Směřování portfolia Mitsubishi je z trojice konceptů velmi jasné. Japonská automobilka sází na popularitu SUV, a proto všechny tři nové koncepty vyznávají tento styl. Respektive jedna z novinek je jakýmsi křížencem vozu kategorie SUV a MPV. Podobně přebudoval portfolio pro evropské trhy již před lety konkurenční Nissan a vsadil na správnou kartu.
Označení modelů je poněkud krkolomné: GC-PHEV, XR-PHEV a AR. Ono PHEV pak neznamená nic jiného, než zkratku pro plug-in hybrid electric vehicle, tedy pro hybridní vůz s možností dobíjení baterií ze zásuvky. U třetí novinky ono označení chybí, přesto i model AR má ústrojí spojující elektromotor a spalovací agregát.
Začít můžeme u největšího konceptu GC-PHEV. Velké SUV má ze všech konceptů asi nejcivilnější příď, ale vynahrazuje si to velmi dramatickými křivkami boků a hlavně zadní části karoserie. Zadní (C) sloupek karoserie je extrémně mohutný a nezvyklý tvar mají i výřezy kol v blatnících.
Model GC má permanentní pohon všech kol. O ten se stará vepředu umístěný zážehový třílitrový šestiválec s přeplňováním a vzadu uložený elektromotor. Přenos výkonu zajišťuje osmistupňová převodovka. Výkonové parametry zatím výrobce neuvádí, jen se chlubí, že elektromotor i baterie jsou velmi výkonné.
Druhý koncept hybridního SUV je pravým opakem velkého modelu GC. Kompaktní Mitsubishi XR-PHEV má pod kapotou motor o malém objemu 1,1 litru s přímým vstřikem paliva a přeplňováním. Hybridní ústrojí je v tomto případě umístěno vepředu a pohání přední kola. Automobilka neuvádí způsob pohonu, pravděpodobně tak počítá, že model XR by mohl existovat ve variantách s pohonem jedné i obou náprav.
Design malého SUV je opět velmi výrazný, se sportovně střiženou karosérií a výrazným klínovitým profilem. Přední i zadní světla výrazně zasahují do boku karoserie, zadní okno je pak dělené spoilerem, který vychází z klínovitého bočního profilu. Za pozornost jistě stojí i jakési výrazné "ploutve", které z boku ohraničují přední kapotu a přecházejí do A sloupku karoserie.
Třetí novinka, tedy model AR, má podle výrobce kombinovat vlastnosti SUV a velkoprostorového MPV. O pohon by se měl starat stejný hybridní systém jako u předchozího SUV XR. Výrobce však neuvádí podrobnosti o elektromotoru a i označení naznačuje, že tentokrát bude hrát hlavní roli přeplňovaný motor o objemu 1,1 litru.
Mitsubishi AR má podobně řešenou přední kapotu jako model XR, tedy s výraznými "ploutvemi" kapoty, které přecházejí do A sloupku. Přední část auta je tentokrát relativně krátká, hlavní roli zde hraje prostorná kabina. Zadní část je relativně konvenční, důraz na vnitřní prostor je zde zjevně patrný.