S uvedením X-typu před dvěma lety Jaguar nabídl zákazníkům "lidovějšího" Jaguara.
Hlavní nedostatek byl spatřován právě v omezené nabídce pohonných jednotek, ta zahrnovala pouze dvouapůllitrový a třílitrový benzinový motor.
Nový dvoulitrový turbodiesel disponuje maximálním výkonem 130 koní (96 kW). Maximální kroutící moment pak činí 330 Nm.
Avšak s možností krátkodobě dosáhnout špičkového kroutícího momentu 350Nm. Architektura motoru je čtyřválcová využívající systém přímého vstřikování paliva Common-rail.
Nejen nového motoru, ale i lehkého faceliftu se dočkal Jaguar X-type. Lehce přepracována byla mřížka chladiče, změn se dočkaly i nárazníky. Malých změn doznal i interiér. Spořiví majitelé, kteří zvolí dieselovou verzi, budou dozajista potěšeni i prodlouženými servisními intervaly, díky kterým ušetří další náklady spojené s provozem svého Jaguara.
Stáhněte si tapetu vozu Jaguar X-Type: