náhledy
Osvětlení vozu je vpředu vzájemně propojené osvětlenou lištou.
Autor: Smart
Smart #3 byl navržen se silným zaměřením na aerodynamiku, design byl hodně ovlivněn elektrickou řadou Mercedes-Benz EQ.
Autor: Smart
Interiér má podobné provedení jako #1 s vysokou středovou konzolou, která řidiče odděluje od spolujezdce.
Autor: Smart
Smart #1 má klasickou siluetu vozů SUV.
Autor: Smart
Pod maskováním se ukrývá dosud největší model značky Smart, model #3.
Autor: Jan Pešek, MF DNES
Smart #3 je navržen ve stejném designovém stylu jako #1, od druhého sloupku se však u něj linie střechy svažuje mnohem ostřeji.
Autor: Jan Pešek, MF DNES
Při délce 4,4 m dlouhý, šířce 1,8 m a výšce 1,6 m je Smart #3 jen o trochu menší než Škoda Enyaq iV.
Autor: Jan Pešek, MF DNES
Maskovaný prototyp při testech na Liberecku
Autor: Jan Pešek, MF DNES
Maskovaný prototyp při testech na Liberecku
Autor: Jan Pešek, MF DNES
Maskovaný prototyp při testech na Liberecku
Autor: Jan Pešek, MF DNES
Maskovaný prototyp při testech na Liberecku
Autor: Jan Pešek, MF DNES
Maskovaný prototyp při testech na Liberecku
Autor: Jan Pešek, MF DNES
Maskovaný prototyp při testech na Liberecku
Autor: Jan Pešek, MF DNES
Maskovaný prototyp při testech na Liberecku
Autor: Jan Pešek, MF DNES