Benzinový Mitsubishi Outlander 2016 s 50 tisíci na tachometru je ve stavu nového auta. | foto: Roman Švidrnoch, MF DNES

Tajný tip bazarového šmejdila: benzinový Mitsubishi Outlander je superdržák

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Znáte ten vtip o japonských autech? O tom, že na fórech jejich majitelů se často diskutuje, jestli se záruka vztahuje i na to, když po 400 tisících kilometrech odejdou vzpěry zadního kufru? Přehnané je to jenom trochu. Kdo někdy vlastnil japonský vůz s benzinovým motorem, jistě potvrdí, že jsou to opravdové držáky.

Pokud sháníte auto na další – poslední spalovací – desetiletku, zařaďte do výběru i Mitsubishi Outlander poslední generace. Vyrábělo se už od roku 2013, do roku 2016 ovšem s designem připomínajícím cihlu. Prokouklo teprve po faceliftu, který mu vydržel až do konce prodejů (příští rok se má vrátit v nové čtvrté generaci, ovšem už jen jako drahý plug-in hybrid, díky aspoň za to).

Je pak LPG nutné? Nesmíte s ním do podzemních garáží, půlka emisních stanic vám neudělá měření, které je navíc dražší, musíte na pravidelné revize, za deset let budete měnit nádrž.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se