Diskuze
Legální fígle automobilek při měření emisí: tvrdé pneumatiky, zalepené spáry
Děkujeme za pochopení.
V45l83a13d18i51m58í72r 34R22o53z20e86h67n56a42l
To je blábol:
"Prohlásit například jízdní styl konkrétního „živého“ řidiče za standardizovaný a podle něj měřit oficiálně spotřebu by bylo zpohledutechniků neproveditelné. Už proto, že není přesně opakovatelné. Chování takového řidiče není exaktně specifikovatelné a měřitelné a ovlivňuje ho mnoho faktorů"
Není snad problém namontovat do xx běžných vozidel černé skříňky a po ujetí xxxxx km, stáhnout data a ty použít, jako výchozí standard.
Umíme nasimulovat přistání na jiných planetách, simulaci počasí, modelování a simulace náhodných jevů..........atd.
M21a33r23e72k 85H10r62u23b70y
Kdyz ono se z bruselske kancelare daleko lip stanovuji umele hodnoty, ktere se pak formalne prohlasi za realitu. Co mi to jenom pripomina...
M90i97c19h24a50l 85M37a90c26h15e46k
Může mi někdo vysvětlit, k čemu slouží omezení výkonu vysavače na 1 kW? Jde o hospodárnost a úsporu? Dobrá, je li 1 kW dostatečný a jde o úsporu, proč ve stejném duchu EU nenařídí u osobních aut omezení výkonu např. na 80 kW? Takovýto výkon je přeci pro běžný provoz dostatečný. A celková úspora energie by byla o tři řády vyšší, než u všech vysavačů. Nenapadá mě jiné vysvětlení, než že v autě si vozí zadky všichni europoslanci, zatímco vysavač mnohý z nich v ruce ještě nedržel.
D11e76n32i96s 58W68i15t86z81k10u
80 kW jsem měl v autě naposledy před dvaceti lety a není to dostačující
M92i19l32a30n 90V47o68t44a81v69a
Za cast problemu si muzeme my sami. Podivejte se na identicke auto z Evropy v USA a na jeho udavanou spotrebu. Proc? Protoze za louzi by byl vyrobce druhy den u soudu zalovany zakaznikem. A Evropan? Ten se tomu zasmeje v hospode
Z73d25e96n12ě33k 59D75u40f36e74k
Tady je vidět, jaké psí kusy musí dělat automobilka, aby splnila nesmyslné a fyzikálním zákonům odporující požadavky ekoteroristů.
P32a46v50e88l 51R92y17b83e59c83k97y
v zásadě si ale automobilky za přísné limity můžou samy, protože si je vycucaly z prstu jako reklamní tah.
R88i85c93h59a47r68d 56N43o44c14a35r
Tvrdé pneumatiky, pane redaktore, to jste se probudil tak před 10 lety...dnes se pneumatiky plní heliem a z 10 vozů se bere vážený průměr, který se ještě vylepší...
P19e64t32r 42Z71a12s62k32o33č61i81l
Co se kdo rozčiluje, EU prostě od automobilek vyžaduje hybridy a časem vůbec elektrický auta, emise tím splněj. To neznamená, že ty limity nejdou splnit. A nebo tedy hybridy/elektriky jsou špatný směr, ale to je věc EU.
P57e96t53r 96K79u91n87e62š
mereni emisi hybridu je rovnez jeden velky podvod - na zacatku testu je auto nabite, na konci tedtu nikoliv, znacnou cast testu tedy prekonava na energii z baterii, ktera se stejne nasledne musi doplnit horenim benzinu v pe spalovacim motoru (to uz se ovsem u hybridu neuvadi).
T24o82m67a84s 39N12o52v85y
jedine co ma prekvapuje, ze VW sa nesnazi potopit aj konkurentov (pokial su teda limity nesplnitelne)
M90i29c95h90a69l 96M37e84č65i18a31r
Ja tomu nerozumiem, raz musí mať auto po naštartovaní predvolene zapnutý systém štart-stop lebo meranie prebieha na výrobných nastaveniach a zrazu môže mať odpojený alternátor, nefunkčný podvozok a zlepené dvere...
L59a46ď16a 37M96a16y50e87r
Opět lživý článek!!! Pane autore VW nokdo nevýtýka CO2 ale NOx tak tu nepište bludy a nemaťte svými lajckými názory veřejnotst!!!!!!!!
M54i81c56h21a36l 95R47e13j68z59e76k
Ale no tak. Lzivy by byl, kdyby autor vedel co pise. To on ocividne nevi, tak to jenom svedci o jeho hlouposti a ne umyslu lhat. Mozna ale neco od nekud prevzal a smotal dohromaty s necim dalsim.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!