Diskuze
Hyundai omezí výrobu aut se spalovacím motorem, preferuje elektrická
Děkujeme za pochopení.
M16a67r82t10i31n 39K93a19r55á49s13e66k
Divne, ze chteji vyrabet elektroauta i pro cinu nebo USA, vzdyt podle mouder tady v diskuzi jsou elektroauta vynalezem evropske komise, a jine na svete o nich nikdo ani pomely neslysel, natoz aby je tam prodaval....
J15a47n 70K87a78d38e25ř91á23b42e85k
Nejvíc taxíků na baterky jezdí v Číně a v USA jsou státy jako Kalifornie, které rozdávají kupujícím peníze svých občanů. Musk žije jen z toho.
L98i29b72o75r 66J62a30n65e62č62e43k
Jemi to uprimne jeno. Hyundai jsem v planu nemel, ale i tak me zarazi, jak masivni investice se planuji do aut, ktera nikdo nekupuje.
Jestlize se u nas proda 1% eut, tak se (napr.) Hyundai dobrovolne vzdava trzniho podilu. Coz mi nedava smysl.
M14a69r72t42i59n 65K90a20r95á69s76e66k
No oni investují dle toho co očekávají že se bude prodávat za 5, 10, 20 let, ne dle toho co se prodává teď
M71i90c43h66a65e29l 44K86o50n73e81č82n80ý
Nový auto a už má škrklý dveře
V10l25a46d77i58m11í12r 45R25e31t62t11i83n32g94e64r
Jak jsem několikrát deklaroval, půjdu do Hondy Clarity.
F64r70a86n37t61i10š57e42k 51K28o50p84e85c48k37ý
Dokud někdo nevymyslí baterii, která bude mít alespoň trochu srovnatelnou energetickou hustotu jako nádrž benzínu jsou elektromobily nesmysl a pouze vlhký sen od života odstřžených úředníků z Bruselu a pár zelených komunistů typu Bursíka, Bartoše a Stropnického ml.
T27o56m79á14š 60Z69e46m31á38n78e12k
To nikdo nevymyslí. Z principu to nejde. Uhlovodíky představují jedinečně bohatou a pohodlnou formu uložení energie. Důvodem je nízká molární hmotnost prvků v nich obsažených, a také značné množství valenčních elektronů, kterými disponuje uhlík. Rovněž jsou to při běžné teplotě kapaliny s poměrně vysokou hustotou. Navíc v nádrži jsou ve stavu, kdy není snadné je zapálit, ježto k tomu je potřeba vzdušný kyslík. A teď si představte baterii. Ta, aby byla výkonná, potřebuje velmi reaktivní složky, které jsou umístěny těsně vedle sebe a musí být odděleny elektrolytem (což je hmotnost navíc) a - především - baterie sebou musí nést "okysličovadlo", tedy látku schopnou se redukovat, což u spalováku zajišťuje vzdušný kyslík, který by jinak představoval zhruba trojnásobnou hmotnost oproti uhlovodíkovému palivu nesenému v nádrži.
J22a35n 84K75a57l47e46t74a
Neomezí výrobu ale vývoj. Co si zákazník bude kupovat a tzn. Co nakonec budou vyrábět je jiná věc
P37a93v10e10l 35R88i53e45d94l
"...má v plánu do roku 2025 prodávat ročně milion elektromobilů. Na trhu s nimi chce do té doby mít desetiprocentní podíl."
Plánovači Hyundai opět odbyli domácí úkoly, nevytáhli paty z kanclu a nerozhlédli se okolo. A nebo nejsou v počtech nejostřejší tužky v penálu
J88a52n 13T31a37r43a55b31a
velkohubost je jim vlastní, to není nic nového, mění se jen obsah
P57e13t10r 50M15i33c30h55a29l
Kdyby pravda byla první 4 slova nadpisu a ruku v ruce s tím šlo zpřísnění autoškol a závěrečných zkoušek, bylo by na silnicích bezpečněji.
T25o43m74á36š 47Z11e61m37á65n26e55k
Ony by se ani nemusely zpřísňovat Daleko lepší by byl přísnější dohled nad autoškolami. Protože parodie, co se za autoškolu mnohdy vydávají, by měly nenávratně zmizet. Co je to za autoškolu, která ani nemá učebnu? A výuka probíhá na osobním vozidle pana "majitele", který se o něj bojí, a tudíž se neprocvičí všechny problémové úkony.
P54e25t17r 34B50á86č48a
dobre ten svet tahnete do velkeho otvoru...
Ja radsi budu jezdit do posledniho trabanta v normalnim aute nez bych sedl do elektrickyho kramu a takovych nas bude dost.
P36a98v90e97l 50R29i35e88d43l
Jo. A každý okolo kterého projedeš si bude zacpávat nos a uši.
V86l88a76d79i78m68í38r 11R30e16t50t50i50n92g70e27r
Tak zřejmé je jedno. Jako skončily motory spalující olovnatý benzín (násilně) až na pár veteránů, stejně skončí motory spalující bezolovnatý benzín.(násilně). Z nabídky Hundayie bych si vybral Hundayi Nexo, ale nemám rád SUV. Takže můj budoucí vůz bude Honda Clarity.
J10a76n 42T95a75r98a27b83a
a já zas mám SUV rád a po roce a čtvrt (a 78000km) s e-tronem bych neměnil
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!