Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Mýtné v Londýně snížilo provoz, znečištění ovzduší ale nekleslo

Aktuální studie ukázala, že zavedení mýtného v centru Londýna prakticky nemělo vliv na kvalitu ovzduší ve městě. A to i přesto, že provoz v dotčených oblastech opravdu poklesl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

jeen

18. 5. 2011 8:49
Nedostatky studie

Pražským radním tam chybí vyčíslení  finančních přínosů osobám, které o tom budou v Praze rozhodovat!!

0 0
možnosti
R

Rambo-x

17. 5. 2011 21:56
Tak to asi zase s těmi emisemi nebude tak horký

Je v celku jedno jestli EURO 6 nebo EURO 2,nepatrný rozdíl je jenom v autech bez katalyzátorů a s katalyzátorem,ale ani tak to není tak hrozný,hlavně že hlavní zdroje znečištění neodstranili,jenom pořád nasazují na auta,přitom ty vypouští možná tak 5% emisí............nejvíc mě pobavil,už nevím přesně kdo,jak řekl že těch přibližně 300 000 registrovaných aut bez katalyzátoru vypustí mnohokrát víc emisí než nová auta,ten už fakt dal hodně špatný hulení,asi všechny nový auta vypouští míň emisí než pár 120tek,favoritů a podobných

0 0
možnosti
RM

Depresivní Robot Marvin

17. 5. 2011 22:18
Re: Tak to asi zase s těmi emisemi nebude tak horký

Já jsem tuhle jel za starou, špatně seřízenou, dodávkou a ta určitě měla víc emisí než celá silnice aut kolem ní.

0 0
možnosti
PN

viglib

17. 5. 2011 21:42
Akorat dalsi dan

Stejne jako zony v praze nebo kdekoliv jinde. Politici to lzive propaguji jako metodu snizeni poctu aut v zonach a vice mista pro rezidenty. Vysledek je takovy, ze i tam, kde jsem leta vzdycky nasel misto, ted neni misto vubec a rezidenti nezaparkuji stejne jako ne-rezidenti. Ale mestska pokladna a odtahovky se napakuji.

0 0
možnosti
I

ivan.ivan

17. 5. 2011 20:46
ivan.ivan

Niekolko največších lodí na svete vypustí tolko škodlivých emisií, ako všetky autá....a samozrejme letecká doprava...

0 0
možnosti
IUPS

ičmeka už potřetí smazali

17. 5. 2011 17:49
tak hlavní znečišťovatelé tam hlavně zůstali

socka, taxíky, malý náklaďáky a motorky. ne?:-)

0 0
možnosti
P

proost

17. 5. 2011 17:06
Emise

Tak mi to nějak hlava nebere. Buďto je automobilová doprava významným zdrojem emisí a potom její významný pokles prostě musí vyvolat podstatný pokles emisí, nebo je zdojem zanedbatelným a potom jakýkoliv pokles nebude v celkovém objemu měřitelný. Osobně jsem spíše toho názoru, že v dnešních městech musí být vliv automobilismu velký, protože průmysl byl již většinou úspěšně zlikvidován. Takže tato zpráva mě poměrně překvapila. O to více se mi vkrádá do hlavy podezření, že je to zase nějaká úspěšně poopravená realita.

0 0
možnosti
F

fanda357

17. 5. 2011 17:13
Re: Emise

Právě že automobilová doprava rozhodně není zdaleka největším emitentem emisí. Jednou o tom byl zajímavý článek v topgearu - ke psali, že např. 10 největších lodí světa (a že jich celkem je) vyprodukuje tolik emisí, jako všechna auta na světě, k tomu letadla, dieselové lokomotivy atd. atd. Automobiloví výrobci jsou pod takovým tlakem, že auta rozhodně za emise nemůžou ... možná v řádu procent z celku ...

0 0
možnosti
F

fanda357

17. 5. 2011 16:57
a čekal někdo něco jiného?

Ekoterorismum je "dobrá" záminka k vybírání dalších nesmyslných daní ... žádné rádobyekologické opatření ještě nepřineslo žádný hmatatelný účinek .... věřit v účiněk ekologických opatření vyžaduje snad ještě větší větší víru, než věřit v Boha ....

0 0
možnosti
MM

sama_pozitiva

17. 5. 2011 16:57
Kdo si studii podplatil?

Možná to nemělo vliv přímo na ovzduší, ale na kvalitu života určitě. Méně hluku z aut, a průchodnější ulice. AUta do centra by měly uplně zakázat, a ponechat jen obslužnost pro obchody.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche

15. dubna 2024

Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...