Diskuze
Ministr Havlíček píše do Bruselu kvůli ekonormě: Euro 7 bude problém
Děkujeme za pochopení.
M85i72c53h74a53l 48V57o80j27t71í93š24e87k
Odkazuji na citát Tomáše Bati, že ten, kdo říká, že něco nejde, tím říká, že to (zatím) neumí.
V létě jsme změřili emise sériově vyráběného vozidla (výrobcem není Škoda Auto ani jiná firma z koncernu VW), kterým jsme zrovna jeli na služební cestu, během cca 1200 km měření jsme žádné problematické hodnoty nenaměřili, a to i látek, které dosud nejsou legislativou regulovány.
prof. Michal Vojtíšek, Ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel, Fakulta strojní ČVUT v Praze
L23a25d14i13s73l11a90v 23K96a89l82o44u31s
Euro 6 je už natolik tvrdá, že vzduch vstupující do motoru je špinavější, než vzduch z motoru vylézající. Bohužel v praxi je to tak, že jedete za nějakým náklaďákem, tranzitem, i osobákem, ten šlápne na plyn, a pomalu nevidíte na cestu. Z kola, skůtru, motorky to vidíte mnohem intenzivněji, než za volantem. Jak taková vozidla mohou projít STK, to hlava nebere.
J21i26n91d58ř47i52c98h 74Š87k78o38p10e58k
Úplně by stačilo, pokud by se sjednotily emisní limity:
- do 3,5 t X g CO2.....
- nad 3,5 t do 7,5 t Y g CO2 atd
Stav, kdy má fabie přísnější limity než zbytečné a nepraktické SUV je akorát krásným důkazem neschopnosti Brusele myslet.
J55a17n 23P13r50i50b56y88l
Možná vám to zní nelogicky, ale ta fabie má nižší limit, protože je lehčí.
Auto, které váží dvě či tři tuny nemůže mít nikdy stejné emise, jako 1100kg vážící Fabie. To proste není technicky možné. Takové auto by nešlo vyrobit.
Tím nijak neobhajuji ty emisní limity. Podle mě jsou celé špatně. Ale to co navrhujete vy je ještě větší nesmysl.
Nesmíte se na to koukat jen okem nenávisti vůči SUV. To že jsou i větší auta, než fabie má svůj smysl. Co takové dodávky atd.?
J81i69r40k31a 28H11o84n93c49ů
Těm fanatikům z EK je zbytečné cokoliv psát. Oni se prostě rozhodli Evropu zničit. Problém je to, že náš milý premiér už onen podělaná nový zelený úděl podepsal a terazky sme všeci v riti. To by mne zajímalo, proč to udělal. Respektive za kolik to udělat.
L31a12d13i15s30l70a10v 87S19t28e74h76l42í24k
EURO7 bude znamenat faktický konec spalováků. Každé auto bude muset být minimálně plug-in hybrid. Takové vozy se už dnes běžně prodávají. Třeba nejlevnější Škodovkou v tomto provedení je Octavia za lidovou cenu 885.000 CZK
M38i55l60o36š 28S50e23t80í47k
Jednoduše řečeno - vracíme se zpět do období budování socialismu. EU (tehdy RVHP) nám nařizuje co smíme a nesmíme vyrábět, používat a všudypřítomná, stále tvrdší cenzura vám nedovoluje nazvat věci pravým jménem.
V11l42a11d49i50s29l11a87v 86N12o42h67e79j65l
EU vyda Euro 6, coz znamena brutalni naklady na vyvoj, ktery nasledne s EURO 7 zakaze. Vivat.
J35a10k57u11b 96M83e30l12í28š66e92k
Myslíte, že EURO 7 přímo něco zakáže?
P74e41t59r 86S43o96k98o50l
Jen to zaveďte, čím dřív tím líp. Alespoň se všechno odporoučí rychle, lidi se zbaví těchto klaunů a bude to bolet méně, než pomalá a dlouhá agónie.
M63i12l72o29š 30S59e67t18í40k
Obávám se, že to vidíte příliš optimisticky. Lidi budou spíše jako stádo se sklopenými hlavami, nadávat po hospodách a fórech, ale neudělají nic. Jinak by už dávno tihle ekoteroristi museli být zadupáni do země i se svými nesmyslnými požadavky. Ale naopak jsou zatím stále arogantnější a politici jim stále ustupují. Přitom kdyby se velcí hráči (velké automobilky) domluvili a řekli "Ne, buď budeme vyrábět, co lidi chtějí nebo zavřeme krám a vy si pak dělejte co chcete s miliony nezaměstnaných...), pak by ekoteroristi byli bez šance.
J86i74ř98í 56Z58u88k35a35l
Dobrý den, pane redaktore, musím přiznat, že mi připadá článek poněkud tendenční a mrzí mne, když Green Deal označujete za "Zelenou bídu". Myslím, že je to zlehčování a znevažování snahy, abych my a naše děti přežily.
F70r49a26n95t26i97š23e44k 56K75o86p50e11c53k14ý
Bude vám spíš vyhovovat termín zelený komunismus?
P26e25t63r 61A80g36u51l38á75r
Vhledem k tomu že nemůže mít vůbec žádný vliv na její zavedení si myslím, že to je jen předvolební gesto.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: Už i Bulhaři a Poláci mají víc bezemisních autobusů
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!