Nově si domácí značka na tuzemském trhu dala za úkol vzdělávat Česko v elektromobilitě. „Snažíme se informovat férově a pravdivě a lidi do ničeho netlačit. Upozorňujeme na výhody, ale zvládáme mluvit i o nevýhodách elektromobility, dáváme zákazníkům na výběr,“ říká Maláček.
Česko straší velká inflace, projevuje se to na prodejích?
Není to dobrá zpráva, stabilita je důležitá a už nyní není svět stabilní kvůli covidu, polovodičům a podobně. Na prodejích Škoda Auto se to zatím zásadním způsobem neprojevuje, jsou poměrně stabilní – mluvím primárně o příjmu objednávek na nová auta. Nadále trvá i vysoká poptávka po ojetých vozech.
Scala hraje důležitou roli v portfoliu jako spojka mezi Fabií a Octavií. Když byly v jiných modelech delší dodací lhůty, sahali po ní ve velkém fleety. Za loňský rok jsme jich zaregistrovali v Česku přes osm tisíc.