náhledy
Lamborghini si na výrobu karbonových šasi postavilo novou továrnu
Autor: Lamborghini
Jednotlivé díly nařeže počítačem řízený robot
Autor: Lamborghini
Práce s karbonem vyžaduje velký podíl ruční práce
Autor: Lamborghini
Práce s karbonem
Autor: Lamborghini
Při práci s karbonem se hodně využívá vakuum, na to stačí kus igelitu
Autor: Lamborghini
Práce s karbonem
Autor: Lamborghini
Při nárazu zbydou z karbonu jen nitě a prach
Autor: Lamborghini
Z klasického karbonu jednoduše vyrobíte jen ploché tvary
Autor: Lamborghini
Karbonové "plátno" jednoduše nařežete nebo nastřiháte
Autor: Lamborghini
Unikátní karbonový plast jednoduše vylisujete
Autor: Lamborghini
Unikátní karbonový plast jednoduše vylisujete
Autor: Lamborghini
Unikátní karbonový plast jednoduše vylisujete
Autor: Lamborghini
Laboratoř, kde si nacvičují opravy karbonových dílů
Autor: Lamborghini
Laboratoř, kde si nacvičují opravy karbonových dílů
Autor: Lamborghini
Monokok, který prošel crashtestem. Práh je třeba opravit
Autor: Lamborghini
Šasi Lamborghini Aventador
Autor: Lamborghini
Výroba Lamborghini Aventador
Autor: Lamborghini
Rámy vepředu a vzadu jsou kovové
Autor: Lamborghini
Do karbonu jsou zapečené hliníkové prvky na uchycení pomocných rámů
Autor: Lamborghini
Stavba auta z uhlíku připomíná krejčovinu
Autor: Lamborghini
Spodní část a střecha jsou vyrobené jinými technologiemi
Autor: Lamborghini
Monokok nového Lamborghini Aventador
Autor: Lamborghini
Díly se "pečou" v autoklávu
Autor: Lamborghini
Díly se "pečou" v autoklávu
Autor: Lamborghini
Díly se musí zastřihávat ručně. Pomáhá laserové ukazovátko
Autor: Lamborghini
"Kopyto", na kterém se ručně tvarují a zastřihávají díly spodní části kabiny
Autor: Lamborghini
Do uzavřené formy se vstřikuje pryskyřice, která pak ztuhne
Autor: Lamborghini
Forma na spodní část monokoku
Autor: Lamborghini
Díly pro spodní část se nejdříve předlisují
Autor: Lamborghini
Na výrobu střechy se používají díly napuštěné pryskyřicí
Autor: Lamborghini