Jedna z těchto italských automobilových perel teď na několik dní zavítala do Česka. Prohlédněte ji do detailu v naší supergalerii.
Výchozí kupé Maserati MC20, prošlo posilovnou, k původní kavalerii přidali motoráři dalších deset koní, nově má tak dvěma turbodmychadly přeplňovaný třílitrový vidlicový šestiválec Nettuno výkon 640 koní a 720 newtonmerů, které GT2 stradale rozjedou přes přes 320 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h umí za 2,8 s. Osmistupňový dvouspojkový automat zůstal.
Ubrali také hmotnost, přesně 60 kilogramů a vyšlechtili aerodynamiku.
Oproti obyčejné MC20 má větší průduchy na kapotě i blatnících, dvacetipalcové kovaná kola a velké karbonové křídlo z okruhového provedené GT2, které při rychlosti 280 km/h vytváří přítlak 500 kilogramů. Za příplatek můžete mít karbonovou střechu, elektronický samosvorný diferenciál, karbon-keramické závodní brzdy a lepivé semislicky, hasicí přístroj a čtyřbodové bezpečnostními pásy.
Podvozkáři upravili nastavení ABS a ESC.
První dojmy: Prozkoumali jsme italskou perlu Maserati MC20![]() |
Interiér upravili v puristickém duchu, sedadla vyměnili za „závodnická“ skořepinová z uhlíkových vláken s alcantarovým čalouněním. Nechali tam infotainment s digitálním přístrojovým štítem a výkonné audio. Na volantu je diodová signalizace, která v 5 500 ot./min. indikuje, že máte přeřadit.
Cena startuje na 250 tisících eurech, s českou daní je to 7,6 milionu korun. Do Česka se z limitované série 914 exemplářů dostanou oficiální cestou tři až čtyři exempláře.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |