

„Budeme se držet dohodnutých emisních cílů, ale s pragmatickým a flexibilním přístupem,“ uvedla po dnešním jednání Evropské komise její předsedkyně Ursula von der Leyenová.
Autor: Reuters
Budova Evropské komise v Bruselu
Autor: Shutterstock
Výroba elektroaut začíná být pro řadu značek opravdu velký průšvih. Euforie z nich rychle vyprchává. Přechod na čistou elektromobilitu může trvat déle, než se čekalo.
Autor: Newspress
Zasedání Evropské komise
Autor: Reuters
Evropská Komise stanovuje cíle, ale pro jejich naplnění podmínky zrovna nevytváří.
Autor: Profimedia.cz
Španělsko navýšilo počet nových nabíječek o desetinu, za jedinou sezonu. Bohužel, polovina z nich pořád nefunguje.
Autor: Profimedia.cz
Zavádění rychlonabíječek je legislativně velmi neprůhledný a komplikovaný proces.
Autor: Profimedia.cz
Po skandálu Dieselgate byla v rámci normy Euro 6d-Temp zavedena povinnost testu emisí na silnici známý jako RDE (Real Driving Emissions).
Autor: Škoda Auto
Vliv automobilů na životní prostředí tedy závisí na tom, kdy a jak jsou používány.
Autor: Profimedia.cz
Britská rada pro reklamu (ASA) zakázala značkám BMW a MG používat v reklamách na její elektromobily výraz „bezemisní auto“.
Autor: BMW
Vlajky Evropské unie před sídlem Evropské komise v Bruselu (5. června 2022)
Autor: Reuters
Škoda rozjela naplno výrobu elektromobilu Elroq
Autor: škoda Auto
Elektrická Škoda Enyaq prošla faceliftem, dostala novou tvář.
Autor: Škoda Auto
Nový elektromobil Renault 4 na autosalonu v Paříži 2024
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Renault 5 E-Tech electric
Autor: Renault
Faceliftovaná Dacia Spring
Autor: Dacia