Diskuze

Jsme světová jednička, tvrdí GM. Nejste, oponuje Volkswagen

S automobilovým koncernem General Motors je to jako na pověstné houpačce. Ještě před třemi lety pomáhal americký prezident Barack Obama odvrátit jeho bankrot, dnes se označuje za světovou jedničku v počtu prodaných aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RBrider

22. 1. 2012 14:07
Největší paradox je to

6e GM a VW mají spoustu značek které pak sčítají v prodejnosti. ale toyota má tak max 3 takže pro mne je vítěz jasný

0 0
možnosti

Andee in Red Book

22. 1. 2012 15:27
Re: Největší paradox je to

Scion, Lexus, Daihatsu a Hino - takže pět...

0 0
možnosti

aluminiový alobal

21. 1. 2012 20:02
tak nevím, myslíte že si po sobě autor přečetl tento článek?

růst VW byl 14,6% ale Hyundai rostl nejrychleji tzn.o 12,3%

0 0
možnosti

LaDinek007

21. 1. 2012 21:21
Re: tak nevím, myslíte že si po sobě autor přečetl tento článek?

pocitano i s Kia, ktera ma 19 %.

0 0
možnosti

hurkadavid

21. 1. 2012 15:55
Opravdu?

Toyotě se opravdu zasekávaly pedály a prius nebrzdil? I tak bych si koupil tu Toyotu raději než VW a nebo příšernost z GM.

4 0
možnosti

Darik H

22. 1. 2012 8:54
Re: Opravdu?

Ono si stačí uvědomit souvislosti: 800 mld. USD nalitých do automobilek v USA (zejména do GM); stále se jen mírně zvyšující prodeje vozidel příslušných značek; no a to by nebylo, aby se nějaká kauzička nevytáhla !!!

.... mimochodem mám Toyotu a jsem spokojený, pedály OK, vše funguje, když byl problém, tak v servisu provedena oprava na pčet automobilky  ........

0 0
možnosti

Tom Hagen

21. 1. 2012 14:09
Je to úplně jedno

Obě zmíněné automobilky se mohou handrkovat, jak chtějí.

Skončí obě stejně, a to "díky" odborům.   :-P:-PRv

0 0
možnosti

entony13

21. 1. 2012 12:34
GM chtěla odepsat Opla a u Saabu se to povedlo

Nyní se jim Opel hodí. GM a jejich auta, jsou i horší výrobci..... třeba Astra z Polska, také jezdí.....

0 0
možnosti

Atomike

21. 1. 2012 21:35
Re: GM chtěla odepsat Opla a u Saabu se to povedlo

GM vykradlo ze Saabu akorát patenty. Doufám, že na GM bude podána v USA patentová žaloba, která ho ve výsledku položí, Obama neObama. GM prodalo Saab před půldruhým rokem Spykeru a dneska mu vyhrožuje žalobama, jestli bude vyrábět Saabem patentovaný výrobky.

0 0
možnosti

hefaistosh

21. 1. 2012 12:12
Vím,

že se to letos nestane,ale byla by pr....sranda,když se tak tito dva perou aby je přeskočila Hyundai.

0 0
možnosti

Darik H

21. 1. 2012 17:14
Re: Vím,

Ono to nemusi tak dlouho trvat !!!

0 0
možnosti

dvakratzabanovanylajos

21. 1. 2012 11:59
gm je svetova jednicka

v pohrbivani automobilek. kam slapne, tam trava neroste.

0 0
možnosti

JmX1977

21. 1. 2012 13:10
Re: gm je svetova jednicka

naco drzat automobilky co nezarabaju? aby si ich potom aj s technologiami odkupili cinania?

0 0
možnosti

Vlada_07

21. 1. 2012 11:37
GM je jednička

ale asi jenom v produkci šrotu všeho druhu ( neberte mne za slovo, jistěže je to nadnesené...). Ať byl výsledek roku 2011 jaký chtěl, globální platforma Epsilon, což je převážně Insignia, jede pomalu ale  jistě z kopce dolů. A ani v Americe se zázraky nekonají.

Nikoho nehiodlám přesvědčovat, ale každý má čas se zamyslet, kdo je vítězem krize z konce roku 2008 a dále posiluje pozice. GM ani Toyota to nebude,

0 0
možnosti

RBrider

22. 1. 2012 14:09
Re: GM je jednička

Fauvé už tím tuplem ne ....

0 0
možnosti

Highdriver

21. 1. 2012 8:59
Poslední Toyota co za něco stála byla Carina E

Co se vyrobilo potom už je pasé (mám negativní zkušenost s Yarisem i Avensisem). S dvoulitrem Carina jela docela slušně, byla docela lehká. Jak to bylo s bezpečností se mi naštěstí nepovedlo nějak víc vyzkoušet. Na dálniční provoz ideální, české silnice to taky zvládalo dobře, problém byl jen v ostřeji projížděných zatáčkách kdy se to strašlivě naklánělo a pištěly pneu. Brzdy byly parádní, kotouče z kvalitního materiálu - nerezly ani po pár týdnech stání na sněhu/dešti. Zážehový dvoulitr byl absolutně spolehlivý, natočil přes 350tis. jen na běžnou údržbu, řekl si o přijatelných 8l/100km, s elektikou taky žádné problémy. Naopak diesely byly problematické. Slabostí všech Carin byly tlumiče - musely se včas vyměnit jinak se podělaly i ostatní věci na podvozku, těsnost chladící soustavy bylo taky třeba kontrolovat a v případě podezření lepší přetěsnit a vyměnit všechny hadice a samozřejmě občas se ozval výfuk.

0 0
možnosti

hurkadavid

21. 1. 2012 15:58
Re: Poslední Toyota co za něco stála byla Carina E

Promiň, my jsem Cariny měli 4 kusy, všem tekl po cca 25.000 km olej. Dost jsme s tím měli problémy.

0 0
možnosti

Duke._.Nukem

21. 1. 2012 8:54
asi tak,

komu verite,amikum nebo nemcum...?;-D

0 0
možnosti

navstevak nakopne socana

21. 1. 2012 16:00
Re: asi tak,

Rozhdone nemeckejm amikum nez ceskejm nemcum. ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Administrativní pracovník

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha