Diskuze
Automobilky postaví v Evropě síť nabíječek pro elektromobily
Děkujeme za pochopení.
V84l26a18d46i43m34í83r 28R85e13t76t41i92n19g17e65r
Nevím proč jsou lidem uměle nuceny elektromobily i alternativní paliva. Trh si to sám zařídil. Nejprve auta jezdili na plyn ( od toho šlapeme na plynový pedál, i když už to tak 100 let neplatí),jenže lidi objevili benzín a pak naftu, vyhovuje jim to víc a tak na to jezdí. Úzký okruh lidi ještě skouskne z různých důvodu LPG a jezdí na to i bez dotací a všemožné podpory. Až to bude výhodne, budou na to jezdit všichni a bez postrků.
J80o63s43e20f 61Š61o29l82t29e37s
Ve skutečnosti nejprve jezdily auta na elektřinu.
V89l72a39d73i47m33í53r 23R98e86t41t19i37n67g42e75r
No nevím jsem příznivec alternativních pohonů. Jezdím už 20 let na LPG ve třech vozech, ten poslední tovární zástavba LPG. Dokonce i s karavanem jedu na LPG do Chorvatska či Francie. Ten dojezd 600 Km jaktakž akceptuji, i když je směšný proti benzínu či nafte. A LPG moc dobře nemohu vyměnit ani za CNG, jednak je dražší, místo 600 km ujede tak maximálně 330 km a je použitelné jen v Německu a Česku. Za hranicemi si nikde CNG nenatankuji (Polsko,Slovensko,Francie,Slovinsko,Chorvatsko). Navíc při jízdě topím či chladím, poslouchám rádio, vyhřívám zrcátka, stírám a elektro auto sotva jede samo. Pokud toto vše zapnu v elektromobilu, neujedu ani 50 km. A o tom, zapojit přívěs za elektromobil se ani nezminuji.
J96i53ř11í 65S86c96h42w91a72c29h
na baterii např. v Tesle můžeš poslouchat rádio asi tak 1000 hodin ....stírat tak 2000 hodin, tedy až do (ještě většího) zblbnutí......
J98i12ř26í 33D96v34o27ř16á43k
Řeči . Řeči jsou pro milence . Chlap by řekl : Postavil jsem hustou síť pro dobíjení . Vítejte .
P21e88t22r 64M53i87c78h20a30l
Až to dojede na jedno nabití aspoň 500 km s topením, klimou a rezervou a auto nižší střední třídy bude stát do půl milionu, budu o tom uvažovat.
A33n71t36o75n76í85n 63S75e81b63e49r91a
Dokud to nebude stat jako normalni auto, tak to nechci. Nevidim duvod proc by to melo byt drazsi. Vzdyt kupa socastek co ma benzinove auto tam vubec neni. Ty ceny za to jsou silene...
M17i91r30o33s31l85a84v 87S56t77e17i86n22e68r
Nabječky jsou jenom část problému. Rychlé nabíjení akumulátoru škodí, část energie se mění v teplo.
Máme už zavedený systém s plynovými bombami, prázdnou si vyměníme za plnou, odpadá hlídání nějaké technické kontroly a údržba.
Pokud se významní výrobci dohodnou na normě, t.j. baterie z VW bude třeba stejná, jako u GM, známe to už od žárovek, nic nebrání tomu, aby se akumulátory nekupovaly, nýbrž pouze pronajímaly a vyměňovaly na stanici jednoduše vyšoupnutím prázdného a zašoupnutím nabitého, samozřejmě by na to byly pojízdné plošinky. Komerčně by to podpořilo i zdravou konkurenci- na hlavním tahu by nabití stálo víc, než mimo, kde je třeba zákazníky motivovat cenou a servisem.
Nabíjet ty zálohové akumulátory je pak možno vždy, když je v síti přebytek- třeba za silného větru nebo silného slunečního záření. Pomohlo by to stabilizovat síť.
Problém bude s garážemi- stejně jako plyn reaguje na otevřený oheň, je i elektřina poměrně náchylná ke zkratům a následně i požáru.
P11e91t33r 34M40i68c30h51a62l
Problém je životnost baterie. Začneš s novou a při první výměně dostaneš starou se sníženou kapacitou.
V65l50a79s52t21i46m29i45l 81P44ř40í26k78a16z51s54k98ý
Jestli to má být na 400V, tak to budou proudy jako prase. Dobrá svářečka. Jsem moc zvědavej, kdy shoří první auťák nebo to někoho uškvaří
P63e82t51r 43Z73a50s36k41o35č51i81l
Těch 350 kW je aktuálně nesmysl, Tesla Superchargers mají 150 kW, a i to se využije jen na 0-40% SOC (kapacity baterky), u 90 kWh baterek. Větší proud jednak neuchladěj a jednak tím odrovnají životnost baterky, při stávajícím Tesla chemickém složení. Kromě toho Tesla nabízí sdílení Superchargers ostatním automobilkám, ono i jsou všichni společně v CCS v rámci CharIN, takže "postavit protiváhu Tesle" nedává smysl, to si tam možná ale jenom domyslel pan František Dvořák.
J51i32ř85í 81S78c40h90w43a26c76h
nejspíše je tím myšlen celkový příkon pro více aut současně
J34a44n 61Z74á22h21r29a28d25n38í70k
viete kde má elektomobil výfuk? - v uhoľnej elektrárni! a v zime sa je radosť voziť, a mrznuť za volantom
P61e49t51r 67Z13a65s14k45o98č53i16l
Vytápění je "zadarmo" díky odpadnímu teplu z invertoru + motoru, podobně jako u fosilů. Kromě toho si ale můžete auto předtopit i čistě elektřinou (v 95% případů, kdy nejedete bůhvíkam daleko), takže při odjezdu nedrkotáte zuby jako ve fosilu. A jestli myslíte vytápění stojícího auta na zaseknuté dálnici, tak tam se z vyhřátých Tesel budou dívat na vaši zmrzlou mrtvolku ve fosilu s prázdnou nádrží. Jinak ty elektrárny říkáte v pořádku - na rozdíl od fosilů mají filtry odchytávající 99% rakovinotvorných částic.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...