Diskuse k článku

Emisní regule prodraží auta velikosti fabie tak, že se je nevyplatí vyrábět

Američané jezdí velkými benzinovými auty, Evropané preferují menší vozy. Toto pravidlo pomalu přestává platit. Z evropského trhu začínají mizet nejmenší auta a v ohrožení jsou i ta velikosti Škody Fabie. Částečně je za tím stoupající zájem zákazníků o SUV, přispívají k tomu i zpřísňující se emisní limity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F89i50l38i76p 49Z72á32v83o52d19n16ý 3167193257958

Stejně budou v budoucna auta jen pro ty, kteří mají dostatečný společenský kredit. V Číně už běži pilot. Buďte dobří.

+1/0
14.6.2019 18:45

G91u43s92t88a24v 30K48ř72í31ž 5542955825346

Přesněji "Buď tak dobrý jako tvoje slova" :-) Zde článek a chytlavé video:

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/video-presvedcuje-mlade-cinany-kreditovy-system/r~ec41486470b511e9ae850cc47ab5f122/

0/0
14.6.2019 19:13

P19e17t56r 56M55a69l98i80š17k41a 6941425341883

A s vesnic budou lidi jezdi zase koňmo.

0/0
15.6.2019 16:51

L98u37k17á56š 46K91m37e91n11t 5929787784850

No v podstatě máte pravdu. Běžní lidé rozhodně na elektromobily nemají. Mají většinou na nějakou ojetinu a menší skupina na nové do 600 tisíc a velmi malá skupina na něco dražšího. Už nyní se objevují nápady zatížit stará vozidla nějakou speciální eko daní, už nyní se jim zakazuje vjezd do některých měst. Stejně tak se zdražují nová auta se spalovákem a v řadě zemí jsou zatížena daní, která ještě více zvyšuje jejich cenu.

Naopak v případě elektrovozů slyšíme o dotaci ... ano, panáček co doposud jezdil v BMW ještě k tomu koupenému na firmu, tak teď ta firma koupí Teslu a ještě s dotací z daní ostatních méně majetných. Takže lidé kupující ojetiny dotují bohatým jejich drahé vozy. A k tomu se vymýšlejí nápady, že elektromobil bude moci do vyhrazených pruhů, přece nebude s plebsem stát v zácpě. Nebude muset platit dálniční poplatky atd. ... to opět zadotuje plebs.

Čili ono to neběží jen Číně ... tady to běží vesele taky, kdy plebs dotuje ze svých daní elektrovozy bohatým, kteří přitom mají dost prostředků, aby si to koupili bez dotace a ještě se pak pro majetné v elektrovozech vymýšlí způsob, jak je i na té silnici zvýhodnit proti plebsu.

+2/−1
15.6.2019 23:50

J27i28ř83í 80S66c47h23w75a94c62h 8608464208446

No vidíš a spousta "taky odborníků" tu blábolí o "marxistické EU", ale podle tebe to je přesně naopak: EU vlastně zcela nemarxisticky podporuje bohaté a na plebs kašle"......

Tak teď jsem "volaaký zmetený".....;-D;-D;-D

+1/0
16.6.2019 15:15

P88e60t47r 59Č64e35r30m21á64k 9748175139550

Těžko říct co je to ten “běžný” člověk. Faktem je že lidi na nová auta mají, a to na mnohem lepší než něco za 600 - za to je dneska nic moc octávka a přitom máme silnice plné superbů, větších či menších SUV a v neposlední řadě relativně velký počet premiovek, tam všude se dá hovořit o ceně 1M+. Tedy je taková ta dělící statistika na soukromé/firemní zákazníky zcela mimo - jednak není přesná protože i mnoho soukromých zákazníků je schováno v těch “firemních” registracích, ale především i firemním autem nakonec jezdí jenom člověk, který si pak logicky nemá potřebu kupovat svoje další soukromé nové auto a jako druhé/třetí auto klidně koupí tu ojetinu za párset tisíc.

0/0
18.6.2019 14:50

L41a17d23i76s76l68a52v 80K95u36d74l57a29c57e92k 8468760709459

Jednoduche. Kdejaky ind ci cinan bude vlastnit auto zatim co normalni cech si ho nebude moci dovolit. Doba ojetin skonci nebot hlavnim duvodem prodeje vozu bude spatna baterka ktera rozhodne nebude k mani za par kacek na vrakaci, K tomu klesajici prodej v prvni rade dopadne na potrebnost ceskych montoven.Jeste bude veselo v te EU.

