Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Trable stěžejního jaguaru ukazují stav značky, novému šéfovi není co závidět

Sedan Jaguar XF byl v první generaci symbolickým startem nové éry, když pomohl značce najít nový směr pod novým vedením. Současné provedení je ale koulí na noze, která dobře ilustruje, jakým potížím značka čelí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

sice nejsem v cílový skupině s cílovou kupní silou, ale jaguár xj vždycky představoval co jsem si představoval pod pojmem auto.

jenže opuštěním konzervativního designu v 2010 to přestalo vypadat britsky a je to zaměnitelný s ostatní produkci.

čili, kdybych náhodou zbohatl, že bych měl na údržbu, stejně bych koupil xj z nultejch let.

0 0
možnosti

J80a96n 24K10á84ň68a

24. 10. 2020 10:48

Jaguar byl vždy pro ty, co nechtěli německé prémiovky. V Americe se moc neuchytil, kvalita ( prý ) pokulhává. Patřím k těm, co nechtějí auto, které potkáte co pár km. Mám slabost pro Lexus... Na nový LC 500 convertible nemám tak šilhám po modelu IS

4 0
možnosti

Sef z byvale prace Jaguara mel, a co se tyce kvality, tak by dle vlastnich slov celkem spokojeny, protoze za prvni rok vlastnictvi najel vice nahradnim jaguarem nez tim svym, ktery stal v servisu, takze vlastne svoje auto moc neopotrebovaval....

0 0
možnosti
Foto

J98i93r83i 72C87e55t32t35l

24. 10. 2020 10:18

Ja mam nove E-Pace a jsem velice spokojeny, to auto ma svuj charakter.....

0 0
možnosti

Jag je v klinické smrti. Automobilka žije z dob dávno minulých. Konkurence jim utekla o světelné roky.

To se ale rozhodně nedá říct o Land Roveru, takže těm, milý autore, krach fakt nehrozí...to by se v Tatě museli zbláznit!

0 2
možnosti

J34a90n 14C42h15y44t49r26ý

24. 10. 2020 9:11

Mně se líbí jen ten model XF, který začal v roce 2012. Ty další vůbec. Když jsem se ale finálně rozhodoval, jestli XF nebo BMW 5, vyhrálo BMW. Emocionálně jsem byl pro XF, rozumově BMW. Problém u XF vidím hlavně v síti servisů a poruchovosti. Jejich osekání motorizace o 6válce nechápu. Hlavní problém Jaguaru je jeho zmatenost, kdo by měl být cílový zákazník. Kéž by jim spolupráce s BMW pomohla alespoň s návratem k větším motorům.

9 0
možnosti

F53i67l71i33p 47W27a68n39k37a

25. 10. 2020 8:10

Souhlasím, že první generace xf po faceliftu je krásné auto. Potom, co jsem ho pro zákazníka opravoval a měl možnost s ním najet několik set kilometrů, mě to auto uchvátilo (XF 3.0 biturbo diesel, převodovka ZF8, pohon jen zadek). Oproti Audi, BMW nebo Mercedesu řídíte úplně jiné auto. Neříkám lepší nebo horší, ale výrazně se odlišující. To je v záplavě aut, která nemají charakter, vzácné, proto bych značce přál, aby přežila.

2 0
možnosti

Pokud Jaguary budou vypadat ja Kia, kterou jeste vlastni Ind. tak maji co delat.

0 3
možnosti

R95a23d48e37k 94H93o61d77a37ň

24. 10. 2020 9:39

Mně to připomíná spíš bmw, aspoň z boku.

0 0
možnosti

K48a38r78e66l 35M11á75c80a

24. 10. 2020 8:44

Jaguar byl kdysi pojem, dnes po vládě Fordu a Indů je to drahá nevýrazná tuctovka, která se líp prodávat nebude, protože za ty peníze dostane člověk jinde víc...

6 1
možnosti

J81a81n 55Č54e37r95n91ý

24. 10. 2020 8:29

Nevím, jestli si toho v Jaguáru všimli, ale to xfko po faceliftu vypadá jako mondeo křížené s hyundajem.

9 0
možnosti

J57a41n 42P26a65l70á55t

24. 10. 2020 7:41

No jo. Tradicni automobilky postupne zanikaji a nastup elektromobility je nezadrzitelnym trendem.

1 1
možnosti

J22i31r10i 74F19i98n88k

24. 10. 2020 8:00

Které automobilky konkrétně zanikají?

0 0
možnosti

Podle mě má Jaguar charakter.

Ty prodejní poklesy nechápu.

7 0
možnosti

J30a76n 22L68a27k55o79m63ý

24. 10. 2020 7:37

charakter má, ale i spoustě lidí co se líbí, a mohla by si ho dovolit, si ho prostě nekoupí.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Prodej, Pozemky pro bydlení, 958 m2 -
Prodej, Pozemky pro bydlení, 958 m2 -

Wolkerova, Tanvald - Šumburk nad Desnou, okres Jablonec nad Nisou
2 999 990 Kč