Diskuze

Legální fígle automobilek při měření emisí: tvrdé pneumatiky, zalepené spáry

Aféra kolem emisí dieselových motorů koncernu Volkswagen by mohla vést ke změnám v homologačních postupech. Emisní normy měly změnit tak, aby lépe odrážely realitu, řekl v rozhovoru pro Český rozhlas viceprezident Sdružení automobilového průmyslu Pavel Juříček.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

To je blábol:

"Prohlásit například jízdní styl konkrétního „živého“ řidiče za standardizovaný a podle něj měřit oficiálně spotřebu by bylo zpohledutechniků neproveditelné. Už proto, že není přesně opakovatelné. Chování takového řidiče není exaktně specifikovatelné a měřitelné a ovlivňuje ho mnoho faktorů"Rv

Není snad problém namontovat do xx běžných vozidel černé skříňky a po ujetí xxxxx km, stáhnout data a ty použít, jako výchozí standard.

Umíme nasimulovat přistání na jiných planetách, simulaci počasí, modelování a simulace náhodných jevů..........atd.

0 0
možnosti
MH

M21a33r23e72k 85H10r62u23b70y

30. 9. 2015 16:15

Kdyz ono se z bruselske kancelare daleko lip stanovuji umele hodnoty, ktere se pak formalne prohlasi za realitu. Co mi to jenom pripomina... ;-):-/

1 0
možnosti
MM

Může mi někdo vysvětlit, k čemu slouží omezení výkonu vysavače na 1 kW? Jde o hospodárnost a úsporu? Dobrá, je li 1 kW dostatečný a jde o úsporu, proč ve stejném duchu EU nenařídí u osobních aut omezení výkonu např. na 80 kW? Takovýto výkon je přeci pro běžný provoz dostatečný. A celková úspora energie by byla o tři řády vyšší, než u všech vysavačů. Nenapadá mě jiné vysvětlení, než že v autě si vozí zadky všichni europoslanci, zatímco vysavač mnohý z nich v ruce ještě nedržel.

3 1
možnosti
DW

80 kW jsem měl v autě naposledy před dvaceti lety a není to dostačující

1 1
možnosti
MV

Za cast problemu si muzeme my sami. Podivejte se na identicke auto z Evropy v USA a na jeho udavanou spotrebu. Proc? Protoze za louzi by byl vyrobce druhy den u soudu zalovany zakaznikem. A Evropan? Ten se tomu zasmeje v hospode

2 0
možnosti
ZD

Tady je vidět, jaké psí kusy musí dělat automobilka, aby splnila nesmyslné a fyzikálním zákonům odporující požadavky ekoteroristů.

3 1
možnosti
PR

v zásadě si ale automobilky za přísné limity můžou samy, protože si je vycucaly z prstu jako reklamní tah.

0 0
možnosti
RN

Tvrdé pneumatiky, pane redaktore, to jste se probudil tak před 10 lety...dnes se pneumatiky plní heliem a z 10 vozů se bere vážený průměr, který se ještě vylepší...

0 0
možnosti
PZ

Co se kdo rozčiluje, EU prostě od automobilek vyžaduje hybridy a časem vůbec elektrický auta, emise tím splněj. To neznamená, že ty limity nejdou splnit. A nebo tedy hybridy/elektriky jsou špatný směr, ale to je věc EU.

0 0
možnosti
PK

P57e96t53r 96K79u91n87e62š

30. 9. 2015 6:58

mereni emisi hybridu je rovnez jeden velky podvod - na zacatku testu je auto nabite, na konci tedtu nikoliv, znacnou cast testu tedy prekonava na energii z baterii, ktera se stejne nasledne musi doplnit horenim benzinu v pe spalovacim motoru (to uz se ovsem u hybridu neuvadi).

0 0
možnosti
TN

T24o82m67a84s 39N12o52v85y

29. 9. 2015 23:53

jedine co ma prekvapuje, ze VW sa nesnazi potopit aj konkurentov (pokial su teda limity nesplnitelne)

0 0
možnosti
MM

Ja tomu nerozumiem, raz musí mať auto po naštartovaní predvolene zapnutý systém štart-stop lebo meranie prebieha na výrobných nastaveniach a zrazu môže mať odpojený alternátor, nefunkčný podvozok a zlepené dvere...

1 0
možnosti
LM

L59a46ď16a 37M96a16y50e87r

29. 9. 2015 23:03

Opět lživý článek!!! Pane autore VW nokdo nevýtýka CO2 ale NOx tak tu nepište bludy a nemaťte svými lajckými názory veřejnotst!!!!!!!!

0 0
možnosti
MR

Ale no tak. Lzivy by byl, kdyby autor vedel co pise. To on ocividne nevi, tak to jenom svedci o jeho hlouposti a ne umyslu lhat. Mozna ale neco od nekud prevzal a smotal dohromaty s necim dalsim.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!