+4/−3
14.6.2019 7:55

D12a13n76i54e50l 37P53a57n74e62k 6522761762200

A nevite nahodou jaka cisla padnou v dnesnim Eurojackpotu?

+3/−4
14.6.2019 9:17

M16i16r62o28s85l90a92v 39S47u61c84h89y 5400179420830

A nepletete si náhodou pojmy? Věštit čísla nebo logicky uvažovat o budoucím vývoji, to je trochu rozdíl. Legislativa tlačí na konec spalovacích motorů. To není věštba, ale realita. Stáří našeho vozového parku je také realita. Většina našinců si nové auto nemůže dovolit. Cena elektromobilů je 2-3 krát vyšší než u aut se spalovacím motorem - to je také realita. Životnost baterie je omezená počtem a kvalitou nabíjecích cyklů, to je další realita. Cena baterie představuje 60-70% ceny nového auta. Jedině systém s pronájmem plně nabitých standardizovaných bateriových modulů a jejich výměna za prázdné může zajistit životnost automobilu delší než je životnost samotné baterie. Systém ale asi nebude tak laciný, jako elektřina ze zásuvky. U současných elektroaut výměna baterie nepřipadá v úvahu pro její extrémní cenu. "Cena baterie spadne." - to je obyčejný argumentační faul. Zdroje lithia jsou omezené, navíc s elektromobilitou skokově stoupne poptávka. Výroba baterie je extrémně materiálově a energeticky náročná, bez nových technologií cena nespadne. A co se týče českého pracovního trhu, elektromobily jsou v podstatě velice jednoduchá zařízení. Konec spalovacího motoru bude znamenat velké existenční problémy pro celou řadu českých firem, a ten výpadek elektromobilita nenahradí.

+5/0
14.6.2019 10:56

G43u92s38t14a98v 78K85ř65í85ž 5332285925886

Jen dodatky: 1/ průměrné stáří automobilů v ČR přesáhlo 15 let, takže velké množství občanů jezdí ve velmi starých autech, na nová prostě nemají. 2/ U baterií nejde jen o lithium, ale také např. o kobalt. Jeho cena stoupla za 5 let o 250 %. A kde se těží? Především v Kongu, také na Kubě, v Rusku, Zambii a Zimbabwe (samé "demokracie" a Čína, která má svého kobaltu dost, ho ze strategických důvodů vyvážet nebude). Zbývá ještě Austrálie, ale ta to nevytrhne.

Tento odkaz ukazuje cenu "slavné" EU elektromobility:

https://autobible.euro.cz/elektromobily-potrebuji-kobalt-tezi-africe-deti-ktere-pracuji-otresnych-podminkach/

+3/0
14.6.2019 12:05

J37i29ř58í 63S50c23h94w74a60c84h 8768164638516

Většina Čechů, jak zaslechne cosi o gumovém člunu ve Středozemním moři naloženém černoušky, tak by nejradši viděla jak se potápí.

Jak ale přijde řeč na elektromobilitu stávají se urputnými ochránci jejich práv. ;-)

+2/−2
14.6.2019 13:10

G90u64s20t30a21v 73K40ř69í24ž 5712765415296

Tak to je pěkná hloupost. Utopení lidé ani mne a dovolím si říci, že ani "většinu Čechů" netěší. Vadí nám pouze stav, kdy je nelegálním migrantům umožněn vstup a pohyb po EU. Pokud by byli zadrženi a humanitně odesláni zpět do Afriky, nevznikaly by extrémní nálady. Tedy za ně přímo může EU, která bohužel sluníčkaří, namísto toho, aby hájila práva svých občanů a budoucnost evropské civilizace.

+3/0
14.6.2019 13:48

V49l76a93d66i96s14l11a28v 13B31u48r27y22š66e33k 1579252317494

otázka je, jestli humanitární vrácení by nebylo pro ně stejný, jako utopení, tak utopení by bylo jistě rychlejší

0/−2
14.6.2019 17:29

G57u86s31t54a64v 22K54ř62í29ž 5232565805316

S ohledem na to, že ti, kteří se do Evropy snaží dostat, museli pašerákům zaplatit velké peníze, nejde o chudáky. Ve většině Afriky se neválčí. Četl jsem již dost reportáží, které dokazují, že většina těchto lidí míří do Evropy z ryze ekonomických důvodů. Ti skutečně chudí na cestu do Evropy nemají finance ani energii.

