- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, já se obávám, že virus se automobilkám i trochu hodil. Protože prodeje elektrovehiklů se nečekají nijak vysoké a spalovacími auty se právě kvůli elektroplašení zákazníci "předzásobili", tak začátek roku nebyl žádná prodejní hitparáda. A tak zastavení výroby na týden, dva tři automobilky nejen nepoloží, ale umožní jim se přes "krizi" lépe přenést. Se sníženým tlakem odborářů, nižším zájme médií o prodeje a pod.
svym zpusobem ano, ale v podstate si nikdo nepreje pokles prodeju v nicem.....
Ono to totiz nejsou jen automobilky, ale hlavne dodavatelske firmy.
Tak jak na to bude pohlížet trh? Buď skladová auta zlevní, protože v této době nikdo nebude přeci kupovat nové auto a nebo zdraží protože se nevyrábí?
Skladových aut moc nebude, auta se dnes vyrábí takřka na míru konkrétnímu zákazníkovi, který pár měsíců čeká. Takže se spíš dost prodlouží čekací lhůty. Otázka vývoje aktuálního počtu "čekatelů" už je ovšem jiný příběh:-)
Je holt vidět že jen vyrábět "plechovky" není to pravé, stejně už jich je moc...