Na pohled budí hlavně strach, snad každý, kdo k němu přijde, poklepe na něj, chce se ujistit, že je opravdu plechový. Je. Celý, i nástavba se zvedací střechou ukrývající zasedačku, je oplechovaná. Drsňácký design, připomínající vojenské speciály, zvolili tvůrci prý proto, že je výrobně jednoduchý, nemusí se obtěžovat s větším detailnějším ohýbáním a lisováním plechu. Ani lakováním, výrobce vynecháním procesu barvení ušetří přírodu i energii.
Všechny modely nové řady nákladních a užitkových vozidel mají vznikat na jedné výrobní lince. Kaiyun se ve svých materiálech ohání modularitou, přirovnává svůj výrobní proces ke stavbě Lega nebo skládání nábytku z Ikey.
UFO v Průhonicích. Tesla Cybertruck se na cestě Evropou zastavila v Česku |
V Hannoveru Kaiyun Motors představil koncept, v Číně prý ale už jezdí sériová auta. Můžete si vybrat, jestli nechají surový plech oxidovat, nebo ho nalakují. V prvním případě bude auto se zoxidovaným pláštěm po chvíli vypadat jako z hororu.
Inspirace radikálního designu s výhradně ostrými hranami u kontroverzního Cybertrucku od americké elektromobilky Tesla je zřetelná.
Rudá vlajka nad Českem. Značka čínských aparátčíků přiveze vrcholný luxus |
Kaiyun Group je dceřinou společností CSG DESIGN, která se zabývá také vývojem a designem vozidel pro značku Hongqi. Od roku 2014 se věnuje konstrukci a vývoji elektrických vozidel, dnes platí za velkého inovátora, chlubí se množstvím patentů a členstvím v různých vodíkových asociacích.