Rodinu se dvěma dospívajícími dětmi často opouští a pendluje mezi Londýnem, Tokiem a Šanghaji, tam všude má studia čínský mamut SAIC. U největší státní čínské automobilky je Jozef Kabaň viceprezidentem pro globální design.
Všechna studia sdružují více než 300 designérů. Přímo pod SIAC Motor nyní spadají i v Česku známé značky MG a Maxus, ale i nová luxusní značka IM (představila se i na letošním ženevském autosalonu), Rising Auto, dále i Roewe, výrobce autobusů Sunwin a značka nákladních aut Hongyan. Mezi vlastní značky však SAIC Motor počítá i společné projekty s americkým koncernem GM – značky Baojun a Wuling.
Ale hlavně joint-venture podnik s koncernem VW, v rámci kterého se v Šanghaji vyrábějí volkswageny a škodovky pro Čínu. Takže Kabaň sice německou skupinu opustil, ovšem zůstává jí na dohled. Kromě „viceprezidentování“ skupiny je také šéfdesignérem značky MG, která je čínskou štikou v Evropě. Původně britská značka má velké ambice a slaví úspěchy. Dále osobně dohlíží na designová studia značek IM a Rising.
Vyrostl v designstudiích koncernu Volkswagen, ještě před třicátými narozeninami se slovenský supertalent proslavil designem hyperauta snů, bájného Bugatti Veyron. Po štacích u VW a Audi zakotvil jako šéfdesignér u Škodovky, kde se definitivně zařadil do světové extraligy. Odchod k BMW byl náhlý a překvapivý, vzal ovšem brzký konec. Následná epizoda u značky Volkswagen dopadla podobně. Nyní tedy začíná Jozef Kabaň novou etapu.