Na konec nového Top Gearu se dá vsadit. Evansovi bookmakeři nevěří

  15:20aktualizováno  15:20
Moderátor Chris Evans je z pilotního dílu nového Top Gearu nadšený a tvrdí, že se stal hitem. Bookmakeři po odvysílané premiéře naopak jeho šance na vedení zábavné motoshow srazili. Tipují, že současná sestava moderátorů nevydrží déle než jednu sérii.

Přežijí Chris Evans a Matt LeBlanc první sérii nového Top Gearu? Ilustrační foto | foto: BBC

Po odvysílání prvního dílu Top Gearu s novou sestavou moderátorů se spekuluje o budoucnosti dosud oblíbeného motoristického seriálu na BBC. Internetový deník Evening Standard uvedl, že bookmakery nová forma show nepřesvědčila a složení stávající moderátorů v čele s Chrisem Evansem a Mattem LeBlancem, kteří nahradili Jeremy Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, prý vydrží sotva jednu sérii.

BBC uvedla nový Top Gear v neděli 29. května (více o premiéře čtěte zde). A hned první díl rozdělil fanoušky na dva bojové tábory. Zatímco část si novou formu nemůže vynachválit, další fanoušky rychlých kol, nadupaných motorů a břitkého britského humoru premiéra zklamala. A nepřesvědčila ani sázkové kanceláře, které snížily šance Chrise Evanse na post hlavního moderátora pořadu v další sérii.

Sázkové kanceláře Ladbrokes a Coral vypsaly sázky na to, že Chris Evans bude moderovat i následující sérii pořadu vysílaného britskou BBC a také na to, že po aktuálně vysílané řadě nebude Top Gear pokračovat vůbec.

„Nejnovější tipování nevypadá pro Evanse a LeBlanca vůbec dobře, naopak se sází, že v další sérii obnoveného Top Gearu už je jako moderátory neuvidíme,“ uvedl John Hill ze společnosti Coral.

Na spekulace je přesto celkem brzy. Zatímco některé diváky premiéra zbrusu nového Top Gearu příliš neoslovila, moderátor Chris Evans ji na Twitteru bránil s tím, že se stala hitem. Uvedl, že show přitáhla více diváků než úvodní díly předchozích sérií. Dodal, že je naprosto nadšený, protože nová epizoda má v aplikaci iPlayer 1,1 milionu shlédnutí.

Autor:

Od 10. 9. do 22. 9. probíhá ve Frankfurtu nad Mohanem Mezinárodní automobilová výstava (IAA). Žhavým tématem je samozřemě i elektromobilita.

Nejčtenější

Stop motorizovanému násilí. Němečtí politici a aktivisté brojí proti SUV

Koncept mamutího SUV čínské značky Hongqi představený na autosalonu ve...

Autosalon ve Frankfurtu má už několik sezon smůlu, v roce 2015 v jeho průběhu odstartovala Dieselgate, před dvěma roky...

Mazda bude dobíjet elektromobil Wankelem. Prototyp jezdí hladce

Prototyp elektromobilu Mazdy postavený na základech modelu CX-30

Mazda naskakuje do elektrického rychlíku se zpožděním a stojí to za to. Rozvoj elektrické infrastruktury vázne, rvačka...

První škodovka na elektřinu startuje na 430 tisících korunách

Elektromobil Škoda Citigo-e iV při natáčení v centru Prahy

Malý elektrický Citigo bez stokoruny za 430 tisíc a hybridní Superb iV s cenou začínající na 876 900 korunách. Škoda na...

„Čínské tesly“ přijely do Evropy po svých, zahajují autosalon ve Frankfurtu

Aiways U5

Čínský start-up Aiways chce být čínskou Teslou. Prototypy prémiového elektrického SUV dojely po vlastní ose ze Si-anu...

Blesk z Itálie je nejrychlejší lambo všech dob, místo turba má kondenzátory

Lamborghini Sián FKP37

Automobilka Lamborghini si jde v mnohém vlastní cestou. Důkazem toho je i nová limitovaná edice vozu Sián. Za dva...

Další z rubriky

GLB: sedm míst na základech malých mercedesů s pohonem předních kol

Mercedes GLB

Po vlažném přijetí někdejšího GLK to vypadalo, že se hranám u Mercedesu na dlouho odzvonilo. Nakonec se vracejí jen po...

Elektrická Honda E je miláček publika, do Česka přibzučí za dva roky

Honda e

Honda konečně dotáhla do sériové podoby svůj první elektromobil. Malý hatchback s jednoduchým pojmenováním E má...

Západní státy tlačí na elektromobilismus, ale chybí nabíječky, říká expert

Redaktor iDNES.cz František Dvořák v diskusním pořadu Rozstřel. (13. září 2019)

Zlaté časy autosalonů jsou dávno pryč. Ten letošní se ve Frankfurtu v tradiční podobě koná naposledy, myslí si...

Najdete na iDNES.cz