Luboš Hradecký, vedoucí závodu Škoda Auto v Aurangábádu | foto: Škoda Auto

Indové kupují octavie s řidičem i podle kalendáře svátků, co nosí štěstí

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Kolem některých náboženských svátků, které předurčují dobrou prosperitu a štěstí, se prodá mnohonásobně víc aut než jindy, všímá si Luboš Hradecký, kterého Škodovka poprvé vyslala do Indie v roce 2007. Musel pochopit mentalitu Indů, jejich přístup k životu a naučit se jejich angličtinu.

Luboš Hradecký strávil v Indii pracovně osm a půl roku na vedoucích pozicích v závodech společnosti Škoda Auto. A jak sám s úsměvem říká, i po tolika letech jej v Indii dokáže leccos překvapit. Ačkoliv třeba to, že je Škoda v Indii vnímaná jako luxusní značka nebo že Octavia je považována za luxusní vůz a často provozována s najatým řidičem, už bere za samozřejmost.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se