Honda na to postavila v Marysvillu ve státě Ohio úplně novou továrnu pojmenovanou PMC. Start výroby NSX je naplánovaný na konec dubna. Vhledem k tomu, že automobilka oznámila, že první vozy by měly být dodány evropským zákazníkům na podzim 2016, se dá předpokládat, že automobilka bude nejprve odbavovat objednávky ze severní Ameriky a Japonska.
„Výrobní závod PMC bude jediné místo na světě, kde se bude vyrábět model Honda NSX,“ uvádí automobilka.
Supersport je u nové generace hliníkový, stejně jako kdysi. U novodobého NSX svěřili pohon hybridnímu pohonu. Dvěma turbodmychadly přeplňovaný vidlicový šestiválec a s mazáním se suchou klikovou skříní spolupracuje se třemi elektromotoy. Podrobný technický popis nové Hondy NSX čtěte zde
Šestiválec je sestavován v motorárně v blízkém městě Anna nedaleko Marysvillu. Ruční montáž každého motoru trvá šest hodin, mimo jiné musí na každém utáhnout přesně daným momentem 547 šroubů.
Prostorový rám s převahou hliníku je ze 100 % vyroben robotickým MIG svařováním, což je poprvé, kdy je tato technologie použita v automobilovém průmyslu. Osm svařovacích robotů vytváří na prostorovém rámu 860 svarů MIG (svařování kovů v ochranné atmosféře inertního plynu). Design karoserie auta snů, jehož předchůdce se chlubil přezdívkou „japonské ferrari“, navrhla žena. čtěte zde.