náhledy
Mercedes-Benz Actros
Autor: Michal Štengl
Za tahačem byl zapojen plachtový návěs Krone zatížený cca 10 tunami.
Autor: Michal Štengl
Kamery usnadňují i couvání k rampě.
Autor: Michal Štengl
Kamera je na kloubu, takže při nárazu by se měla sklopit.
Autor: Michal Štengl
Ve dveřích zůstaly klasické ovladače, nastavuje se jimi délka návěsu a záběr kamery.
Autor: Michal Štengl
Pracoviště řidiče je díky displejům hodně futuristické, ale funkční.
Autor: Michal Štengl
Ve voze byl větší příplatkový multifunkční displej.
Autor: Michal Štengl
Nová generace prediktivního tempomatu má široké možnosti nastavení.
Autor: Michal Štengl
Jakmile je ADA funkční, změní se obrazovka a zmodrají krajní čáry i symbol volantu.
Autor: Michal Štengl
PPC dopředu oznamuje, že přibrzdí před zatáčkou.
Autor: Michal Štengl
Displej je rozdělený na dva obrazy, jako kdyby auto mělo dvě zrcátka.
Autor: Michal Štengl
Pomocné čáry pomáhají odhadnout bezpečnou vzdálenost vzadu jedoucího vozu.
Autor: Michal Štengl
Soustava čar usnadňuje zařazení, v tomto případě ještě není bezpečné.
Autor: Michal Štengl
Kamery fungují velmi dobře i v noci, dolní obraz je kvalitnější.
Autor: Michal Štengl
Motor se nově startuje tlačítkem.
Autor: Michal Štengl
Vestavěná navigace je od TomTomu včetně reálné dopravy.
Autor: Michal Štengl
Vynikající ovládání palubního počítače je nyní stejné jako v osobních mercedesech.
Autor: Michal Štengl
Sedadlo řidiče bylo vybavené i odvětráváním opěradla.
Autor: Michal Štengl
Novinkou je automatická parkovací brzda.
Autor: Michal Štengl
Výsledný průměr byl 19,4 l/100 km.
Autor: Michal Štengl
I prostřední kabina má vnitřní výšku kolem dvou metrů a stropní boxy.
Autor: Michal Štengl
Lednička by mohla být o něco větší.
Autor: Michal Štengl