Diskuze
Nová mapa českých silnic smrti. Nejbezpečnější jsou dálnice
Děkujeme za pochopení.
A59n18t91o20n49í71n 13Č74e77c77h
Třeba se dočkáme nových dopravních značek "Silnice smrti", když nejsou peníze na opravu - úpravu
P27e88t72r 68N67o60v33á58k
nový objev že dálnice je bezpečnější :o
kolik stojí 1 km dálnice ve všech evropských zemích?
není někde nějaká tabulka
nejlépe za 1 km v "běžném" terénu
M19a94r15t93i69n 71Č67e66r17n42ý
Nebezpečné nejsou silnice, ale "lidé" kteří po nich jezdí.
M94i72c56h33a95l 88P67a25v83l72á79t
Mate pravdu. Ale pokud cca 1/3 lidi za volantem realne vubec neumi ridit, je vhodne ty silnice tomuto tristnimu stavu aspon trochu prizpusobit.
J27a52r29o94s48l19a93v 58K92a40d97l97e77c
Nejbezpečnější by byl automobil bez pedálů a volantu... zadám GPS a jedu... nevidím problém... stát by ušetřil nejen na silnicích, ale i zdravotnictví, policii, hasičích...
M64i48c79h65a47l 30V51o81j64t70a
Když jsou nejbezpečnější dálnice, tak to můžou poldové strčit ty stíhací Passaty do garáže, ne?
Z76d60e78n91e52k 84B97e31d61n72a18r
Mapa je výstup tak na úrovni diplomky. Neskutečně málo zpracovaných údajů. Dost by mně zajímalo kolik to stálo.
M12i96l73o77s68l57a18v 12U77r63b30a96n
V článku je, že nemají peníze. Tak co byste chtěl?
A61l80e50š 89K27o25f12r74á92n88e30k
Nejbezpečnější jsou dálnice. Tak proč sakra ten stát pořád přešlapuje na místě a nestaví je? R35, pořád se o ní jen mluví, už 20 let, okruh Prahy také v nedohlednu, protože si stát nedovede poradit s NIMBYstama, D3 u Prahy to samé, R52, D8, jeden obrovský bordel.
T47o98m72á95š 94K66n26a67i77f73l
Možná proto, ze dálnice se nepostavi aama, ale je potřeba zaplatit?
P51a68v81e40l 52M34a43t74a97s
Už jsem to nevydržel:
Diskuze o ničem. Nebezpečné nejsou silnice, ale řidiči, kteří po nich jezdí. A žádná mapa silnic smrti tenhle fakt nezmění!
J73a23n 39M81o39h70y44l18a
To toho moc nevydržíte. Možná proto o problematice bezpečnosti silnic ani nic nevíte.
T13o46m70á43š 30V22a75l36d78e94r
Sakra. Zrovna silnice na kterých mě baví řídit, mají vysoké a středně vysoké riziko. Ale k věci. Je na řidiči, aby jezdil se zapnutým mozkem. Pokud silnici nezná, jsou zhoršené povětrnostní podmínky, zhuštěný provoz apod nepojede nadoraz. Skutečnost je ovšem přesně opačná. Závěr je, že spousta řidičů je nezodpovědná množina potenciálních vrahů.Paradoxně pokud silnici napřímíte a rozšíříte může se stát nebezpečnější, jelikož otevírá příležitost k většímu hazardu. Např vynucování předjíždění a výsledek: tři vozy vedle sebe
J61a23n 44M60o94h52y32l20a
Plnohodnotné posouzení podle pravidel EuroRAPu je o nebezpečnosti samotné silnice, nikoli chování řidičů na ní. Přesněji je zohledněno jen ve formě nehodových statistik.
M22a67r59e74k 89H67r10u94b25y
Takže policie teď bude měřit rychlost na okreskách? ;-)
Nebo ty jsou nebezpečné kvůli tomu, že policie na nich řeší _jenom_ rychlost?;-)
J17a17n 26M42o34h59y57l23a
Okresky, přesněji silnice 1. třídy jsou nebezpečné především díky vysoké intenzitě dopravy, tendenci k rychlejší jízdě než jakou podmínky dovolují, absence svodidel, směrového rozdělení a další.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...