýchsi ideologií, by měli zaplatit značnou část výdajů na vývoj elektromobility. Nejde jen o drahá auta. Jde i o předraženou infrastrukturu. A čím tu infrastrukturu krmit bez blackoutů? Uhlí = e-e, ropa = e-e, CH4 (CNG)= dočasně. C3H8/C4H10 (LPG) = ropa = e-e. H2 z přebytků větrníků v Severním moři je prý nákladné. Běžný selský rozum, který snadno spočítá, že 1+1=2, pochopí, že dnešní politika má jasno, že 1+1=-2. "Lidi bděte" vložil do úst zprofanovaného novináře jakýsi ideolog. Dnes bych se k tomu sloganu v jiné souvislosti připojil.
P64e31t78r 68M83i78c18h53a21l
Co si to autor dovoluje psát za bludy? Každý správný elektrohujer by mu vysvětlil, že bude všechno inteligentně řízeno a k žádným výpadkům docházet nebude, natož k blackoutu. :-)
No a k systému „vehicle-to-grid“ - nápad dobrý, ale majitel dobíjeného auta na tom bude bit, protože při nabíjení i vybíjení dochází ke ztrátám. A nějak jsem v článku neviděl, jestli kompenzace 20E bude týdně, měsíčně, nebo za každé vybití do sítě. A hlavně, každá baterie má omezený počet cyklů, což v případě častého využívání může zkrátit životnost baterie klidně o třetinu až polovinu.
S68t23a68n86i75s86l34a50v 45T48v52r86z
Článek uvádí jednoznačně 20€ za měsíc.
Š34t42e35f85a28n 97B48u57k77o76v35a95n
...Problém je hlavně v bateriích, kterým nízká teplota nesvědčí. Respektive část energie spotřebují na to, aby se zahřály na teplotu, ve které fungují efektivně. V praxi tak už při teplotě kolem bodu mrazu klesá spotřeba elektřiny až o 70 procent a úměrně tomu se snižuje i dojezd na jedno nabití...
To čo za experta písalo???? Najskôr píše o tom, že pri mraze sa časť energie spotrebuje na ohriatie batérie, aby v ďalšej vete tvrdil že v mraze sa znižuje spotreba energie (teda neguje to čo napísal v prvej vete) a zaklincuje to tým, že zníženie spotreby spôsobí zmenšenie dojazdu (čím zasa znegoval predchádzajúcu časť).
Predsa ak z batérie o nejakom výkone zoberiem časť energie na ohriatie batérie a súčasne potrebujem energiu dodávať aj na pohyb, tak spotreba energie sa musí ZVÝŠIŤ! A to spôsobuje obmedzenie dojazdu. Pretože ak by sa naopak spotreba znížila, tak sa musí logicky predĺžiť dojazd.
J24i61ř86í 87Š34e94j36n16o13h53a
Rozumný elketromotorista má ještě auta se spalovacím motorem. Pro zimní období, cestu na dovolenou a pro období blackoutů.
H35o93n87z55a 45T24a76r
Může to být v jednom motorovém prostoru Plug- in Hybrid
Je celosvětově řazen do kategorie elektromobil
P47e56t68r 17D40v88o53r81a65k
Francie je přitom jedna z "normálních" zemí, kde mají jaderné elektrárny a vyrábí 75%.
J69i95ř43í 91Š86e71j80n60o34h47a
Asi musí smluvně dodávat el. do zeleného Německa.
L61u20d52ě25k 79Č31e88r10n91ý
Za 30 euro nabít a za dvacet prodat, a to se vyplatí
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...