+3/0
14.6.2019 17:49

V30l72a28d79i92s87l72a14v 45B48u68r25y92š18e53k 1499822537914

to já nevím, já se s nimi o tom nikdy nebavil, co komu kde dali a jestli jsou bohatí, no pochybuju že nějakej boháč co se má dobře se vydá na nebezpečnou cestu s nejistým koncem, to mně na tom nějak nesedí, já taky nejsem chudák a do takovýho dobrodružství bych nešel, jen tak opustit dobrý bydlo a utopit se na moři není dobrej nápad

0/0
15.6.2019 11:13

G32u29s53t97a93v 21K81ř21í44ž 5832875715316

Kolik je nutno zaplatit pašerákům lidí do Evropy, o tom je zpráv velké množství. Jsou tak bohatí, že v oblastech, které sousedí se Středozemním mořem, mají malá "království" se svými ochrankami. Ceny jsou velmi různé, dle "služeb". Z dlouhého článku níže cituji:

"Němečtí bezpečnostní experti a rakouští odborníci odhadují, že celkový obrat pašeráctví lidí do Evropy po všech cestách, včetně Dálného východu, dosahuje tří až čtyř miliard dolarů (71,6 až 95,4 miliard korun). To zahrnuje náklady pašeráků i výlohy na ubytování a stravu. V roce 2015, kdy migrace do Evropy vrcholila, se mělo za to, že obrat činil nejméně šest miliard dolarů (143,1 miliard korun). Uvedení odborníci odhadují, že čistý zisk pašeráků je až tři miliardy dolarů (71,6 miliard korun). V roce 2016 vyneslo pašeráctví jen v samotné Libyi až 580 milionů dolarů (13,8 miliard korun)".

https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/byznys-s-migraci-kolik-stoji-utek-do-evropy_434008.html

0/−1
15.6.2019 12:08

V98l27a53d92i85s39l69a52v 26B14u19r28y15š61e56k 1679142787744

taky věříš každé kravině, to je pak těžký

+1/0
15.6.2019 16:12

P30e34t61r 76Č32e77r16m97á80k 9528875269720

Jen technická - 15 let je pouze statistický údaj průměru všech aut v registru (tedy i těch dávno neexistujících, veteránů atd), průměr jezdících aut je cca 9let a to je poměrně slušná hodnota, ono je to vidět i v praxi na silnicích že ta stará auta značně vymizela.

0/0
18.6.2019 14:52

V26l68a96d49i24s66l19a22v 11B74u27r19y35š91e42k 1649232177644

to že si normální cech nebude moct dovolit auto zní tak strašně hezky, že to nemůže být pravda, zažil jsem dobu, kdy to tak bylo a bylo to fajn, bohužel přestávám věřit, že se to někdy vrátí, ale bylo by to dobrý, co budou dělat Číňaní mně fakt nezajímá, můžou se těmi auty třeba utlouct

0/0
14.6.2019 17:27

S19t67a47n68i32s94l74a85v 87C58h27y63t10r40a 3914583187229

Budoucnost bude hold plná veteránů.

0/0
14.6.2019 7:52

J41i10ř94í 66J73u55ř16i51c51a 2408453511

Holt, ale veteránům hold. ;-)

+5/0
14.6.2019 9:23

M83i73r86o78s58l35a56v 46S12u73c37h78y 5600949470740

Nebojte, ekocvoci vymyslí nějakou novou regulaci, aby ti veteráni směli vyjet jen a pouze v jimi povolených termínech. Anebo ještě pravděpodobnější varianta bude ta, že nikde nekoupíte benzín ani naftu (a domácí laboratoře na výrobu syntetického benzínu budou ilegální).

+2/−1
14.6.2019 10:28

G85e26o75r82g 30K32o22m21b97e44r22e40c 9274791636391

benzin a nafta tu budou jeste sakra dlouho. To je kseft kterej si ty velky firmy/koncerny jen tak vzit nenechaj.

0/0
14.6.2019 14:00

S44t13a83n39i83s51l15a45v 22K15r47e13j31c43a71r 6367796293344

Ano, naše generace a naši potomci z toho strach mít nemusí. Otázkou je a bude, zda na to budou potomci mít a co budou muset oželet. Ropná krize jež jsme zažoly v šedesátých letech minulého století ledasco napověděla, a "nastartovala" vývoj a výrobu malolitrů ! Jsem rád, že se nedožij toho až generace po nás budou nuceny řešit čím nahradit vyschlé ropné vrty a plynové kaverny zemního pynu. Ropa ani zemní plyn nejsou obnovitelnými zdroji energie jež by se dokázala za desetiletí obnovit. Navrátí se budoucí generace k dřevoplynu nebo k jadernému vodíku. Kam povede vývoj společnosti a lidstva

+2/0
14.6.2019 14:51

J74a56n 24D28l70o61u88h43ý 7464939390659

Jiz dnes lze vyrobit synteticke palivo pro spalovaci motor ;-) budte v klidu! Jen to neni dneska moc eko, tak se s tim media nechlubi ;-)

0/0
18.6.2019 10:38

D48u44š92a74n 75P64e62š32e80k 3805639774810

Takže už je to tady. RvEU

Normální dostupná auta jako Fabia / Fabia Combi za 250-350 tis. Kč zmizí z trhu, jejich hybridní verze budou od 400 tisíc, takže Eurobolševik z Bruselu nás nakonec donutí kupovat elektromobily tím nejjednodušším způsobem - drastickým zdražením neelektrických vozů.

A protože se taková předražená auta přestanou prodávat, přijde fáze 2 - šikana všech majitelů starých aut, kteří se jich nebudou chtít vzdát. ;-€Rv

+7/−1
14.6.2019 7:50

J29a90n 76M35a18l41ý 3212912152165

Dotace a restrikce a ono to půjde, ne že ne;-) Jakoby nestačilo, že všichni platíme poplatek za OZE

+2/0
14.6.2019 8:32

P24e25t41r 31H50o50r15v21á15t 1553666134197

Tak to nářez.

takže i10 nahradíme ix20

corsu croslandem x

atd atd

0/0
13.6.2019 23:14

J56a66n 17S73t57e48h52l20i78k 9425987796841

To jste špatně pochopil . Auta ted stojí oklo 300 tis. Do toho se ale automobilky nedostanou a tak elektroauta odhadem okolo 700tis. Logicky za tu hodnotu lidé chtějí něco většího a cena plechařiny je menší část auta .

0/0
14.6.2019 7:38

M62a35r15t81i46n 60M41i29k77o42l54á23š21e27k 7680750183

Prostě budete všichni jezdit na elektriku at to stojí co to stojí ... váš Brusel...

+8/−1
13.6.2019 20:54

J20o78s19e44f 19Š28o44l82t72e48s 8934368810253

Všichni? Co je to za kravinu? Cíl je, aby v roce 2050 jezdila asi třetina aut na elektřinu.

+2/0
13.6.2019 21:47

O61l46d86ř25i10c38h 67O93l34e82š 6413230227

2050? Tak su klidný.;-D

+2/0
13.6.2019 22:11

J92i61ř39í 78J76u12ř68i62c89a 2458743441

Snad ještě budu mít řidičák, ale pochybuji. :-)

0/0
14.6.2019 9:24

K89a31r19e96l 66L14a47n61g80r 2172357950278

V zemích jako Francie stačí 20% aut na elektriku k blackuotu ;-D. Takže asi vítr. Investice do sítí a elektráren jsou mnohem vyšší než co si každý představuje.

+4/−1
13.6.2019 23:04

J40i17ř24í 84S94c76h30w96a34c81h 8528924718906

až bude ve Francii 20% EV, tak to bude trvat cca 20-30 let

0/0
13.6.2019 23:15

J67o28s35e25f 71Š52o34l77t28e69s 8364308440793

Kde jste těch 20 % vzal? Nějaký zdroj?

+1/0
13.6.2019 23:35

M42i14r67o64s22l47a68v 87K82u67c22e25r77a 6208177773262

Zrovna Francie ma velké mnozstvi jaderne energie, takže jak jste na to prisel?

+1/0
14.6.2019 8:59

P35e74t45r 29M35i64c45h82a71l 2480214471862

To víme. Zajímalo by mě ale, proč nás tady elektrohujeři jako Bláha a Buryšek krmí hloupostmi o tom, jak prakticky všechny automobilky ukončily vývoj spalovacích motorů. :-)

+2/0
14.6.2019 1:26

J64o59s96e87f 91Š66o27l40t54e13s 8134848600233

To nevím.

0/0
14.6.2019 8:33

V10l92a42d26i10s12l44a61v 83B25u53r76y67š83e92k 1729352317114

protože to tak je, proto ti eurohujeři tě tím krmí, nebude někdo vyvíjet slepou větev, která se za chvíli už nebude moct prodávat, proto to dělají, aby ses zpomatoval a nebyl pak překvapenej, aby ses na to mohl připravit, budoucnost je v elektrice a konstruktéři začínají makat teď už jen na ní

0/0
14.6.2019 17:35

P27a17v24e36l 84O52t89i46s70k 2316701607

Pane Buryšku tolik prace jste si s tím dal a přitom taková blbost.

0/0
15.6.2019 16:45

V97l72a18d88i35s62l41a23v 89B32u56r40y21š26e43k 1479332267294

pane Otisku, vy čerpáte z denního tisku, kde se píše, že vývoj spalovacích motorů běží na plné otáčky, no já mám jiné informace, on takový konstruktér není naprosto běžný technik a automobilky, pane Otisku, jich mají omezené množství, teď, když manažéři zjislili, že limity CO2 nemohou být běžným vývojem splněny u spalovacích motorů a že by takto vyvinutá auta byla příliš drahá, tak začali vyvíjet elektromobily na úkor pístových motorů, vy máte informace jiné, že se elektromobily nevyvíjí a já taky, že se na nich dělá, čas, pane Otisku, ukáže kdo se mýlil a kdo ne

0/−2
15.6.2019 16:53

P75a46v71e70l 25O61t70i66s78k 2516491687

Pane Buryšku, já jsem nikde netvrdil, že vývoj spalovacích motorů běží na plné otáčky a ani v denním tisku jsem žádné takové sdělení nezaznamenal. Taky jsem nikde netvrdil a ani nezaznamenal v denním tisku, že se elektromobily nevyvíjí. Takže opět další lež z vaší strany. Ovšem vaše tvrzení že se vývoj spalovacích motorů zastavil a nikdo tedy už nic nedělá v oblasti vývoje spalovacích motorů je prostě hloupost, limity CO2 kvůli kterým musí automobilky část produkce udělat např. v elektrice aby plnili flotilový průměr platíjen v EU a možná vás to překvapí, ale auta se vyrábějí a prodávají i jinde po světě. Takže opět a zase další lež, ale na to jsme si už tady v diskuzích zvykli, že se od vás ničeho jiného nedočkáme, je to stejné jako s těma vašima 150kW nabíječkama, prostě pořád dokola.:-)

+1/0
15.6.2019 22:13

M92i24r24o90s43l61a29v 85S77u88c43h57y 5860229980170

Musíte umět číst mezi řádky. 1/3 aut oproti dnešnímu stavu na elektřinu, sharingové služby, hromadná doprava - a pár vyvolených ve 12ti válcových rollsech. Konec svobody, ovčane, drž hubu a krok. Toť oč tu běží.

0/0
14.6.2019 11:00

L48u84k43á12š 62K35m30e80n36t 5579557274680

A teď si vemte, že se tu řeší auto velikosti Fabie s cenovkou kolem 400 tisíc. Ale snem ekologů je elektrovůz, který o velikosti Fabie a dojezdu kolem 400 km stojí 800 tisíc ... to je teprve šílenost.

+4/0
13.6.2019 19:41

J83i88ř72í 31S39c41h26w29a81c81h 8288474488396

není to podivná logika..... automobilek? Namísto Corsy která by byla dražší o nějakých 30 tisíc vyrábět Corsu, co bude dražší o 300 tisíc? ;-)

0/0
13.6.2019 21:17

J41o87s84e58f 26Š54o32l80t44e49s 8864428710433

A teď si vezměte, že to nedává smysl. Je třeba zvláštní, že když se všude uvádí, že hlavní problém elektromobilů je baterie, tak jak to, že jsou běžně 2x nebo i vícekrát dražší než jejich spalovací sourozenci. VW nakupuje baterie za 105 dolarů za kWh, to je obecně známá cena pro lidi, kteří se v tom pohybují. 50 kWh baterie tedy bude stát kolem 5100 dolarů plus obal a řídicí elektronika, ve velkých sériích to bude do 500 dolarů za všechno. To máme za celou baterii cenovku 5600 dolarů, což je na české nějakých 120000 Kč. Naprosto pak nechápu, jak je možné, že když VW a další automobilky tvrdí, že lze prodávat Fabii se ziskem za cca 250 000 Kč (byť s minimální marží), tak proč je nutné prodávat EV za dvojnásobné a vícenásobné, když odpovídající baterie stojí jen těch 120 tisíc? Neměl by se tedy elektromobil prodávat spíš za 370 tisíc? Vždyť všechno ostatní přece stojí skoro stejně, je to snadno ověřitelné, EV obsahuje sice poměrně drahou výkonovou elektroniku a měděné vinutí v motoru, ale to je prakticky všechno co je relativně drahé (a ve velkých sériích je opět drahá leda tak měď). Naprosto to vyrovnává odstranění celého motoru (včetně všech řídicích jednotek, turbodmychadel a podobných hejblat, (automatické) převodovky, výfukového systému (velmi drahá platina a další vzácné kovy v katalyzátorech a DPF). Cena EV bez baterky je prostě stejná ne-li nižší než cena běžného spalováku. Tak sakra proč?

+2/−1
13.6.2019 21:55

J86i43ř87í 43S59e11h87n25a22l 6275558942786

Tak co se tyka baterky, tak cena co uvadite bude za samostatne clanky. Z nich musite vyrobit ten battery pack, k nemu battery management, mozna nejaky to chlazeni a vyhrejvani (pokud tam je, nejsem si jisty co je trba v ty Corse). Pak teprve mate to cemu rikate baterka. K tomu pridejte aspon nejaky ten zisk pro vyrobce a pro distribucni retezec a nejakou rezervu na reklamace. Ta zaruka na baterku 8 let neni sranda a neverim ze to vsechny vydrzej. Budou tam zapocitany nejaky statisticky naklady na baterky co v zaruce zfailujou. K tomu naklady na vyvoj toho vseho, testovani atd. Takze z tech 120 tisic jste v tomhle momente mozna uz na 200 tisicich. K tomu nezapomente pripocitat 21% DPH. To uz jste cca na dvojnasobku tech vasich 120 tisic, resp. jste prakticky na cene te Fabie se spalovakem. Akorat mate jen tu baterku a nemate ten zbytek auta.

No a ten zbytek auta taky neni sranda. Tam mate naprosto brutalni naklady na vyvoj. Ale fakt velky. Ono je pekny ze motor je jednoduchej a prevodovka tam skoro neni. Ale musite vyvinout to rizeni a vykonovou elektroniku. Vsechno otestovat ve vsech moznejch rezimech. Pritom naklady nemate kam rozpustit kdyz se skoro nic neproda. Zaroven to ani nechcete dat levne, protoze se to neda vyrabet ve velkym, takze cena se nastavi tak aby se poptavka udrzela v rozumnejch mezich co se da vyrobit a kde se da jeste nest riziko. Ona to totiz neni sranda. Kdyz udelate chybu (a to se u takovy komplet novy veci stane snadno), budete delat svolavacku a treba menit zadarmo ty baterky. To by byl panecku prusvih. Jen silenec by se snazil toho prodat hned co nejvic. Takze to je jak to je. Ta silena cena v soucasne dobe celkem dava smysl.

+6/0
13.6.2019 22:36

P35e65t66r 95V63a32r93g41a 3955773400110

R^

0/0
13.6.2019 22:40
Foto

P94a86v48e49l 85M87a66r97t39i85n92e48k 9675455591243

Juchani svazaku nad zakazy a regulacemi je opravdu smutne. Az si Brusel znici vlastni tahouny ekonomiky a ozebraci vlastni obyvatelstvo, pak budou hledat vinika kdekoli, jenom ne v sobe.

+10/0
13.6.2019 19:18

Premium

Havel byl z jiného těsta, vzpomíná v rozhovoru exprezident Klaus

Jeden z hlavních aktérů polistopadového vývoje Václav Klaus starší hovořil pro LN o nepochopení kuponové privatizace i...

Premium

Deset dní a Slavia mohla zmizet. Miliardář Šimáně exkluzivně vypráví

Jiří Šimáně, jeden z nejbohatších Čechů, koupil před pěti lety zadluženou Slavii. Klub nad propastí. Ta stejná Slavia,...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

Najdete na iDNES.cz