Diskuze
Innotech Corvette: americkou klasiku vylepšili Češi, může mít až 1000 koní
Děkujeme za pochopení.
Host
samej odborník
Nejsem žádnej odborník na auta,ale měl jsem možnost se v tomto autě projet,samozřejmě jako spolujezdec.Překvapují mě názory lidí ,kteří to odsuzují,a píší o majiteli,jako o někom,kdo chce vydělávat na nějakém jakoby tuningu.Rád bych viděl jejich auta a jaký oni mají tuning.Možná kdyby viděli kolik práce a kolik hodin na tom bylo stráveno,tak by změnili názor.Ono to je jednoduché jenom kritizovat,ale v tom jsme my češi asi nejlepší na světě.Jan kdyby měl tu Corvettu některý z těch rejpalů doma,tak hned by to bylo určitě to nejlepší fáro na světě.A těm hloupím radím,at´nekoukají moc na americké filmy.
Host
korveta
Nepatřím mezi zastánce amerických aut, ale proč si to hraje na Ferrari, kdyz to bude jenom korveta i kdyby mela 10tis koni?
icmek
mimochodem článek
trval autorovi asitak 3 minuty. je to celé copy-paste
icmek
jj, 9,6 litru
ještě mohl autor podotknout, že to auto drží rekord právě co se týče objemu
panzic
Re: Kolik toto suprfaro zere...
žere 30 litrů a na chalupu bych s ním nejezdil, na okresce škrtá lízátkem...
Host
OMG
OMG tady je zase expertu. Kdyby nadpis znel:Americkou klasiku vyplepsili Nemci/Americani/doplnte, tak se tu muzou vsichni rozplynout, ale udelali to Cesi, tak to stoji za ho*no. Vy ste ubozacci. :)
dobrmanLee
Proč je GM nežaluje ?
Když tak Chevrolet Corvette - Innotech. V minulosti třeba Ford Mustang Cobra. Zk...it se dá všechno. Blbci. Jsem zvědavej kolik těch mrzáků za óbr ranec prodají. stejně se jedná o vychcanýho cajzla,kterej zjistil,že ve státech koupíš cokoliv na tunění levnějc než u nás a teď to zkouší.Ve státech chceš Jaguara s laděným motorem a neprůstřelnou kastlí,tak ti ji autorizovaný prodejce dodá.Určitě si nekoupím Ferdu a nechám ho zpizdit nějakýmu debilovi.To by Enzo vylez z hrobu a nakopal mi do řiti.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.