náhledy
Ypsilon byl od počátku zaměřený zejména na ženy. Letos prošel další modernizací a dostal nové světlomety.
Autor: Lancia
Lancia Thema 8.32 s osmiválcem Ferrari 308 GTB Quattrovalvole z roku 1986 byla něčím hodně extra. K dispozici byl výkon 158 kW (215 k), později s katalyzátorem snížený na 151 kW (205 k).
Autor: Lancia
Lancia Thema: Po spojení Fiatu a Chrysleru byla většina modelů značky Lancia již jen přeznačkovanými Chryslery.
Autor: Lancia
Lancia Gamma Coupé z konce 70. let.
Autor: Lancia
Jedna z legend Lancie: kupé Fulvia z 60. a 70. let zářilo na silnicích i na tratích světových rallye.
Autor: Lancia
Legendární Lancia Stratos HF v ikonických barvách letecké společnosti Alitalia.
Autor: Lancia
Lancia Delta HF Integrale šířila slávu značky v prachu a bahně světových rallye.
Autor: Lancia
Vozy Lancia získaly 11 titulů v rallye mezi značkami a tři tituly ve vytrvalostních závodech.
Autor: Godding
Lancia Ypsilon se loni dočkala mild-hybridního pohonného ústrojí, ale i výroby třímiliontého exempláře.
Autor: Lancia
Nový šéf designu Lancie Jean-Pierre Ploué (vlevo) s generálním ředitelem značky Lucem Napolitanem.
Autor: Lancia
Také druhá generace Ypsilonky nepokrytě cílila především na ženy.
Autor: Lancia
Lancia Musa imaginárně ponořená ve fontáně Di Trevi pro oficiální kalendář Lancie.
Autor: Lancia
Sedan Lancia Thesis využíval svého času papež i italský prezident.
Autor: Lancia
Model Trevi Volumex s dvoulitrovým motorem přeplňovaným mechanickým kompresorem byl opravdovou lahůdkou.
Autor: Lancia
Lanciemi jezdili i celebrity: Slavný herec Marcello Mastroianni v roce 1960 za volantem modelu Lancia Flaminia Touring Convertible.
Autor: Lancia
Lancia Beta Montecarlo z let 1975 až 1978.
Autor: Lancia
Lancia Lambda byla v roce 1922 prvním automobilem se samonosnou karoserií.
Autor: Lancia