Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e32t27r 76K92e85t31n30e74r 6651949257834

"Naproti tomu u francouzských značek PSA je u benzinových motorů maximem objem 1,6 litru a jejich nejsilnější dvoulitrový diesel má 133 kW."

To zni skoro komicky, kdyz muj Range Rover ma 3,6l 200kW osmivalcovej turbodiesel prave od PSA...

+2/0
doporučit
20.5.2019 13:38

J17o10z69e25f 98H54r51i15c31i87š86i17n 4393510970616

Tak strategicky by spojení dávalo smysl ale podobných úvah už bylo.

Oba koncerny si konkurují málo, základna v JLR by umožnila rozvinout top modely od DS o lepší motorizace. PSA by umožnilo přes platformu výrobu konkurenceschopných entry modelů od Jaguaru (konkurence pro MB A/B/C GLA/GLB/GLC)

PSA by pomohlo snížit JLR flotilové emise. PSA by dalo JLR nové výrobní kapacity mimo Evropu, hlavně v Číně potenciálně i v Jižní Americe. PSA má dobré vyjednávací postavení u dodavatelů čímž by pomohla JLR. JLR má zastoupení v Severní Americe, čímž by trochu pomohla návratu fr značek na severoamerciký trh.

Tak uvidíme.

+2/0
doporučit
20.5.2019 9:01

L55u62d58ě73k 39P92r59o29v67a78z17n28í98k 8443131842355

Nissan už frantíci zničili, teď je na řadě Land Rover? 8-o

+1/0
doporučit
20.5.2019 19:16

J29a80n 75M93a48l25ý 3752872642165

V auotomotive začínají vznikat zajímavé oligopoly. A tu tendenci urychluje nucená elektromobilita. Je to škoda, z trhu mizí výběr.

+1/0
doporučit
20.5.2019 8:28

Najdete na iDNES.cz