náhledy
„Zelená příšera“ měla původně krémově bílý lak.
Autor: Classic Driver
Ferrari 365 GT 2+2 patřilo ve své době k největším a nejtěžším sériovým modelům z Maranella. Jednalo se o úspěšný model, kterého vzniklo celkem 801 exemplářů.
Autor: Ferrari
Jeep Wagoneer již v šedesátých letech předznamenal dnešní boom velkých výkonných SUV.
Autor: Jeep
Příď Ferrari 365 GT 2+2 se na Jeep Wagoneer zbytek auta povedlo „naroubovat“ poměrně zdařile.
Autor: Classic Driver
Původně krémově bílé auto dostalo oblíbenou Harrahovu závodní zelenou, což mu vysloužilo přezdívku „Zelená příšera“. Harrah svým neobvyklým vozem vlastně předběhl historii vývoje u značky Ferrari o více než půl století.
Autor: Classic Driver
Spojení Jeepu Cherokee a přídě Ferrari 365 GT 2+2 dostalo výstižné označení Jerrari.
Autor: Classic Driver
Na kapotu nechal Harrah nalepit logo s karikaturou vzpínajícího se klokana.
Autor: Classic Driver
Interiér až na klasický volant z Ferrari zůstal beze změny.
Autor: Classic Driver
Jerrari č. 1 se dnes prodává s osmiválcem od Chevroletu.
Autor: Classic Driver
Druhou verzi Jerrari je dnes možné vidět v Národním automobilovém muzeu v Renu v Nevadě.
Autor: Wikipedia/Jaydec
Příď Ferrari 365 GT 2+2 se na Jeep Wagoneer zbytek auta povedlo „naroubovat“ poměrně zdařile.
Autor: Classic Driver
Příď Ferrari 365 GT 2+2 se na Jeep Wagoneer zbytek auta povedlo „naroubovat“ poměrně zdařile.
Autor: Classic Driver