Diskuse k článku

Býk pádí z posilovny. Stojí devět milionů a nemá ani rádio

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vložit nový příspěvek

Přihlášen uživatel: (odhlásit)


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


P57a58v96e96l 64M38a74r62t70i94n96e57k

13. 3. 2015

Nastartovat, uslyset ten motor aaaaaaaaaaa okamzity orgasmus. Uz bych nikam nejel, musel bych si vymenit gate.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P82e72t76r 42F49e62i48g92l

17. 3. 2015

Přesně...v takovým autě poslouchám zvuk motoru s úsměvem od ucha k uchu a ne radio R^

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z77d57e49n70ě90k 51D27u43b39e51c49k14ý

12. 3. 2015

s radiem to ale pojede "jen" 348  :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z28d92e68n56ě76k 47D54u49b24e90c31k48ý

12. 3. 2015

s radiem to ale pojede "jen" 348 ;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z30d43e24n36ě47k 19P96e51t24r67ž70e45l76a

13. 3. 2015

Tak když má maximálku stejnou jako "obyč" verze, tak pochybuju, že to na rychlosti půjde poznat ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R19o29b10e39r16t 16P11a74c46i42n88a

12. 3. 2015

Lamborghini se mi nikdy nelíbilo zdaleka tolik jako třeba Aston nebo Ferrari, ale thle je moooc hezký.

Předpokládám, že to není jen na okruh. Jen by mě zajímalo, jestli se s tím dá jet u nás normálně po silnici, aniž by se člověk zbláznil z vyvýšených přechodů, pásů a podobných vymožeností. Prostě jestli se s tím dá vyjet z garáže a nebo jestli si to člověk musí někam dovést, aby to neponičil.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R61o87m84a40n 45K84u79b85a35l11a

12. 3. 2015

No nevim jak tady ten novy, ale znamej mel 2014 Aventador a ve tretim kole (po 12 kilometrech) na okruhu se mu zacal prehrivat motor, takze na okruh rozhodne ne.:-)

0 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J50a57k36u90b 94F29e53i96f88a59r

12. 3. 2015

a znamy znameho mel raketoplan;-D;-D;-D

3 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R32o33m78a67n 27K53u20b17a83l29a

12. 3. 2015

Tak nikdo z našich známých raketoplán nemá, takže vám s tím nepomůžu!

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R73o83m10a35n 73K59u34b65a15l39a

12. 3. 2015

...a o jejich známé se nezajímám....:)))

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z87d83e19n75ě67k 71P73e47t21r86ž56e76l56a

13. 3. 2015

A po třetím obletu měsíce se mu začal přehřívat záchod ;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R82a66d38e18k 27V23i90n74š

12. 3. 2015

Známý...no jistě ;-D cha chá! Aneb kouzlo internetové fabulace ;-D

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K86a90r59e71l 47J24o13a98c55h79i71m95s96t71á95l

12. 3. 2015

RV:dokud nemáte důkaz nemůžete tvrdit opakR^

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R36o26m67a45n 51K16u52b24a63l25a

12. 3. 2015

Nechápu proč bych měl psát něco co není pravda???

Pokud jste si všimnul (možná nevšimnul) účastním se diskuzí o autech a to z mnoha důvodů... ale myslet si můžete co chcete....:)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R81a13d48e10k 23V71i30n75š

13. 3. 2015

KJ: Opak mohu právě tvrdit vždycky, když nemá pan Kubala patřičný důkaz o tom, že mluví pravdu ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R90o69m84a95n 21K28u24b14a28l67a

13. 3. 2015

Rozdíl je pouze v tom že já nikomu nic dokazovat nemusím a pokud sem někdo chodí lže a vymýšlí si pohádky tak je to jeho problém, já to opravdu nemám zapotřebí...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M21i12l74a14n 43M40u40s40i42l

12. 3. 2015

Řekl bych pár semaforů a uděláte spojku. :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R50o77m68a17n 69H82o38r49n81í11k

12. 3. 2015

Ale proč se nevydali cestou populárního daunsajzinku? Místo V12 V3, místo 6.5l 1.8l, nejlépe v naftě, která je ekologičtější, k tomu EGR, DPF a SCR, ať je to in!

Né, jsem rád, že existují ještě normální auta s nezmršenými motory.

3 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T34o18m11á64š 62J13u49r29e35č13k61a

12. 3. 2015

Nafta.....ekelogičtější háááááá hahahR^;-D Dopadli by jak Ford se svým novým Mustangem 2.3 Ecco boost;-D;-D auto které bylo dobré jen díky motoru;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J53i97ř41í 30S10c34h93w59a56c11h

12. 3. 2015

Proč o tom Mustangu mluvíš v minulém čase? Ten osmiválec přece v nabídce stále je a ten 4-válec EB po výkonové stránce naprosto nahradí a průběhem krouťáku dokonce předčí ten 6válec jehož je ekvivalentní náhradou, to vše při menším rachotu v kabině a nižší spotřebě. Kdo v Evropě uvažuje o Mustangu pro každodenní ježdění, je to naprosto dobrá volba....

Ty šablonovité řečičky že "Mustang a jedině V8 a nikdy jinak" jsou dobrý tak pro ty, co si lepí plakáty nad postel anebo pro ty, co se za úplatu svezou v těchto autech někde na okruhu a ano tam chtějí to nej, anebo pro ty, co si ho koupí jako 10 letou ojetinu, aby ho jednou za čas vyvezli na krátký výlet, protože brzy zjistí, že to žere i trávu u silnice. Takže se znovu budu opakovat, ale pro někoho (Evropana), kdo chce jezdit Mustangem každý den je 2.3 EB naprosto relevantní volba.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R58o73m43a14n 87K51u57b37a57l77a

12. 3. 2015

Podle me pokud to neni Mustang GT (V8), tak nema vubec cenu to auto kupovat a priznam se ze poprve po 18nacti letech, kdy jsem mel naposled americky auto, zacinam uvazovat ze si 2016 GT koupim, protoze pomer vykon-penize ktery to auto stoji je neprekonatelny...:-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J11i48ř14í 76S12c38h50w85a27c95h

12. 3. 2015

nj, jenže tam "u vás" je benzín za polovic, při násobných příjmech. Taky bys o něm uvažoval, kdyby sis za hodinovou mzdu mohl koupit cca 4-6 litrů benzínu? ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R67o58m98a98n 95K78u37b86a69l58a

12. 3. 2015

Na cene benzinu nezalezi, jenom se clovek musi vic snazit v tom co dela, meze nikdo nikomu neklade...;-)

Jinak se to neda porovnavat, vsude je "neco", ale tady je to o autech, tak to nebudeme rozvadet...:-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J44i88ř34í 10S74c43h66w59a74c60h

12. 3. 2015

nj o prachy jde nakonec až v první řadě ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T90o90m77á35š 60J14u92r63e27č70k83a

12. 3. 2015

Je to mustang, ikona 60.let, to nemá má být auto na nákup do kauflandu.  Na co si budu kupovat "mustang" na kterém je dobrý akorát ten motor a zvuk, když pak nebudu mít ani jedno( o tom rachotu to auto je). Mustang nových generací(řídil jsem model 2006) Je prostě špatné auto, špatně postavené, špatně poskládané s naprosto příšerným podvozkem, bez brzd, bez schopnosti dobře zatáčet. Má prostě jen a jen perfektní design a krásnej motor. Jak říká kolega pode mnou .Nemá smysl kupovat něco méně než GT. Abych se vrátil k vašemu komentáři. Srovnáváte čtyřválcovou náhradu za opravdu o ničem motor V6. výkonově ano protože Mustang V6 žádný výkon nemá.  A kdo chce jezdit Fordem každý den, je úplně jedno co za Ford to je. Znám jednoho člověka co si koupil Mustang GT 350 r.v. 2008 a jezdí s ním každý den, ten člověk je naprostej blázen a sám to uznává a někdy mu to i vadí, že nechal všechny prachy za mustanga. Ale jak sám říká: Na tohle auto musí být člověk magor, protože je to jen o čekání na to, kdy tě to auto zradí a pošle tě do pole či sloupu." Ptal jsem se ho taky jak to jezdí v dešti, jeho odpověď byla dost jednoduchá: "v*le, tak si to zkus, jestli si troufneš dojet tam k té lampě"

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J17i41ř59í 42S10c74h44w18a18c24h

12. 3. 2015

zase to škatulkování, který tak nesnáším. Proč by někdo nemohl jezdit nakupovat v Mustangu? V autu, co se mu prostě líbí! Proč by každej měl mít jedno auto do města, jedno na dálnici a jedno pro zábavu? Proč?

Jen tak mimochodem, vývoj první generace Mustangu, té ikony 60. let, jak píšeš, byl zahájen po důkladném marketingovém rozboru trhu a a ten dospěl k závěru, že nový Ford musí být „levnější verzí Thunderbirdu pro pracující dívku“. ;-)

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T70o67m98á42š 21J24u13r12e67č71k89a

12. 3. 2015

To že to nesnášíš, je mi upřímně úplně jedno, mustang o tom je. V čem si kdo jezdí na nákup je mi taky jedno, já jen mluvím z vlastní praxe a praxe toho koho znám, a zatím co jsem se ptal všech co mají rádi americká auta, tak pro ty je mustang s 2.3 naprostej výsměch americké klasice, proto se taky mustang V6 téměř neprodával, a další věc je, že je to převážne určeno pro evropský trh, ne pro americký.  Mustang byl taky, v 60.letech první opravdu masově vyráběný vůz pro všechny, až později se zjistilo, že on tak úplně není pro všechny. Ford se prostě snaží znovu vyrobit Mustang pro všechny, ale za ty peníze může mít výkonově stejné dvě mondea. Ford už se několikrát pokoušel udělat mustang trochu lidovější, všichni to odmítli GT 1982, 1988, 1995, 2000 a to prosím jen GT základní verze se neprodávali téměř vůbec, to není o škatulkování, to je o tom, že slabou verzi mustangu nikdo nechce, to jen mi v evropě jsme posedlí regulacema pod nálepkou eko a jsem si ochotni si koupit každou blbost bio, eko atd, protože je to in.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J20i66ř14í 75S80c73h47w91a85c72h

12. 3. 2015

já holt nejdu s davem a nepovažuji za povinnost řídit se názory ostatních....pokud bych o Mustangu uvažoval, tak bych si ho koupil třeba proto, že je to krásný auto a jestli to je nebo není americká klasika by mi v té chvíli bylo u zadele a jelikož bych s tím nechtěl ve městě jezdit za 20 litrů, tak bych si klidně toho ecoboosta pořídil, ne proto, že je na něm to slovo eco, ale proto, že ve městě jezdí za polovic a 300 koní by mi bohatě stačilo. A že za stejnou cenu se koupí dvě 300 koňový Mondea je samozřejmě nesmysl, nemluvě o tom, že vzhledem je Mondeo poněkud jinde.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J68i97ř74í 36S56c73h67w74a68c31h

12. 3. 2015

ještě tedy dodám, že auto s obrovským výkonem a mizernými jízdními vlastnostmi bych nechtěl a tedy vidím jen další plus pro slabší verzi - pěkný auto a motor lépe odpvídající kvalitě podvozku ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R51o66m45a30n 33K77u91b48a89l89a

12. 3. 2015

Jenže on už teď ten nový model má jízdní vlastnosti nesrovnatelně lepší než předešlá generace, sice na Porsche to samozřejmě nemá, ale vyrovná se to značkám o kterých si předešlá generace mohla jenom nechat zdát....

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V60l59a98d92i96s74l54a65v 28N11o96h26e32j50l

12. 3. 2015

vzdyt na Nordschleiffe je rychlejsi i nez Porsche, tak proc by na nej nemel

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R11o69m34a15n 64K50u44b36a98l49a

12. 3. 2015

Tak to musí být potom nějak speciálně upravenej Mustang, ne sériový GT V8. Já se bavím o autě jak ho koupíte u dealera, bez ůprav...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V47l53a30d83i52s13l80a97v 11N94o22h18e97j80l

12. 3. 2015

jo asi mel nejaky sportovni upravy, ale rozhodne ne nejaky zasadni. Porsche ma taky spoustu modelu a ruzne sportovne naladeny, Mustang primarne neni sportak jako treba GT3.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V39l80a28d11i55s67l34a35v 43N94o29h62e53j85l

12. 3. 2015

jaksi 'muscle car' se s ryzim sportakem primo vylucuje ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R83o48m54a34n 60K58u54b52a53l70a

12. 3. 2015

To samozřejmě, ale on už nový Mustang taky není ryzí " muscle car" a proto o GT taky uvažuju protože za málo peněz je to hodně muziky... aspoň teda podle mě...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V23l25a29d97i24s36l38a91v 70N53o74h82e31j43l

12. 3. 2015

jo to urcite souhlas, ameriky maj za stejny penize mnohem vic uzitku nez evropsky auta ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V79l41a25d22i19s35l63a88v 59N94o24h61e50j86l

12. 3. 2015

me ten podvozek (u 99) naprosto vyhovuje a v US bylo spousta lidi co si treba u Cobry (verze s nezavislym odpruzenim vzadu) nechali namontovat tuhou napravu. je to proste prvek, kterej to auto dela naopak zajimavym a to jako dost hodne.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V57l48a35d86i37s56l87a40v 47N36o21h17e65j36l

12. 3. 2015

ale prosimte... mel sem 5.7 V8 ve Firebirdovi a na mokru se s tim dalo jet taky, jen musel clovek premejslet. kazdopadne ted mam V6 v Mustangu a je to mnohem praktictejsi auto, i kdyz s rachotem (kvuli vyfuku) je to po dalnici opruz. cili vzit si slabsi motor na bezny jezdeni ac v Mustangu je celkem logickej postup. me to bavi a mam na to pravo. :-P

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P43e27t16r 33G65r34e83s61l

12. 3. 2015

Kdo to neviděl, nevyzkoušel, neslyšel... nechápe, co to je za zážittek. Lambo, Ferrari, Bentley, každý kdo řekne, že to je o ničem, to viděl jen na fotkách, závidí, je zahořklý a není podle mého správný chlap. Protože ta síla, cit, elegance, oddanost, je prostě úžasná. A chápu ty lidi, kteří za to dají pár milionů... Závidiím jim, pro mne už jsou jen fotografie. R^

5 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T85o50m44á32š 27B87u55r73a

12. 3. 2015

Souhlas. Taky bych se v tom chtěl projet. Ale jenom projet. Na běžný silniční provoz asi příliš nebude. A navíc - mám rád pohodlí (a luxus, mohu-li si ho dopřát) a tenhle dravec by ze mne vyklepal asi duši. Zvláště na zdejších silnicích.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M54a49r92e88k 11T12o69n

12. 3. 2015

Pane, mam filcku s dírou v blatníku. Mohl bych být prosím taky správný chlap?

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M37a96r59t83i23n 44R38a43y38m14a92n

12. 3. 2015

Vyzkousel jsem si za par slupek na pul hodiny jizdu s Astonem. DB9. V12 ma takovy sound ze jsem myslel, ze vzleta letadlo. :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T53o19m49á64š 73J23u51r58e30č24k91a

12. 3. 2015

Já řídil TVR Sagaris Super six, stááárt lééétáááádláááá, jéééé nííííííííc;-);-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít