náhledy
Propracovanou aerodynamiku Mercedesu-AMG SL podporuje výsuvné zadní křídlo.
Autor: Mercedes-Benz
Stuttgartský roadster má poprvé v historii pohon všech kol a natáčení i těch zadních.
Autor: Mercedes-Benz
Nové SL se vrací k plátěné střeše, která se sklopí za 15 s. Na hmotnosti ušetřila 21 kg.
Autor: Mercedes-Benz
Od třídy S má Mercedes-AMG kompletní infotainment s velkým středovým dotykovým displejem.
Autor: Mercedes-Benz
Pod kapotou nového SL je bi-turbo osmiválec 4,0 litru, později bude i hybridní V8 a šestiválec.
Autor: Mercedes-Benz
Nová Corvette Z06 existuje kromě kupé i jako kabriolet se skládací pevnou střechou.
Autor: Mercedes-Benz
Součástí paketu Z07 Performance je větší dvoudílný spojler s nastavitelným úhlem.
Autor: Mercedes-Benz
Sportovní kokpit je vyšperkovaný panely z uhlíkových vláken.
Autor: Chevrolet
5,5litrový vysokootáčkový osmiválec LT6 je s 500 kW (680 k) nejvýkonnější produkční atmosférický motor V8 současnosti.
Autor: Mercedes-Benz
Motor a sportovní výfuk vydávají úchvatný zvuk.
Autor: Mercedes-Benz
Exkluzivní verze Horch má oproti standardní prodloužené verzi A8 L ještě o dalších 130 mm delší rozvor náprav.
Autor: Audi
Modernizované Audi A8 dostalo lehce osvěžený vzhled.
Autor: Audi
Zadní relaxační křesla s masážní funkcí poskytují mimořádný komfort.
Autor: Audi
Podobně jako u Mercedesu třídy S má i Audi A8 L Horch světlomety s funkcí projekce obrazců na silnici.
Autor: Audi
Nový Range Rover má po vzoru modelu Velar uhlazenější karoserii a zapuštěné kliky dveří.
Autor: Land Rover
Zezadu se zásluhou nově řešených koncových světel pátá generace jasně liší.
Autor: Land Rover
Před řidičem je nově 13,7“ digitální přístrojový štít a středový infotainment má 13,1“ displej s haptickou odezvou.
Autor: Land Rover
U verze s delším rozvorem si půjde objednat třetí řadu sedadel.
Autor: Land Rover
Dvoudílné horizontálně dělené zadní víko nadále plní funkci jakési lavičky, nyní i s opěradlem.
Autor: Land Rover
Oproti modelu RAV4 má čistě elektrická Toyota bZ4X o 160 mm delší rozvor náprav.
Autor: Toyota
Čtyřkolka se dvěma elektromotory disponuje systémovým výkonem 160 kW (217,5 k).
Autor: Toyota
Interiéru vévodí rozměrný středový displej.
Autor: Toyota
Elektrická platforma e-TNGA je společným vývojem se Subaru.
Autor: Toyota
Elektrická platforma e-TNGA je společným vývojem se Subaru. Stejný základ bude využívat i sesterský model Subaru Solterra.
Autor: Subaru
Letos se studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto rozhodli přetvořit model Kamiq do podoby rallyeového vozu.
Autor: Škoda Auto
Už od roku 2014 mají žáci Středního odborného učiliště Škoda Auto pravidelně v rámci tradičního programu Azubi Car možnost navrhnout a postavit vlastní studii vozu.
Autor: Škoda Auto
Při práci studenti své návrhy konzultovali s šéfdesignerem značky Škoda Oliverem Stefanim.
Autor: Škoda Auto
Přes elektrický pohon má jednomístný model Ekonk hmotnost jen 738 kg.
Autor: Vazirani Automotive
Řidič nesedí uprostřed, ale na pravé straně
Autor: Vazirani Automotive
Fiat Professional Scudo a Ulysse jsou přeznačkované modely původem od Peugeotu a Citroënu. Budou se vyrábět i v čistě elektrické verzi.
Autor: Stellantis
Energie ze solárního panelu na střeše prý umožňuje prodloužit dojezd o několik tisíc kilometrů ročně.
Autor: Mercedes-Benz
Filtry jemných částic v přídi a na spodku snižují emise z okolí o více než 50 procent.
Autor: Mercedes-Benz
Pozornosti se těšil bronzový Wragler Overlook s třetí řadou sedadel, který vychází z modelu Wrangler Sahara Unlimited.
Autor: Jeep
Pozornosti se těšil bronzový Wragler Overlook s třetí řadou sedadel, který vychází z modelu Wrangler Sahara Unlimited.
Autor: Jeep
Restomod Kaiser Jeep M725 ukázal, jak lze z původně armádní ambulance ze 60. let udělat obytný vůz či pojízdnou kavárnu.
Autor: Jeep
Jedna z hvězd výstavy SEMA: Buggy Chevrolet Beast s kompresorem přeplňovaným motorem V8 6,2 l s výkonem 478 kW.
Autor: Chevrolet