Diskuze
Toyota a VW zbrojí k elektrickému útoku, chtějí vyzkratovat Muskovu Teslu
Děkujeme za pochopení.
P79e93t68r 52J13a93h72o52d21a
Jo Toyota chce investovat do elektromobility. Já měl za to, že elektromobilita nemá budoucnost, dle jejich výkřiku do tmy z minulosti.
Z72d69e88n91ě29k 98J85i83l33e41m51n75i43c67k82ý
...zbrojí se k elektrickému útoku ..... bez toho aby byl vyřešena plnohodnotná náhrada klasických elektráren (uhlí, jádro...) které plánují odstavit
J22i69ř44í 58S79t17á56r39e21k
Do pěti let bude stát elektromobil méně než 300000
P56e90t34e37r 92G41l65o22s
Ja sa obávam, že VW sa šialenou rýchlosťou rúti do strašného prúseru, ovplyvní to nemeckú ekonomiku a stiahne so sebou i nás.
J59i80ř46í 53S42t22á69r54e66k
Možné to je, je ale také možné, že se naopak stane leaderem a získá velkou část trhu.
P95a62v52e73l 45M76a18t12u15š92č44í78k
Uz ted nejsou cipy a neni cim nabijet malem v cele evrope. Vystavba elektraren stagnuje a tady se resi zahlceni trhu elektroauty. Pripada mi ze eurohujeri pozbyli zbytek mozku.
J18i47ř29í 67K24a71r61b55a85n
No třeba taková Sony má evidentně čipů dost, viz článek "Sony zvažuje výrobu aut. Studii elektrického SUV nabila moderní technikou" :-D
R59a95d10e63k 25D87o20s72t11á32l39e16k
VW spoleha na vyrobu v CR... tak urcite.
Investice skodovky pro pristich 5 let - cca 500 milionu EUR (pro srovnani 2020 to bylo 850 milionu).
Investice VW 170 miliard usd...
R81a82d21e20k 23D26o34s86t48á30l42e26k
Pardon, tech 500 milionu je samozrejme rocne po dobu 5 let, celkem na 5 let je to 2,5 miliardy eur.
V71l97a33d74i97m97í92r 21R20e23t92t77i45n22g91e24r
Sice elektromobilita jako politicky projekt bude ( tak jako euro), ale nechapu v cem to bude vyhodne. Dlouho cekat na nabijeni, nedostupne nabijeni pro masu lidi bez domku, maly dojezd a navrat k nervovani zda dojedu jako za hladoveho oka v dobe CSSR bez moznosti kanystru a to vse v cenove relaci 1,3 mega, kde lide vzdy kupovali premiove vozy. Co to prinese zakaznikovi z hlediska uzivatelskeho komfortu?
J82i91ř26í 64B44l74a13ž39e28k
O Toyotu strach nemám, ale jedno číslo že němcům trochu dost ujel vlak. Současná hodnota akcii Tesly je vyšší než hodnota akcií všech německých automobilek dohromady. Navíc auto s dojezdem 600 km v zimě do 600 tis. Kč tady bude dříve z Číny než z Německa.
P94e68t89r 43V74o11j33v20o91d28í86k
Koukají na tedlu a číňani je preválcují.
M85a23r68e42k 86B28a93r49t56o88š
Nechápem, prečo sa pri aku autách používa metafora so smartfónami, kedy sa klasické telefóny (hovor+sms) menili za multifunkčné smartfóny (telefón+foťák+notebook+internet...)?
K aku autám sa viac hodí metafora s 3D televízormi. Kedy po úspechu Avatara v kine chcel každý výrobca naskočiť na 3D vlnu. Výrobci investovali do vývoja milióny dolárov, zaplatený novinári písali o "novom štandarde", fanatický diskutujúci plnili diskusie o tom, ako ich neprudí nabíjanie tažkej kravy, ktorú musia nosiť na hlavách, hovorilo sa o utopickej budúcnosti a budovaní infraštruktúry na podporu 3D vysielania... A?! Nezáujem más, budúcnosť neprišla, vývoj sa zastavil a dnes už túto marketingovo tlačenú slepú vetvu ani poriadne nekúpite.
Ak by sa aku autá nestali politicko-dotačný projekt. Skončili by rovnako ako všetky snahy (a že ich bolo dosť) o presadenie sa aku áut v minulosti. V zabudnutí!
V22r63t23a62ň30a 75A58l59e53š
Špatné přirovnání. Spíše je to jako CRT televize a LCD televize. CRT splňovala vše, co člověk potřeboval. Pamatuji v té době, jak všichni věštili, že se LCD neuchytí, že má špatné podsvícení, kostičkovaný obraz, neuvěřitelnou cenu atakující 1mil. kč. Philips si v Hranicích na Moravě v klidu stavěl fabriku na klasické monitory, kterou za dva roky zavřel. A kde je CRT teď? A kde LCD? Podobný příběh mají třeba foťáky, prý digitál se nikdy neprosadí u profesionálů, proti klasickému s filmem. Nikdy nedokáže zachytit tak kvalitní snímek. No, další chytré dohadování bylo, když jsem si koupil první dotykový displej. To bylo denně posměšků o tom, že jsem si koupil nesmysl, že tímto směrem budoucnost určitě nepůjde. Protože kdo bude chtít mít neustále opatlaný displej.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.