Diskuze
Jsme světová jednička, tvrdí GM. Nejste, oponuje Volkswagen
Děkujeme za pochopení.
RBrider
Největší paradox je to
6e GM a VW mají spoustu značek které pak sčítají v prodejnosti. ale toyota má tak max 3 takže pro mne je vítěz jasný
Andee in Red Book
Re: Největší paradox je to
Scion, Lexus, Daihatsu a Hino - takže pět...
aluminiový alobal
tak nevím, myslíte že si po sobě autor přečetl tento článek?
růst VW byl 14,6% ale Hyundai rostl nejrychleji tzn.o 12,3%
LaDinek007
Re: tak nevím, myslíte že si po sobě autor přečetl tento článek?
pocitano i s Kia, ktera ma 19 %.
hurkadavid
Opravdu?
Toyotě se opravdu zasekávaly pedály a prius nebrzdil? I tak bych si koupil tu Toyotu raději než VW a nebo příšernost z GM.
Darik H
Re: Opravdu?
Ono si stačí uvědomit souvislosti: 800 mld. USD nalitých do automobilek v USA (zejména do GM); stále se jen mírně zvyšující prodeje vozidel příslušných značek; no a to by nebylo, aby se nějaká kauzička nevytáhla !!!
.... mimochodem mám Toyotu a jsem spokojený, pedály OK, vše funguje, když byl problém, tak v servisu provedena oprava na pčet automobilky ........
Tom Hagen
Je to úplně jedno
Obě zmíněné automobilky se mohou handrkovat, jak chtějí.
Skončí obě stejně, a to "díky" odborům.
entony13
GM chtěla odepsat Opla a u Saabu se to povedlo
Nyní se jim Opel hodí. GM a jejich auta, jsou i horší výrobci..... třeba Astra z Polska, také jezdí.....
Atomike
Re: GM chtěla odepsat Opla a u Saabu se to povedlo
GM vykradlo ze Saabu akorát patenty. Doufám, že na GM bude podána v USA patentová žaloba, která ho ve výsledku položí, Obama neObama. GM prodalo Saab před půldruhým rokem Spykeru a dneska mu vyhrožuje žalobama, jestli bude vyrábět Saabem patentovaný výrobky.
hefaistosh
Vím,
že se to letos nestane,ale byla by pr....sranda,když se tak tito dva perou aby je přeskočila Hyundai.
dvakratzabanovanylajos
gm je svetova jednicka
v pohrbivani automobilek. kam slapne, tam trava neroste.
JmX1977
Re: gm je svetova jednicka
naco drzat automobilky co nezarabaju? aby si ich potom aj s technologiami odkupili cinania?
Vlada_07
GM je jednička
ale asi jenom v produkci šrotu všeho druhu ( neberte mne za slovo, jistěže je to nadnesené...). Ať byl výsledek roku 2011 jaký chtěl, globální platforma Epsilon, což je převážně Insignia, jede pomalu ale jistě z kopce dolů. A ani v Americe se zázraky nekonají.
Nikoho nehiodlám přesvědčovat, ale každý má čas se zamyslet, kdo je vítězem krize z konce roku 2008 a dále posiluje pozice. GM ani Toyota to nebude,
Highdriver
Poslední Toyota co za něco stála byla Carina E
Co se vyrobilo potom už je pasé (mám negativní zkušenost s Yarisem i Avensisem). S dvoulitrem Carina jela docela slušně, byla docela lehká. Jak to bylo s bezpečností se mi naštěstí nepovedlo nějak víc vyzkoušet. Na dálniční provoz ideální, české silnice to taky zvládalo dobře, problém byl jen v ostřeji projížděných zatáčkách kdy se to strašlivě naklánělo a pištěly pneu. Brzdy byly parádní, kotouče z kvalitního materiálu - nerezly ani po pár týdnech stání na sněhu/dešti. Zážehový dvoulitr byl absolutně spolehlivý, natočil přes 350tis. jen na běžnou údržbu, řekl si o přijatelných 8l/100km, s elektikou taky žádné problémy. Naopak diesely byly problematické. Slabostí všech Carin byly tlumiče - musely se včas vyměnit jinak se podělaly i ostatní věci na podvozku, těsnost chladící soustavy bylo taky třeba kontrolovat a v případě podezření lepší přetěsnit a vyměnit všechny hadice a samozřejmě občas se ozval výfuk.
hurkadavid
Re: Poslední Toyota co za něco stála byla Carina E
Promiň, my jsem Cariny měli 4 kusy, všem tekl po cca 25.000 km olej. Dost jsme s tím měli problémy.
navstevak nakopne socana
Re: asi tak,
Rozhdone nemeckejm amikum nez ceskejm nemcum.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Administrativní pracovník
Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha