náhledy
Kategorií kol, které se nejen v Německu dostává stále větší pozornosti, jsou ta nákladní, proto nechybá ani na automobilové výstavě IAA Mobility v Mnichově. Výrobce Hercules na své kolo s elektromotorem Rob Family F360 (na snímku) dodává takové příslušenství, že bicykl připomíná spíše rodinný motocykl Čechie, který dokázal přepravit i čtyři cestující. Kolo Hercules je k dodatečným sedátkům možné vybavit i nosičem, který uveze třeba přepravku jablek, jak vystavený kus prezentoval.
Autor: ČTK
Kategorií kol, které se nejen v Německu dostává stále větší pozornosti, jsou ta nákladní, proto nechybá ani na automobilové výstavě IAA Mobility v Mnichově. S pomocí nákladních kol je možné snadno přepravit velký nákup. Zelení navrhují nákup takového kola podpořit dotací 1000 eur (25.400 korun).
Autor: ČTK
Kategorií kol, které se nejen v Německu dostává stále větší pozornosti, jsou ta nákladní, proto nechybá ani na automobilové výstavě IAA Mobility v Mnichově. S pomocí nákladních kol je možné snadno přepravit velký nákup. Zelení navrhují nákup takového kola podpořit dotací 1000 eur (25 400 korun).
Autor: ČTK
Expozice jízdních kol na autosalonu v Mnichově
Autor: Reuters
Na veletrhu IAA Mobility se auta přetahují o pozornost publika s bicykly.
Autor: Reuters
Dvě haly mnichovského autosalonu zabírají jen jízdní kola.
Autor: Reuters
Německá kancléřka Angela Merkelová slavnostně zahájila veletrh IAA Mobility v Mnichově.
Autor: Reuters
Mnichovský salon mobility IAA
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Mnichovský salon mobility IAA
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Mnichovský salon mobility IAA
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Mnichovský salon mobility IAA
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Mnichovský salon mobility IAA
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Future Mobility Concept představený na autosalonu v Mnichově výrobcem jízdních kol Canyon ukazuje budoucnost městské dopravy. Spojuje totiž elektrokolo a elektromobil – je to mobilní vozítko, které propluje městem, ochrání řidiče před deštěm a dopřeje mu i sportovní výkon, protože když se chce hnout dopředu, musí šlapat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz