- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Manfred Gotta se svým synem Julienem. Jeho dílem je označení značky Smart, modelu ForTwo, ale i jméno tahače Actros. | foto: Gotta Brands
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Říkají mu papež jmen. Dnes pětasedmdesátiletý Manfred Gotta je v Německu pro zasvěcené již jakýmsi guruem mezi copywritery. Svůj talent pro marketing objevil až ve středním věku a na svém kontě má desítky slavných jmen aut rozličných značek, ale i dalších výrobků a označení firem z řady oborů.
Pojmenovávání aut – a nejen aut – se mu tak stalo povoláním. Dnes již existují specializované agentury, ale ve své době (v polovině osmdesátých let) byl Manfred Gotta v oboru průkopníkem. Zpočátku to však na to vůbec nevypadalo.
„Dobré jméno neprozradí vše hned. Musí překvapit. Jedině tak si ho lidé zapamatují.“
Připojte se ještě dnes a získejte: